AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hei. Er det noen her som har avlastningshjem både helger og evt litt i ukedager eller annet som er mer enn bare 1-2 helger i mnd? Hvordan fungerer dette? Både for deg og barnet/barna? evt om du har frivillig fosterhjem og samvær med barnet, hvor ofte har du barnet hos deg? noen som er inni dette som vil fortelle litt? Anonymkode: af71b...2d3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde vedtak på annen hver helg og 6 timer i uka. I ukedagene hadde vi han på "inn på tunet" , varierte litt om det var 1 eller to dager pr uke. I helgene gikk vi inn i en avtale med kommunen om privat avlastningsopplegg som kostet mer og at vi kun hadde tilbud en gang pr måned. Mitt barn fungerte ikke i andre private hjem. Anonymkode: e25cd...f7d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Ikke selv, men jeg jobber med flere barn som har ulike løsninger av fosterhjem med delt omsorg. F.eks 50-50 eller 60-40. Det betinger et godt samarbeid mellom familier og instanser, men kan fungere veldig, veldig godt. Det er nok noe som vil øke mye i omfang, det har vært relativt lite brukt tidligere. Anonymkode: 414a3...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke selv, men jeg jobber med flere barn som har ulike løsninger av fosterhjem med delt omsorg. F.eks 50-50 eller 60-40. Det betinger et godt samarbeid mellom familier og instanser, men kan fungere veldig, veldig godt. Det er nok noe som vil øke mye i omfang, det har vært relativt lite brukt tidligere. Anonymkode: 414a3...a6f Takk for svar. Og dette har fungert fint for barn også? ja, det er jo egentlig en veldig grei løsning da. Anonymkode: af71b...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå