AprilLudgate Skrevet 10. november 2022 #81 Del Skrevet 10. november 2022 Han hadde jeg droppet Spiller jo ingen rolle om han har rett, han ødelegger jo for deg med å si sånn. Idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #82 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kanksje roe ned på womanizeren og ikke massakrere kliten når du er singel Anonymkode: 4c84e...ece Siden du er mann og ikke vet hvordan kvinner får orgasme, SPØR heller. Har selv null glede av sexleketøy, og liker ikke bli slikket. Anonymkode: 5226d...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. november 2022 #83 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det noen menn som har noen tanker å dele omkring innlegget mitt? TS Anonymkode: 0ee00...4d1 Hadde aldri sagt det, men trenger vel ikke å bety noe negativt? Kanskje bare en klønete måte å si at dette fikk han ikke til så godt... eller at det kanskje ikke er din greie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #84 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste kvinner trenger også sex. Skulle dessuten ønske at du hadde rett angående at menn i forhold var som du beskriver. Det er mye egoisme fra menn i forhold også. Jeg har hatt flere forhold, med menn som elsket meg, kun ene har vært som du beskriver. Det var mye på grunn av der seksuelle de andre ble ekser. Forsøkte å ta det opp utallige ganger, på utallige måter, men det var ikke til å endre. Så var de knust når jeg gikk, og mente merkelig nok at det var et sjokk. Forhold er dessverre ingen garanti for at mannen gidder å gi nytelse. Mange menn er fornøyd med at de selv nyter. Anonymkode: e95eb...3c0 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sånn. Anonymkode: 0e77f...ce9 Ser poenget ditt, men sånn. Anonymkode: e95eb...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. november 2022 #85 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han sa dette siste gang han gikk ned på meg, og virket litt irritert. Dette har såret meg litt. Fikk følelsen av at han ville bli ferdig med meg. Noen ganger kommer jeg fort, andre ganger trenger jeg mer tid. Jeg presser han aldri til å gå ned på meg, sier at han kan bare stoppe om det blir tungt for han. Etter at han sa dette fikk jeg litt avsky. Vil dere si det er å overreagere, og vil dere tatt det opp med han? Når jeg suger han, ville jeg jo aldri sagt at han tar lang tid for å komme, eller at han kommer for fort når vi har sex. Vi er ikke kjærester, men har et seksuelt forhold. Anonymkode: 0ee00...4d1 Jeg føler med deg, slik skal han ikke snakke. Noen ganger kommer en raskt og andre ganger tar det tid og også lang til. Til å med en ikke kommer. Jeg har opplevd alle varianter. de jentene jeg har hat sex med har også opplevd det. Er viktig at en respekterer hverandre. Nå har jeg lang erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #86 Del Skrevet 10. november 2022 Noen kvinner er så trege med å komme at det er som å se snø smelte eller maling tørke. Var sammen med ei slik i sin tid, det tok år og dag for at hun kom, faktisk var jeg den første til å få henne til å komme. Var ganske stolt av meg da, men ser i ettertid at det er bare bortkastet tid. De samme damene gir svært lite seksuell glede tilbake, så er du mann og du har truffet på en kvinne som bruker endeløs tid på å komme så bør du vurdere sterkt om dette er noe du gidder å bruke tid på. Anonymkode: a54b5...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå