Gå til innhold

Torrevieja i Juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig varmt?  Er invitert på ferie hos svigers. Men mannen vil ikke reise i Juli, men i slutten av August pga varmen. Men jeg vet ikke om jeg går ferie i August neste år. Er det så varmt i Juli enn i August?

Anonymkode: b6e5a...79c

Videoannonse
Annonse
Gjest dreamstar
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det veldig varmt?  Er invitert på ferie hos svigers. Men mannen vil ikke reise i Juli, men i slutten av August pga varmen. Men jeg vet ikke om jeg går ferie i August neste år. Er det så varmt i Juli enn i August?

Anonymkode: b6e5a...79c

Hadde aldri reist så langt sør i juli. Ja det er veldig varmt, men det er ikke noe særlig kjøligere i slutten av august heller.

https://www.leiebilispania.no/torrevieja-klima/

Endret av dreamstar
lagt til Lenke
Skrevet

Juli og august er de to varmeste mnd hele året. I år har det vært varmere enn noen gang i sommer med flere hetebølger of du må regne med at det kan bli slik i fremtiden også. 

Jeg er halv spansk og klarer meg fint i begge mnd, men man må jo ta sine forhåndsregler. Alltid ha vann og salt ( salt kjeks/potetgull ol) tilgjengelig. Aircondition og ikke steke ute midt på dagen uten å vite hva du driver med.

I august har spanjolene selv fellesferien sin og det vil da være stappfullt av spanjoler f eks på stranden.

Anonymkode: 42bd8...b2d

• Liker 2
Skrevet

I år har det vært skikkelig varmt lenge. Vi var på samme sted i starten av august, altfor varmt. Hadde 40+ flere dager. Skal du ned dit da er du avhengig av ac og basseng pluss godt med skygge

Anonymkode: 0f378...17f

Skrevet

Jeg var der i månedsskiftet august-september i år, med 30 grader på dagtid. Jeg trives godt i varmen, men selv for meg ble det litt i overkant når jeg var ute og gikk. 

Om man reiser i juli er man avhengig av basseng, AC og bil. 

Anonymkode: 97667...003

Skrevet

August kan gjerne være varmere enn juli… Og ja, det kan bli ånkli varmt! 

Hvis dere vil ha lavere temp hadde jeg heller gått for slutten av juni/starten juli enn over i august.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...