AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Er i gang med å slanke vekk noen overflødige kilo, som er kommet snikende pga for stort inntak av sjokolade og potetgull. Syns det er greit å telle kalorier, da det er mye lettere å motstå søtsuget når jeg vet hva sjokoladen eller potetgullet vil gjøre med dagens sum. Men jeg syns jeg havner veldig lavt på antall kalorier, selv om jeg spiser vanlig mat omtrent som tidligere. 3 måltider om dagen, går mett fra bordet hver gang, men velger bort de alternativene som har mest kalorier. Er det noe nedre grense man absolutt burde holde seg over, selv om jeg spiser meg mett og ikke merker spesielt til sulten før det nærmer seg neste måltid? Anonymkode: 0afc6...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Del Skrevet 9. november 2022 Spiste 550 noen uker for noen år siden. Shake. Da sa de maks to uker på så lite. Anonymkode: 49d39...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå