AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Er det veldig varmt? Er invitert på ferie hos svigers. Men mannen vil ikke reise i Juli, men i slutten av August pga varmen. Men jeg vet ikke om jeg går ferie i August neste år. Er det så varmt i Juli enn i August? Anonymkode: b6e5a...79c
Gjest dreamstar Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det veldig varmt? Er invitert på ferie hos svigers. Men mannen vil ikke reise i Juli, men i slutten av August pga varmen. Men jeg vet ikke om jeg går ferie i August neste år. Er det så varmt i Juli enn i August? Anonymkode: b6e5a...79c Hadde aldri reist så langt sør i juli. Ja det er veldig varmt, men det er ikke noe særlig kjøligere i slutten av august heller. https://www.leiebilispania.no/torrevieja-klima/ Endret 9. november 2022 av dreamstar lagt til Lenke
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Juli og august er de to varmeste mnd hele året. I år har det vært varmere enn noen gang i sommer med flere hetebølger of du må regne med at det kan bli slik i fremtiden også. Jeg er halv spansk og klarer meg fint i begge mnd, men man må jo ta sine forhåndsregler. Alltid ha vann og salt ( salt kjeks/potetgull ol) tilgjengelig. Aircondition og ikke steke ute midt på dagen uten å vite hva du driver med. I august har spanjolene selv fellesferien sin og det vil da være stappfullt av spanjoler f eks på stranden. Anonymkode: 42bd8...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 I år har det vært skikkelig varmt lenge. Vi var på samme sted i starten av august, altfor varmt. Hadde 40+ flere dager. Skal du ned dit da er du avhengig av ac og basseng pluss godt med skygge Anonymkode: 0f378...17f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Jeg var der i månedsskiftet august-september i år, med 30 grader på dagtid. Jeg trives godt i varmen, men selv for meg ble det litt i overkant når jeg var ute og gikk. Om man reiser i juli er man avhengig av basseng, AC og bil. Anonymkode: 97667...003
Marikken Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 August kan gjerne være varmere enn juli… Og ja, det kan bli ånkli varmt! Hvis dere vil ha lavere temp hadde jeg heller gått for slutten av juni/starten juli enn over i august. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå