AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hvor i Oslo finner man fine dame klær i store størrelser? Uten at det er uformelige kjerringklær i sekkfasong? Hvor finner jeg dette i størrelse 52 - 54 i Oslo? jeg vet om di vanlige butikkene som zizzi, kapphal, lindex og hogm har det sverre sluttet med plus kolleksjonen Anonymkode: 01d15...b11
Rosa Sløyfe Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fretex sikkert 🙂 hm tenkte noe mer moderne som jeg skrev noe som ikke var kjærring klær 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Woolland på Storo senter har ihvertfall behagelige og fine klær. Kjøpte fine bukser der. Ellers liker jeg Steen og strøm, feks Phillipa K. Peak performance for sporty look. Ta en runde i Bogstadgata kanskje? Match har mye fint. Smaken er som baken; delt i to😄Selv skyr jeg h&m, zara og lindex. Anonymkode: a0369...3e0
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 bryllup 2025 skrev (1 time siden): hm tenkte noe mer moderne som jeg skrev noe som ikke var kjærring klær Åja beklager
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Woolland på Storo senter har ihvertfall behagelige og fine klær. Kjøpte fine bukser der. Ellers liker jeg Steen og strøm, feks Phillipa K. Peak performance for sporty look. Ta en runde i Bogstadgata kanskje? Match har mye fint. Smaken er som baken; delt i to😄Selv skyr jeg h&m, zara og lindex. Anonymkode: a0369...3e0 Di fleste her har ikke min str. Di skjede butikkene jeg vet om som har mine str ser jeg på nette hele tiden om dem får inn noe nytt som jeg har sagt tidligere Anonymkode: 01d15...b11
Minmorsbarn Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Woolland på Storo senter har ihvertfall behagelige og fine klær. Kjøpte fine bukser der. Ellers liker jeg Steen og strøm, feks Phillipa K. Peak performance for sporty look. Ta en runde i Bogstadgata kanskje? Match har mye fint. Smaken er som baken; delt i to😄Selv skyr jeg h&m, zara og lindex. Anonymkode: a0369...3e0 Wow, visste ikke at phillipa K solgte klær i størrelse 54?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Er ikke meningen og høres vanskelig men kommer mye forslag her på klær som ikke passer meg og nettsider, når jeg helst vil ha forslag fra butikk når jeg ikke rekker og besille fra nettside her er noe av den stilen jeg ser etter helst med lange armer og lang kjole som varmer litt i kullen eller en jumpsuit også helst med armer i str 52 - 54 eller 3 xl Anonymkode: 01d15...b11 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Flott klesstil. Jeg hører venninner er veldig fornøyd med en kjede som heter Maxima jeg mener lå i Lillestrøm og en butikk som heter Dorothea som ligger i Moss. Ikke lange biten fra Oslo. Du har sikkert prøvd å søke på Zalando og Boozt? Anonymkode: 9c38e...839
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Flott klesstil. Jeg hører venninner er veldig fornøyd med en kjede som heter Maxima jeg mener lå i Lillestrøm og en butikk som heter Dorothea som ligger i Moss. Ikke lange biten fra Oslo. Du har sikkert prøvd å søke på Zalando og Boozt? Anonymkode: 9c38e...839 blir nok litt for voksent for meg dessverre er flere som har foreslått zalado, jeg ser på sidene dems flere ganger men virker som dem ikke tar inn så mye i min str lenger Anonymkode: 01d15...b11
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ikke meningen og høres vanskelig men kommer mye forslag her på klær som ikke passer meg og nettsider, når jeg helst vil ha forslag fra butikk når jeg ikke rekker og besille fra nettside her er noe av den stilen jeg ser etter helst med lange armer og lang kjole som varmer litt i kullen eller en jumpsuit også helst med armer i str 52 - 54 eller 3 xl Anonymkode: 01d15...b11 Kjolen i sitatet var fin. Hvor er den fra? 😊 Anonymkode: 4ba9d...d2a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kjolen i sitatet var fin. Hvor er den fra? 😊 Anonymkode: 4ba9d...d2a Kjørte bildesøk og fant det ut. Dessverre var den i 100% polyester. 🙈 Anonymkode: 4ba9d...d2a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjolen i sitatet var fin. Hvor er den fra? 😊 Anonymkode: 4ba9d...d2a zalando Anonymkode: 01d15...b11
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 Det er faktisk noen som ikke kan noe for vekten sin som blir overvektige på grunn av medesiner man går på så tenkt litt over hva man sier neste gang man kommer med unødveige kommentarer. TAKK Jeg håper jeg får ikke får flere unødvendig komentarer om vekt, jeg ønsket bare forslag på butikker i Oslo med pluss str så jeg får kjøpt en pen kjole til jul, som ikke er for tynn Anonymkode: 01d15...b11 1
Rhodiola Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, nedsettende ytringer og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 da sier jeg hade er tydelig hvis ikke her man kan spørre om noe så enkelt om det med klær på en tråd som handler om klær en gang 😔 enkelt vokser tydelig hvis aldri opp blir så flau av oppførselen til enkelte Anonymkode: 01d15...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå