AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Vi har snakket sammen typ 2 dager. Han hadde 1 bilde. Kun et bilde ute i naturen, med ryggen mot kamera. Tok kontakt med meg på tinder, jeg hadde 3-4 bilder av meg. Så spurte han om å møtes imorgen formiddag, sa jeg ja. Vi hadde litt dype samtaler først. Om alt og ingenting. Ikke inne på jobb enda Men først sånne dype samtaler om perspektiver på livet. Han spurte meg hvordan jeg skal være en god mor for barna mine, hva jeg ser etter i en partner, om jeg kommer til å være en snill mor, om jeg hadde en god oppvekst, om jeg liker å vise følelser osv. så avslutter vi med å si god natt til hverandre, etter en så fin samtale. Til slutt etter god natt melding spurte jeg han hva han drev med til vanlig, han er politietterforsker i Oslo! Gjett hvem som hoppet nesten ut av senga. Jeg vet ikke hvordan han ser ut, kun beskrevet seg selv gjennom ord. Jeg har en liten anelse om at det kan væree han jeg tenker på.... som skriveer innlegg om krim i avisen, og han som leder etterforsknings arbeidet under hendelser som skjer rundt omkring. . Jeg har aldri i mitt liv hatt en så dyp samtale om perspektiver på livet. Ingen har fått meg til å åpne meg opp på den måten. Jeg er 23 og han er 38 år. Dette blir så bra. Jeg som aldri har møtt en person som har klart å åpne opp hjertet mitt på den måten, jo litt, men ikke så dypt med sånne verdifulle samtaler. Han forstod meg på mange måter, vi snakket om rare tinderdates, dette uten å vite at han var politi. Han klarte å få meg til å åpne meg opp som ingen har gjort før, selvom jeg har datet politifolk så har de ikke åpnet opp hjertet mitt på den måten, kun seksuelt, og han virker så filosoferende og som virkelig vil høre på meg, med god kommunikasjon og som kan snakke om følelser uten at det kommer rart ut . Jeg fortalte om at ting som hadde skjedd med ekser, så var han ikke sånn negativ: oii nei gidder ikke høre på sånt, men han var så omtenksom: beklager for å høre dette, du fortjener noe bra. andre menn har ikke hatt lyst å høre på meg når jeg har fortalt om dårlige relasjoner. Først tenkte jeg aldersforskell var litt stor, men da de dype samtalen begynte. Tenkte jeg la meg prøve dette. Selvom jeg ikke svarte med en gang kunne han skrive; ble det stille fra deg fine, ikke gi opp på meg nå.... Jeg som alltid er redd for å snakke om følelser. Han sa hvis du og jeg er oss selv, så loves det godt her. Gruegleder meg litt. Men satser på det beste. Magefølelsen tilsier at dette blir bra. Bare ekstra spennende at jeg ikke har sett ansiktet hans . Og det har jeg gjort før med dates før vi møttes. Nå bygger man sakte opp en forventning....❤️ Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Lykke til med å bli svindlet og lurt Du møter en farlig mann, ikke en politietterforsker. Anonymkode: 323eb...e51 13 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Før du blir spist levende av KG hønene, så vil jeg ønske deg lykke til i morgen, og husk å senke skuldrene/forventningene Anonymkode: cebcc...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lykke til med å bli svindlet og lurt Du møter en farlig mann, ikke en politietterforsker. Anonymkode: 323eb...e51 Nei, er du gærn?😅 svindlet jaha, kortet skal ligge trygt i lommeboka Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Før du blir spist levende av KG hønene, så vil jeg ønske deg lykke til i morgen, og husk å senke skuldrene/forventningene Anonymkode: cebcc...e7d Jo takk🥰 er nok ei som er sjalu,hu som tror jeg møter en farlig mann Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, er du gærn?😅 svindlet jaha, kortet skal ligge trygt i lommeboka Anonymkode: 807ee...c7c Det er ikke bare økonomisk man blir svindlet. Anonymkode: 323eb...e51 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke bare økonomisk man blir svindlet. Anonymkode: 323eb...e51 Vel, hvordan ellers? Jeg finner fort ut om han er politi. Men vi snakket om noe greierx, og da sa han kan hjelpe deg med å legge inn tips Hos Politiet. Også sa jeg at jeg opplevd å bli dopet ned på fest for litt siden. Da sa han: hvis du har glasset fortsatt kunne jeg ha undersøkt det videre Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo takk🥰 er nok ei som er sjalu,hu som tror jeg møter en farlig mann Anonymkode: 807ee...c7c Ja kjempe sjalu 🙄 Det er helt åpenbart at den du chatter med ikke er den han utgir seg for å være. Forresten har det vært flere tråder her inne om en mann som utgir seg for å være politietterforsker til damer på byen og Tinder og som voldtar de. Litt tidligere i år ble en kjærlighetsvindler dømt i retten for å ha svindlet samboeren sin og sagt til henne i flere år at han var politispaner mens han egentlig var kriminell. At han lovebomber deg nå er bare en av mange røde flagg, kjære deg ikke vær så naiv! Anonymkode: 323eb...e51 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja kjempe sjalu 🙄 Det er helt åpenbart at den du chatter med ikke er den han utgir seg for å være. Forresten har det vært flere tråder her inne om en mann som utgir seg for å være politietterforsker til damer på byen og Tinder og som voldtar de. Litt tidligere i år ble en kjærlighetsvindler dømt i retten for å ha svindlet samboeren sin og sagt til henne i flere år at han var politispaner mens han egentlig var kriminell. At han lovebomber deg nå er bare en av mange røde flagg, kjære deg ikke vær så naiv! Anonymkode: 323eb...e51 Huff, har ikke hørt om den hendelsen om en som utgir seg for å være etterforsker?? Var det i avisen? Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, hvordan ellers? Jeg finner fort ut om han er politi. Men vi snakket om noe greierx, og da sa han kan hjelpe deg med å legge inn tips Hos Politiet. Også sa jeg at jeg opplevd å bli dopet ned på fest for litt siden. Da sa han: hvis du har glasset fortsatt kunne jeg ha undersøkt det videre Anonymkode: 807ee...c7c Okei, du er i en veldig sårbar situasjon nå siden du nettopp ble dopet ned på fest. Du er et enkelt offer som er avhengig av hjelp og fort får tillitt til personer som gir uttrykk for å hjelpe deg. Han kan ikke hjelpe deg å analysere noe glass, og en ekte politietterforsker hadde aldri tilbudt seg dette fordi om glasset hadde påvist narkotika så er det fortsatt ikke tilstrekkelig for å bevise at du har blitt dopet ned, at glasset tilhørte deg, at det var dette glasset du drakk av, at narkotikaen ikke er inntatt frivillig eller blitt plantet i glasset av deg for å bygge en sak. Hilsen en som har anmeldt neddoping Anonymkode: 323eb...e51 9 1
MinniMusa Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 Uansett, møt han på en offentlig plass og gi beskjed til noen du stoler på🙏 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 "Ingeniørutdannelsen var grei å ha for å jobbe i brannvesenet, som regel må man være håndtverker. Men de som styrer brann- og redning er ingeniører". Han sier og at han har jobbet hos brannvesent men sluttet for 10 år siden. Og gikk over til brannvesenet. Og sier han nå tar master u ledelse også Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Ingeniørutdannelsen var grei å ha for å jobbe i brannvesenet, som regel må man være håndtverker. Men de som styrer brann- og redning er ingeniører". Han sier og at han har jobbet hos brannvesent men sluttet for 10 år siden. Og gikk over til brannvesenet. Og sier han nå tar master u ledelse også Anonymkode: 807ee...c7c Mente han gikk over til Politiet Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 Kopiere fra samtalen: Haha, kan ta med den en gang. I morgen skal jeg jobbe ‘sivilt’ så må ha på fint tøy, og tøy for bruk i skogen. Kan se litt rart ut, men ja. jobbe i skogen wtf?? Øksemorder? Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 Takk for tips, skal være forsiktig❤️ han kan være kriminell.... men det vet man ikke før man møtes Anonymkode: 807ee...c7c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff, har ikke hørt om den hendelsen om en som utgir seg for å være etterforsker?? Var det i avisen? Anonymkode: 807ee...c7c Ja https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/mrE2X1/skal-ha-fortalt-kvinner-at-han-jobbet-i-e-tjenesten-tiltalt-for-bedrageri I tillegg til flere tråder her inne om andre som har utgitt seg for å jobbe for politiet og endt opp med å voldta og lure damene Det er vanlig at svindlere utgir seg for å ha autoritære jobber fordi det automatisk gjør at man får tillitt til de. I tillegg til rent økonomisk kan man også bli utsatt for andre type kjærlighetssvindel som å være uvitende ledd i kriminalitet f eks passasjer i bil med narkotika eller våpen i ,som alibi for å ikke bli stoppet og ende i fengsel, bli utnyttet for bosted, manipulert, løyet til, spilt med og lurt av en som er en annen enn han utgir seg for å være. Anonymkode: 323eb...e51 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #17 Skrevet 10. november 2022 Tenker jeg og tar lydopptak av samtalen for sikkerhet...straffbart å juge om å være politi Anonymkode: 807ee...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #18 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kopiere fra samtalen: Haha, kan ta med den en gang. I morgen skal jeg jobbe ‘sivilt’ så må ha på fint tøy, og tøy for bruk i skogen. Kan se litt rart ut, men ja. jobbe i skogen wtf?? Øksemorder? Anonymkode: 807ee...c7c Det henger ikke på grep. En politimann kan ikke gå på date i arbeidstiden, og en politietterforsker er ikke som en sivilspaner. At han snakker sånn om den påståtte jobben sin viser at han ikke har peiling For å si det sånn så er du heldig om det ikke møter opp noen. Om noen møter opp kan du være helt sikker på at det er en mann som ikke er den utgir seg for å være, og en som skjuler hvem han er er en mann med onde hensikter. Han viser allerede tydelige tegn på å manipulere deg, les om lovebombing, får deg til å føle at dere har en spesiell connection. Dessuten er det ikke ok at en mann på nesten 40 år går etter en så ung jente som deg, det i seg selv er tegn på utnytting. Herregud skulle nesten ønske jeg var moren din og kunne nekte deg ut i morgen... Anonymkode: 323eb...e51 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #19 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker jeg og tar lydopptak av samtalen for sikkerhet...straffbart å juge om å være politi Anonymkode: 807ee...c7c Det kan være lurt, men slike manipulatorer oppfører seg som regel helt eksemplarisk på første treffet og det tar tid før de avslører seg selv, foruten de røde flaggene der man merker noe skurrer men som ikke er direkte farlig ENDA/FORELØPIG Anonymkode: 323eb...e51 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #20 Skrevet 10. november 2022 Litt risky. Men møter han på offentlig sted. Han har noen skrivefeil.... og jobbe i skogen høres rart ut.... kan være en av narkoselgere fra Grønland plutselig Anonymkode: 807ee...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå