AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Noen som kan anbefale meg en? Hvordan fjerner man lo? Jeg har skjønt at de ikke har lofilter som på en tørketrommel. Jeg kommer til å hovedsaklig bruke kun vaskemaskinen - men en gang i blant ønsker jeg å tørke håndduk ene mine, de blir så stive når man tørker i friluft. Jeg vet at det er bedre med separat vask og tørk men jeg ønsker ikke å tørke så ofte - og det er litt knapt med plass på vaskerommet. Anonymkode: df45f...fa4
Peters Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 (endret) De har lofilter som en normal vaskemaskin. Glem det du har hørt av klager på kombi maskiner, de nye er veldig gode, både vasker og tørker bra. Selv har jeg god erfaring med LG's direct drive kombi maskiner. https://prisguiden.no/kategorier/vaskemaskin?f[2][]=Kombinert vask%2Ftørk&s=popularity desc Endret 10. november 2022 av Peters 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Vi har en Samsung et eller annet og den fungerer helt topp for oss som er en familie på 4. Ingen toppmodell heller, klærne blir helt tørre. Tar litt tid men det er vi godt vant med nå så Anonymkode: 0b534...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Jeg har ny AEG kombi og kommer aldri til å kjøpe det igjen. Heldigvis har jeg ikke barn hjemme lenger med flere maskiner i uka. Allikevel er jeg lei av å måtte vente på en vask blir ferdig før jeg kan tørke de. Før dette kjøpet hadde jeg tørketrommel oppå vaskemaskinen og det fungerte fint. Tok ikke mer plass enn en vaskemaskin, bare i høyden. Anonymkode: a1060...d06
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Husk at du ikke kan bruke vaskemaskinen under den lange syklusen med vask + tørk. Står du med en haug skittentøy til og vil vaske det, må du vente opptil 7-8 timer før vask&tørk er ferdig i den. Jeg vurderte en slik vask & tørk kombimaskin i sommer, men slo det fra meg da jeg så hvor lang tid den brukte. Jeg liker å kunne kjøre to maskiner, kanskje tre, i løpet av en "vaskedag". Med den kombimaskinen går det jo bare an å ta en maskin pr dag. Antall timer maskinen bruker står i produktspesifikasjonene på maskinen på nett. Det var der jeg så at Miele maskinene jeg så på, brukte opptil 8 timer. Anonymkode: fbad8...b25
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 TS her. Tiden det tar å tørke og vaske bekymrer meg ikke. Jeg bor alene, og vasker kanskje 3 vasker uken. En av dem kommer til å være med tørking. Anonymkode: df45f...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Jeg mener vår er en Siemens maskin. Den har ikke noe direkte lofilter, men den krever at du kjører en maskinrens i ny og ne for å fjerne lo. Vi opplever det ikke som noe stort problem at det tar lang tid å vaske og tørke. Men så er det mye vi vasker som vi ikke tørker i trommelen. Dermed kan vi vaske masse på samme dag, og avslutte med et kombinert vask-tørk program. Anonymkode: a3feb...ea4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husk at du ikke kan bruke vaskemaskinen under den lange syklusen med vask + tørk. Står du med en haug skittentøy til og vil vaske det, må du vente opptil 7-8 timer før vask&tørk er ferdig i den. Jeg vurderte en slik vask & tørk kombimaskin i sommer, men slo det fra meg da jeg så hvor lang tid den brukte. Jeg liker å kunne kjøre to maskiner, kanskje tre, i løpet av en "vaskedag". Med den kombimaskinen går det jo bare an å ta en maskin pr dag. Antall timer maskinen bruker står i produktspesifikasjonene på maskinen på nett. Det var der jeg så at Miele maskinene jeg så på, brukte opptil 8 timer. Anonymkode: fbad8...b25 Null problem for oss som er 4 stk 😊 ikke alle klærne skal i tørketrommelen uansett, og vi rekker fint 2 vask om dagen hvis vi setter på en på morgenen og en når vi kommer fra jobb. Har nå rutine på det og "vet ikke av" noe annet. Anonymkode: 0b534...f2d
fresia Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Jeg er veldig fornøyd med min kombimaskin fra LG. Bruker 3,5 time på 60 graders vask + tørk, men synes ikke det er noe problem. Bruker kun tørketrommel til sengetøy, håndklær, truser og sokker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå