Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på første svangerskapskontroll i dag. jormor henviste til tul, hvor lang tid tar det før man evt får satt opp en time? er i uke 11

Anonymkode: 8f75a...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel få tul i uke 12-13 tenker jeg. Hvis det er lange køer kan det ta tid, hvis du virkelig vil på tul - bestill privat, da kommer du inn på dagen. 

Anonymkode: 67bbd...1fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du skal vel få tul i uke 12-13 tenker jeg. Hvis det er lange køer kan det ta tid, hvis du virkelig vil på tul - bestill privat, da kommer du inn på dagen. 

Anonymkode: 67bbd...1fc

Nuvel. De har ikke fullt av ledige timer de heller sånn i tilfelle noen vil ha ul. Jeg måtte vente i nesten en uke. 

Anonymkode: db6d5...711

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nuvel. De har ikke fullt av ledige timer de heller sånn i tilfelle noen vil ha ul. Jeg måtte vente i nesten en uke. 

Bestilte time på kvelden til morgenen etter 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8a9ad...e3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bestilte time på kvelden til morgenen etter 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8a9ad...e3d

Det betyr jo ikke at det er mulig alle steder 

Skrevet

Legen henviste meg til tidlig ultralyd på mandag, fikk svar tirsdag ettermiddag 😊👍🏻

• Liker 1
Skrevet
siljur skrev (På 10.11.2022 den 07:06):

Legen henviste meg til tidlig ultralyd på mandag, fikk svar tirsdag ettermiddag 😊👍🏻

Privatlegen min henviste meg til en tidlig ultralyd i går. Ringte de deg eller fikk de en melding?

Skrevet
aylinbjo skrev (På 15.11.2022 den 12.41):

Privatlegen min henviste meg til en tidlig ultralyd i går. Ringte de deg eller fikk de en melding?

Fikk melding på helsenorge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...