Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er bare meg, men det er noe samboeren gjør og jeg synes det er så ekkelt. I stedet for å bruke lommepapir pusser han nesen hver gang i dusjen ved å blåse alt ut i hendene sine. Han gjør det også mens jeg er på badet og pusser tenner. Er flere som gjør det? Er det normalt? Aldri sett noen gjør det, jeg bare lurer… 

Anonymkode: 3ad0b...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. De fleste bruker tørkepapir.

Skrevet

Dersom kan stelle dere hver for dere, problem løst. 

Anonymkode: 716f2...0c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det, kvinne 29

Anonymkode: 12c6e...601

• Liker 12
Skrevet

Null problem, hvertfall i dusjen :) Man spyler seg ren med vann der, vasker seg også. Tisse i dusjen er også greit.

Anonymkode: 200f8...c09

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Hender jeg også gjør det, helt greit det,, blir jo spylet vekk. Hadde dog droppet å tisse i dusjen...

Jeg er kvinne.

Av og til lurer jeg på om mange her inne har vokst opp under en stein eller noe.... Så snart noen gjør noe de ikke gjør selv så blir det sett på som unormalt. 🙄 

• Liker 13
Skrevet

Dette gjør jeg ofte, aldri tenkt det var noe problem. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 1ea63...9e2

• Liker 14
Skrevet
Engel skrev (1 minutt siden):

Hender jeg også gjør det, helt greit det,, blir jo spylet vekk. Hadde dog droppet å tisse i dusjen...

Jeg er kvinne.

Av og til lurer jeg på om mange her inne har vokst opp under en stein eller noe.... Så snart noen gjør noe de ikke gjør selv så blir det sett på som unormalt. 🙄 

Enig, å tisse er jo heller ikke farlig :) 

Ja, man kan lure på hvor forskrudd mange er som ikke tåler noe annet enn de er vandt med selv. Kvinner er dessverre for opptatt av hva som er "Normalt".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

K36, gjør det selv. 

Anonymkode: 2c14f...535

• Liker 2
Skrevet

Det er normalt.

Anonymkode: 269d1...097

• Liker 4
Skrevet

Det er da mye mildere mot nesen å pusse i vann og fingre enn i papir! Jeg gjør dette så ofte jeg kan (som ikke er så ofte siden jeg sjeldent er syk), både i dusj og vask. K40

Anonymkode: 1dcc5...2f8

• Liker 7
Skrevet

Jeg gjør det, men det er jo som regel når jeg er alene i dusjen eller på badet.

Ser ingen grunn til å gå ut av dusjen, tørke ansiktet og hente papir for å snyte meg hvis jeg ikke er ferdig i dusjen. Jeg blir også sår under nesen av det mykeste papiret hvis jeg er forkjøla og snyter meg mye, så benytter gjerne sjansen til å snyte meg på en mer skånsom måte.

Anonymkode: 9f7d3...14f

• Liker 5
Skrevet

Jeg både pusser nese og tisser i dusjen.

K30

Anonymkode: 63923...3ed

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg både pusser nese og tisser i dusjen.

K30

Anonymkode: 63923...3ed

Dette er nok ganske vanlig, tipper flertallet av kvinner gjør det.

Skrevet

Dusjer har sluk. Der samler det mye rart. Det er ekkelt nok å fjerne hår med balsamrester, vil helst ikke ha andres neseslim blanda inn i hårrestene.

Anonymkode: 678fd...2b8

Skrevet

Jeg gjør det. Kvinne 45. 

Anonymkode: 4c3eb...d53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dusjer har sluk. Der samler det mye rart. Det er ekkelt nok å fjerne hår med balsamrester, vil helst ikke ha andres neseslim blanda inn i hårrestene.

Anonymkode: 678fd...2b8

Vel, du finner andre godsaker der også. Som kjønnshår, flass og hudrester, kukost og sæd, navle- og ørevoks. Og alt annet vi skylle av oss, som utflod, mensen og rævsvette. Snørr er nesten det minst ekle. 

Ta på deg hansker du. 

Anonymkode: 4c3eb...d53

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Tisser ikke, men kan pusse nesen. Med varm dusj så åpnes bihulene og det kan bli lettere å få løs snørret. Ellers tenk på hvilke andre kroppsvesker vi kvinner får inni i oss, skulle vi ikke vasket det bort også- hvorfor er ikke det ekkelt?0

Anonymkode: 2d898...0a1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er bare meg, men det er noe samboeren gjør og jeg synes det er så ekkelt. I stedet for å bruke lommepapir pusser han nesen hver gang i dusjen ved å blåse alt ut i hendene sine. Han gjør det også mens jeg er på badet og pusser tenner. Er flere som gjør det? Er det normalt? Aldri sett noen gjør det, jeg bare lurer… 

Anonymkode: 3ad0b...9ac

Ja det er normalt.Hr & Fru gjør det daglig.

Anonymkode: f414d...c7a

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt. Jeg gjør det selv. Tisser også i dusjen. Blir tissetrengt av vannet som renner 😅

K29

Anonymkode: c369e...9f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...