Gå til innhold

Noen sokker som sitter spesielt stramt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går mye med gummistøvler. Hvis sokkene er løse så sklir de av.

Er det bare treningssokker som sitter ekstra stramt rundt foten?  Jeg bruker rundt 36,37 så jeg kan ikke bruke en størrelse mindre, uten at det er for barn.

Anonymkode: fe90b...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morpheus skrev (7 minutter siden):

Kompresjonsstrømper. 

Eksempel

Takk for tips.

Anonymkode: fe90b...90c

Skrevet

Jeg kjøper vanligvis svarte bomullssokker som går til midt på leggen. Både fra Cubus, HM, Sparkjøp og OBS. 
Jeg synes det er ett mye større problem at de sitter så stramt at jeg får merker på leggene. 

• Liker 1
Skrevet

I støvler bruker jeg to lag med knelange sportssokker, de sitter oppe som knelange hele dagen. Ytterste paret holder seg helt på plass over det innerste, og de tar ikke for mye plass. Ullstrømper er for tykke og strammer over leggen. Sokker som er kortere en støvlene er et mareritt i støvler. Og støvler i seg selv har elendig demping og komfort, så to par er nødvendig for medgi alle fall om ikke føttene skal være helt ødelagt etterpå. 

Anonymkode: 65302...e07

• Nyttig 1
Skrevet
Taluno skrev (10 timer siden):

Jeg kjøper vanligvis svarte bomullssokker som går til midt på leggen. Både fra Cubus, HM, Sparkjøp og OBS. 
Jeg synes det er ett mye større problem at de sitter så stramt at jeg får merker på leggene. 

Kjøp bedre sokker, en trepakning Nike koster 99, så slipper du drit som det du bruker... 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjøp bedre sokker, en trepakning Nike koster 99, så slipper du drit som det du bruker... 

Ok, har du tips til noen med minimal logo, og som kun har stikk helt øverst? 
Jeg vil ikke ha noen som har strikk fra ankelen å opp. Synes det er vanskelig å finne helt svarte sokker. 

Har hatt noen fra Adidas og Puma, de har ikke noe lengre holdbarhet enn "dritten" du mener jeg bruker da. 

Skrevet

Størresrømper. 

Anonymkode: 7e33f...2b3

Skrevet
Taluno skrev (På 11.11.2022 den 7.44):

Ok, har du tips til noen med minimal logo, og som kun har stikk helt øverst? 
Jeg vil ikke ha noen som har strikk fra ankelen å opp. Synes det er vanskelig å finne helt svarte sokker. 

Har hatt noen fra Adidas og Puma, de har ikke noe lengre holdbarhet enn "dritten" du mener jeg bruker da. 

Nevnte bare sokker som ikke lager merker på leggene jeg. Gjør i alle fall ikke det på meg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...