Gå til innhold

Hvilken farge på denne regncapen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den svarte er jo veldig pen men jeg går så mye i svart ellers, kjedelig å være svart fra topp til tå.

Skal bruke denne til hverdags på jobb men også til litt mer pyntede anledninger om det er dårlig vær. Over en kjole fks. Svart funker jo sånn sett til alt. Men liker alle fargene.

https://www.getinspired.no/klaer/jakker/fritidsjakker/twentyfour-mellow-2-lags-cape-tf-11537-moliven

Anonymkode: d560f...162

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg ville nok valgt enten svart eller kanskje rødbrun. 

Jeg er enig med deg at den svarte funker til alt, men blå, oliven og beige passer også til det meste. Gul og rødbrun er nok de minst anvendelige.

Skrevet

Jeg synes rødbrun og olivengrønn er finest. Spesielt olivengrønn passer til det meste, men også rødbrun kan harmonere med ganske mye. Selv bruker jeg omtrent aldri svart, så da bruker jeg olivengrønt som nøytral basisfarge, og den fargen passer med omtrent alle andre farger (og jeg bruker MYE farger..). Rødbrun bruker jeg også veldig mye, og den kan brukes til ulike varianter av de fleste farger. 

Den lysebrune/beige og den gule tenker jeg kanskje er mer krevende å matche med andre farger.

Anonymkode: 29af2...f18

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde valgt grønn eller rødbrun. Er blond og blåøyd med varme farger. 

Likte beige og gul godt, men med mine farger vil jeg bare se blass ut i disse. 

Om du er avhengig av denne uansett hva du har på deg ville jeg valgt sort. Jeg er veldig glad i knallblå, rødt og slik. Så må ha en sort jakke parat innen hver "kategori" slik at jeg har noe som passer. 

Anonymkode: 5c66e...b25

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde valgt blå. 

Rødbrun og gul hadde vært helt klart sistevalg i alle fall! 
Jeg synes overhode ikke de var fine!

Anonymkode: d603b...cdf

Skrevet

Jeg hadde valgt klassikeren svart. De var veldig fine!

Skrevet

Hvilken farge har du på håret, TS? 

Anonymkode: 36a7d...8e3

Skrevet

Jeg likte den lysebrune og den rødbrune. Siden du bruker mye sort, er det kanskje bare den rødbrune som vil være aktuell av de to.

Anonymkode: 0153f...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...