Gå til innhold

Ferie med barn i flere aldersgrupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på ferier til neste sommer. Reiser med barna som er fra 9-19 år.

Noen som kan anbefale steder?

vi vil gjerne ha et bra bassengområde, ikke for langt fra Strand, muligheter for shopping (ikke så langt fra et sentrum altså), transport (buss el., jeg vil ikke leie bil), 

har vurdert Tyrkia, hellas, Mallorca, 

Hvilke av disse er rimeligst igrunn?

Anonymkode: c6f0f...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkia er nok det rimligste. Men selv ville jeg kanskje vurdert Mallorca og f.eks Palma Nova. Da har du aktiviteter, strand og kort vei fra flyplassen, samt all shoppingen i verdensklasse i Palma by. 
Tyrkia er bra nok det altså, mange store hoteller med mye aktiviteter, men blir ofte mer transport i Tyrkia. 
Hellas er så mye, men Kreta med f.eks Heraklion og Chania har mye av det samme.  Men skal jo sies at alle disse plassene er turistifisert så det holder. Er jo fult mulig å velge f.eks Ving sitt Sunwing Resort eller Tui Star om man vil ha all inklusive, store bassengområder, stort sett nært strand, og ikke langt unna sentrum. De har gjerne egne busser som går direkte til resorten fra flyplassen, og mulighet for innsjekk på retur allerede på hotellet. Her får man også stort sett et større valg i størrelse på rom/leilighet som passer familier med ulike behov bra. 

Anonymkode: c942c...0b0

Skrevet

Tyrkia er rimeligst, Spania dyrest. Jeg ville kikket på Kreta eller Rhodos.

Anonymkode: e1150...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...