AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hei! Var så heldig å få fremfall etter fødsel, og sliter en del med symptomene på nettopp dette. Kom i den forbindelse over et nettkurs med hypopressiv trening. Noen som har forsøkt dette? I såfall, fungerte det? Anonymkode: f655a...1a9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Last ned den svenske mammamage-appen til 33 kr. Mange like øvelser. Prøv denne og se om du blir bedre. Jeg har kun litt fremfall av skjedevegg. Er helt kvitt urinlekkasje nå 👍🏻 Anonymkode: 22b0e...829 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Last ned den svenske mammamage-appen til 33 kr. Mange like øvelser. Prøv denne og se om du blir bedre. Jeg har kun litt fremfall av skjedevegg. Er helt kvitt urinlekkasje nå 👍🏻 Anonymkode: 22b0e...829 Takk for svar! Lenge siden du fødte mtp fremfall? Blir det bedre?:( Anonymkode: f655a...1a9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 I mai. Merket det etter noen uker. Følte det var noe i underlivet. Ble verre da jeg gikk mye og på kvelden etter aktivitet. Ble spontan bedring + jeg tror knipeøvelsene hjalp 👍🏻 Var hos gynekolog 8 og 10 uker etter fødsel. Fikk kun beskjed om at jeg hadde lite/lett fremfall av skjedevegg. Ingenting å bry seg om tydeligvis 😅 merker ingenting nå. Anbefaler virkelig den appen! Prøv den først til 33 kr i stedet for å slenge deg på kurs til 2000. Anonymkode: 22b0e...829
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I mai. Merket det etter noen uker. Følte det var noe i underlivet. Ble verre da jeg gikk mye og på kvelden etter aktivitet. Ble spontan bedring + jeg tror knipeøvelsene hjalp 👍🏻 Var hos gynekolog 8 og 10 uker etter fødsel. Fikk kun beskjed om at jeg hadde lite/lett fremfall av skjedevegg. Ingenting å bry seg om tydeligvis 😅 merker ingenting nå. Anbefaler virkelig den appen! Prøv den først til 33 kr i stedet for å slenge deg på kurs til 2000. Anonymkode: 22b0e...829 Håper så innmari det blir bedre snart her også.. kunne du kjenne fremfallet? Hos meg er det en kul (kjennes ut som en liten ballong i skjedeåpningen) 😫. Gyn hadde trua på bedring etter endt amming osv, men er redd der ikke blir bedre. skal definitivt prøve appen, takk for tips!☺️ Anonymkode: f655a...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå