AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Hei. Jeg fant ut for 1 uke siden at jeg var gravid i uke 8. Jeg ringte min bestevenninne med en gang og snakket med henne da dette ikke var planlagt og jeg var i sjokk. Vi la på og snakket ikke så mer etter det. Hun hadde et sterkt ønske om at jeg skulle ta abort, så derfor sendte hun noen meldinger for å minne meg på om at jeg skulle bli feit og stygg osv. Jeg og samboer bestemte oss for å holde dette skjult og fortelle det til jul da hele familien er samlet. Plutselig får jeg vite at denne venninnen har møtt min bror og fortalt han det. Hun sa at han måtte ikke si det til noen, og det var ikke nøye uansett siden jeg skulle ta abort. Selvfølgelig ringer han moren min og hele familien får vite om det. Jeg vet ikke om jeg overreagerer, men er helt knust av at hun fortalte han det. Føler hun har ødelagt så mye. Hun har ødelagt denne tiden der bare jeg og samboer visste og kunne glede oss alene, hun har ødelagt vennskapet føler jeg. Flere i familien føler også et svik fordi de ikke fikk vite det først… Vet ikke, trenger bare noen ord fra noen her inne.. har jo ingen venn å prate med Anonymkode: 6867b...545 1 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Tja, hvis dette er sant så er du hvertfall kvitt ei falsk venninne Anonymkode: d68de...db4 24
Meadow Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Hun der er ingen god venninne! Jeg hadde kuttet henne ut hvis jeg var deg, hun er jo rett og slett slem. Og du? Gratulerer med graviditet ❤ 23 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei. Jeg fant ut for 1 uke siden at jeg var gravid i uke 8. Jeg ringte min bestevenninne med en gang og snakket med henne da dette ikke var planlagt og jeg var i sjokk. Vi la på og snakket ikke så mer etter det. Hun hadde et sterkt ønske om at jeg skulle ta abort, så derfor sendte hun noen meldinger for å minne meg på om at jeg skulle bli feit og stygg osv. Jeg og samboer bestemte oss for å holde dette skjult og fortelle det til jul da hele familien er samlet. Plutselig får jeg vite at denne venninnen har møtt min bror og fortalt han det. Hun sa at han måtte ikke si det til noen, og det var ikke nøye uansett siden jeg skulle ta abort. Selvfølgelig ringer han moren min og hele familien får vite om det. Jeg vet ikke om jeg overreagerer, men er helt knust av at hun fortalte han det. Føler hun har ødelagt så mye. Hun har ødelagt denne tiden der bare jeg og samboer visste og kunne glede oss alene, hun har ødelagt vennskapet føler jeg. Flere i familien føler også et svik fordi de ikke fikk vite det først… Vet ikke, trenger bare noen ord fra noen her inne.. har jo ingen venn å prate med Anonymkode: 6867b...545 Høres ut som hun enten er psykisk ustabil, eller at hun rett å slett er kjempe sjalu og ikke takler å se at dere skal få barn🙁 Det der er kjempe stygt gjort. Du MÅ ta det opp med henne. Anonymkode: d85c0...9d2 16
tøydokka Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Det var ekstremt ufølsomt og dårlig gjort av henne. Skjønner godt at du er forbannet. Men gratulerer med graviditeten, det blir nok en fin tid selv om det ikke var planlagt. Og familien din kommer nok over det at de ikke var de første som fikk vite. Hun venninnen derimot ville jeg kanskje revurdert. For sånn gjør man bare ikke. 14
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Meadow skrev (5 minutter siden): Hun der er ingen god venninne! Jeg hadde kuttet henne ut hvis jeg var deg, hun er jo rett og slett slem. Og du? Gratulerer med graviditet ❤ Tusen takk❤️❤️❤️ Anonymkode: 6867b...545
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 tøydokka skrev (3 minutter siden): Det var ekstremt ufølsomt og dårlig gjort av henne. Skjønner godt at du er forbannet. Men gratulerer med graviditeten, det blir nok en fin tid selv om det ikke var planlagt. Og familien din kommer nok over det at de ikke var de første som fikk vite. Hun venninnen derimot ville jeg kanskje revurdert. For sånn gjør man bare ikke. Har slettet henne overalt uten å si noe, men tror ikke hun har lagt merke til det. Takk for gode ord❤️ Anonymkode: 6867b...545 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 Det var utrolig dårlig gjort av henne!! Hun kan du jo ikke stole på i det hele tatt.. Jeg syns også det var sinnsykt sprøtt at hun uttrykker at hun vil du skal ta abort!!! Hvem er det som gjør sånt??? Nei, dette er ingen venninne.. Gratulerer med graviditeten! ❤️ Anonymkode: 7a782...512 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 Haha, hæ? Så dårlig oppførsel har jeg aldri hørt om engang. Hvordan har et sånt menneske «bestevenner»? Anonymkode: 30876...8bc 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 Hvem trenger fiender når man har sånne venner 🤯 Du må jo bare si til familien din at du hadde planlagt å si det til jul, som en hyggelig overraskelse når alle er samlet. At du rett og slett ville gjøre litt mer greier ut av det. Og den venninnen din virker jo helt blåst. Hvem faen er hun til å mene at du bør ta abort?? Hun høres supersjalu ut, og jeg tror du skal være glad du er kvitt henne. Anonymkode: 585ea...dfd 10 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 Hun har jo en personlighetsforstyrrelse. Bra du har slettet hun. Faen ta henne, og glem den drittkjerringen. Anonymkode: 3ccab...693 5 2
NiceOrNothing Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Jeg fant ut for 1 uke siden at jeg var gravid i uke 8. Jeg ringte min bestevenninne med en gang og snakket med henne da dette ikke var planlagt og jeg var i sjokk. Vi la på og snakket ikke så mer etter det. Hun hadde et sterkt ønske om at jeg skulle ta abort, så derfor sendte hun noen meldinger for å minne meg på om at jeg skulle bli feit og stygg osv. Jeg og samboer bestemte oss for å holde dette skjult og fortelle det til jul da hele familien er samlet. Plutselig får jeg vite at denne venninnen har møtt min bror og fortalt han det. Hun sa at han måtte ikke si det til noen, og det var ikke nøye uansett siden jeg skulle ta abort. Selvfølgelig ringer han moren min og hele familien får vite om det. Jeg vet ikke om jeg overreagerer, men er helt knust av at hun fortalte han det. Føler hun har ødelagt så mye. Hun har ødelagt denne tiden der bare jeg og samboer visste og kunne glede oss alene, hun har ødelagt vennskapet føler jeg. Flere i familien føler også et svik fordi de ikke fikk vite det først… Vet ikke, trenger bare noen ord fra noen her inne.. har jo ingen venn å prate med Anonymkode: 6867b...545 Dette er jo ingen veninne ? Hverken som forteller familie eller skriver om fet og stygg. Har man sånne venner , trenger man ikke fiender . 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 Her tenker jeg at dere må være ganske unge, rundt 20, kanskje? Ettersom broren din ringte mamma for å sladre, og ettersom venninna di mente det var fornuftig med abort…kan ikke se for meg det skjer med en «ordentlig voksen» på 27 liksom. Siden du sier du ikke har noen å snakke med, fordi den ene venninna er ute av bildet, vil jeg sterkt oppfordre deg til å få flere venner! Venner er GULL. Du trenger noe mer enn bare en samboer. Anonymkode: 3d2ce...8df 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har slettet henne overalt uten å si noe, men tror ikke hun har lagt merke til det. Takk for gode ord❤️ Anonymkode: 6867b...545 Du bør jo ta en konfrontasjon her. Nå har du jo sett hvordan hun egentlig er. Så sørg iallefall for å fortelle hvor sykt dårlig gjort dette var Anonymkode: 20ae1...a94 2 1
Eloise12345 Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 Jeg har kun lest hovedinnlegget. Jeg hadde avsluttet kontakten med henne. Hun høres ut som en sjalu venninne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #17 Skrevet 10. november 2022 Føler egentlig at vennina de presser før abort er verste og ikkje at ho fortalt det til familien. Bra du har blokket henner. Anonymkode: ee2ee...f1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #18 Skrevet 10. november 2022 Er familien din også litt unormale? Jeg synes det er veldig rart at de blir snurt over å ikke få vite det først. Du skal ikke måtte forsvare deg for å ha delt det med din (tidligere) nærmeste venninne. Hadde dette skjedd med meg ville ikke mamma ringt videre og sladret, og hun ville hatt vondt av meg som ikke fikk fortalt det selv. Ingen av dem hadde blitt fornærmet, men glad på mine vegne. Kanskje det er lurt å holde disse bittelitt på en armlengdes avstand også. Du får vurdere det. Anonymkode: 84028...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #19 Skrevet 10. november 2022 Wow!! Dette er helt utrolig! Ring henne å skjell henne ut, så kutter du kontakten helt. Hun der er i særklasse dårlig menneske! Sånne folk trenger du ikke i livet ditt. gratulerer med barn på vei. Anonymkode: 89cab...003 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #20 Skrevet 10. november 2022 At det går an… personen forstår jo ingenting, det er privat og din sak hva du velger, ble helt oppgitt eg Anonymkode: 6d15f...c40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå