Gå til innhold

Hvor ofte bruker dere glidemiddel ?

Mr.SukkerFri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mr.SukkerFri skrev (4 minutter siden):

Hvilke ikke spesialtegnet alternativer har man ? Kan man for eksempel bruke oliven olje ? 😚

Bruker glidemiddel hver gang egentlig… fordi det er digg💃🏼

Aldri bruk matolje! Bruk produkter som er laget for formålet (feks vannbasert, silikonbasert eller hybrider)

Olje vil fort kunne skape masse problemer. Ikke gjør det.

Anonymkode: e13f0...20e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyolje. Parfymefri. Fås på dagligvarebutikken, i hylla med babyshampoer og sånt. Har fungert fint i årevis for oss.

Anonymkode: 6b164...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere middelet til?

Analsex?

Kan liksom ikke se fordelen ved vanlig sex. (Med mindre man er tørr pga helseproblemer)

Anonymkode: c89f0...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukes kun ved analsex, varierende hvor ofte iløpet av en mnd. Ved "vanlig" sex er det ikke behov, da det som oftest blir "for vått" helt av seg selv....

Anonymkode: 26216...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker glidemiddel hvis vi bruker sexleketøy som dildo, penismansjett, we-vibe osv. Og noen ganger ved massasje 

Anonymkode: 0a201...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Ligger bare med menn som bruker nok tid på å gjøre meg ekte kåt og skikkelig våt

Anonymkode: 2ac8c...5c6

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri. Ligger bare med menn som bruker nok tid på å gjøre meg ekte kåt og skikkelig våt

Samme her 😁

Anonymkode: 2a073...5c9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukes hver gang, for nytelse! 😃

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her! Må likevel bruke glidemiddel 😃 Heldigvis er jeg voksen nok til å ikke skamme meg over det. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bruke det hver gang nå på grunn av graviditeten 🙃 hormonene har gjort meg tørr som en ørken, spiller ingen rolle hvor kåt jeg måtte være. 

Anonymkode: 49a8c...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel er det beste leketøyet jeg har.. Det er aldri feil. Det må i så fall være hvis man blir for våt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker glidemiddel hver gang. Han er godt utstyrt, så jeg blir sår hvis vi ikke bruker det.

Man kan kjøpe glidemiddel på nett, da er man anonym. Eventuelt kan man kjøpe det på en helt vanlig matbutikk, om man er flau kan man dra til en annen enn den man vanligvis bruker.

Vaselin, olje og slikt er ikke lurt, ihvertfall ved vaginal sex. Det kan bli jævlig vondt om man putter diverse tull opp der. Analsex vet jeg ikke så mye om, det er nok ikke like sensitivt.

Anonymkode: 275d1...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker glidemiddel ved analsex eller hvis vi har en økt med felles masturbasjon når vi ikke orker noe annet 😄

Anonymkode: a2f41...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker for øvrig ikke noe annet enn glidemiddel.

Min favoritt er denne: https://www.sinful.no/kaerlig-okologisk-vannbasert-glidemiddel-200-ml Liker den godt ved vanlig stimuli av klitoris. Den er ganske lett og skylles enkelt av.

Denne er mannens favoritt: https://www.nytelse.no/glidemiddel/aquaglide-200-ml/essensielt/?gclid=CjwKCAiAvK2bBhB8EiwAZUbP1IYu7PXrOFqWPV3qM8vI-lHeysgjukmNg_4rRTaKDe9vSlPnO7JPUBoCYegQAvD_BwE

Anonymkode: a2f41...f08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva bruker dere middelet til?

Analsex?

Kan liksom ikke se fordelen ved vanlig sex. (Med mindre man er tørr pga helseproblemer)

Anonymkode: c89f0...54e

Det, og ved bruk av leketøy. 

Jeg har ikke behov ved sex ellers med mindre man bruker kondom. 

Så: vi bruker glidemiddel hver gang fordi det alltid er litt anallek og leketøy osv. 

Anonymkode: 07403...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ikke alle har kun vanlig samleie :) 

Ingenting feil med det altså, men om man skal gjøre ting og tang utover vanlig samleie får man kjapt bruk for det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det gjør jeg og, men med alderen så får mange kvinner mer såre slimhinner pga endring i hormoner, og kan være tørrere selv om man er aldri så opphisset, så da kan glidemiddel være en fin ting 😊

Anonymkode: 3c02d...8a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Vivial ffor dere litt til års kommende.

Ellers fungerer Vaseline veldig bra i de fleste siuasjoner, Babyoil og Durex selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare ved fisting. Og noen ganger for gøy men jeg blir detinitivt våt nok uansett så behøver ikke mer kliss sånn til «vanlig»

Anonymkode: 9c465...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel er ikke noe jeg trenger, men bruker det alltid fordi det er gøy og digg.

Jo mer jo bedre💃🏼

Når man først erfarer gledene med et godt glidemiddel, vil man ikke lenger ha sex uten.

Om en mann hadde hatt problemer med at jeg elsker å bruke masse glidemiddel, så er han ingen partner for meg. 

Når jeg har sex med andre jenter, så opplever jeg aldri at noen syntes det er rart. De elsker jo selv glidemiddel🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e13f0...20e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...