AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg skal fri til kjæresten min❤️💍 Vi skal til Oslo i midten av desember, da er det 1 år siden vi først kom i kontakt! Har lyst å gjøre noe hyggelig, men intimt. Hun fortjener et minneverdig frieri🥰 Noen som har tips? Jeg har kjøpt ringen, så den er klar. Har ikke ring til meg selv, men har forstått at ofte, når det er lesbiske par så blir det 2 frieri❤️ Krysser fingrene for at hun frir til meg også da😍👍🏻 Anonymkode: f5e35...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Del Skrevet 9. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke ring til meg selv, men har forstått at ofte, når det er lesbiske par så blir det 2 frieri❤️ Krysser fingrene for at hun frir til meg også da😍👍🏻 Anonymkode: f5e35...5b9 Party pooper her, men dette må dere snakke sammen om forventningene rundt før dere er klare for forlovelse. Hvis ikke det er avklart, er det en oppskrift for skuffelse og kommunikasjonssvikt. Anonymkode: 44ea3...74c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. november 2022 #3 Del Skrevet 9. november 2022 Tenker, ikke gjør det i offentligheten. Gjør det personlig. Nært. Dette er mellom dere, ikke hele verden. Intimt som du sier. Hvor skal dere i Oslo? Restaurant, teater, kino, konsert? Tenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Del Skrevet 9. november 2022 Beklager, men er ikke 1 år veldig tidlig? Tingene du lurer på burde dere kanskje vite for å skape et "vanntett" forhold, og deretter ekteskap. Men, men det er min mening. Jeg selv hadde syntes det bare hadde vært alt for tidlig dersom kjæresten min skulle fri så tidlig, selv om jeg føler på at det er han jeg for alltid vil være med.🤷🏽♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Party pooper her, men dette må dere snakke sammen om forventningene rundt før dere er klare for forlovelse. Hvis ikke det er avklart, er det en oppskrift for skuffelse og kommunikasjonssvikt. Anonymkode: 44ea3...74c Vi har absolutt snakket om det, og også gitt hverandre ringstørrelser så dette er ønska hos begge🥰👍🏻💍 Anonymkode: f5e35...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymousBruker skrev (4 minutter siden): Beklager, men er ikke 1 år veldig tidlig? Tingene du lurer på burde dere kanskje vite for å skape et "vanntett" forhold, og deretter ekteskap. Men, men det er min mening. Jeg selv hadde syntes det bare hadde vært alt for tidlig dersom kjæresten min skulle fri så tidlig, selv om jeg føler på at det er han jeg for alltid vil være med.🤷🏽♀️ I mitt siste forhold ble vi forlova etter 6 måneder og var sammen i 18 år, så føler ikke at vi haster inn i noe😊 TS Anonymkode: f5e35...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Del Skrevet 9. november 2022 Helene skrev (8 minutter siden): Tenker, ikke gjør det i offentligheten. Gjør det personlig. Nært. Dette er mellom dere, ikke hele verden. Intimt som du sier. Hvor skal dere i Oslo? Restaurant, teater, kino, konsert? Tenk. Tenkte litt på Spikersuppa, med skøyter, kakao og julestemning❤️ Anonymkode: f5e35...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I mitt siste forhold ble vi forlova etter 6 måneder og var sammen i 18 år, så føler ikke at vi haster inn i noe😊 Aha, noen klarer det selvfølgelig uten problemer og det er jo helt fantastisk koselig! Jeg er bare en veldig overtenker som må vite og være forberedt på ALT det er mulig å vite. Håper mitt forhold også vil være sånn for det da!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Del Skrevet 9. november 2022 Du kjenner henne best. Vil hun ha noe offentlig, eller noe nært og privat? jeg tenker ikke at noe stort og romantisk nødvendigvis er bra, heller tvert i mot, men det er meg. Du kjenner henne; vil hun ha store kjærlighetserklæringer eller et enkelt spørsmål? min mann fridde til meg på en intim og personlig måte, bare oss to. Det var perfekt for meg Anonymkode: 5da7d...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymousBruker skrev (Akkurat nå): Aha, noen klarer det selvfølgelig uten problemer og det er jo helt fantastisk koselig! Jeg er bare en veldig overtenker som må vite og være forberedt på ALT det er mulig å vite. Håper mitt forhold også vil være sånn for det da!❤️ ❤️❤️❤️ Denne dama er det fineste som har skjedd meg, og vi har et veldig godt forhold. Man har jo aldri noen garantier i livet, men viktig å nyte det uansett😊 Jeg er en realist i utgangspunktet, men føler ikke at jeg forhaster meg denne gangen😉 TS Anonymkode: f5e35...5b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kjenner henne best. Vil hun ha noe offentlig, eller noe nært og privat? jeg tenker ikke at noe stort og romantisk nødvendigvis er bra, heller tvert i mot, men det er meg. Du kjenner henne; vil hun ha store kjærlighetserklæringer eller et enkelt spørsmål? min mann fridde til meg på en intim og personlig måte, bare oss to. Det var perfekt for meg Anonymkode: 5da7d...f2d Ønsker å gjøre det til et øyeblikk for oss 2 som blir magisk og intimt🥰 Jeg er nok ikke den mest grandiose personen som lager flashmobs eller store plakater med budskapet, jeg vil fri til henne og lage et minne for oss 2. Anonymkode: f5e35...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Del Skrevet 10. november 2022 Min forlovede fridde til meg i et lyst hus som vi hadde vårt første kyss bør gjøre det et sted som er spesielt for dere Anonymkode: 4fcfb...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Del Skrevet 10. november 2022 Frognerparken er et flott sted. I desember også - særlig om det er snø. Botanisk hage? Cafe Engebret? Kommer helt på hva hun finner romantisk. London Pub? Anonymkode: a976f...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 23.24): Frognerparken er et flott sted. I desember også - særlig om det er snø. Botanisk hage? Cafe Engebret? Kommer helt på hva hun finner romantisk. London Pub? Anonymkode: a976f...9ee Jeg ville elsket botanisk hage🤩 Anonymkode: ee8eb...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriousgirl Skrevet 16. november 2022 #15 Del Skrevet 16. november 2022 Hvis hun er glad i jul så er det koselig inne på jul i vinterland i Oslo da❄ Oppe i pariserjulet for eksempel💖 eller ved et annet fint utkikkspunkt i Oslo. Ekebergrestauranten er veldig koselig på vinteren med utsikt over alle byens lys. For min del var det viktigste når mannen fridde at han gikk ned på et kne og at han hadde lagt ned litt i det slik at det skulle bli noe spesielt. Jeg hadde ikke satt like stor pris på frieriet hvis det var i joggebuksa hjemme i stua liksom. Men det er meg da. Litt koselig når det er langt ned noen tanker og litt jobb i det. Det er jo et øyeblikk man kommer til å huske resten av livet🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå