AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Legger dere merke til folk som alltid er hjemme. ? Nå blir det fortere mørkt å jeg er alltid hjemme. Det lyser alltid hos meg. Jeg synes det er flaut . Naboene legger nok merke til det. Jeg har ingen familie å besøke heller . Nesten ikke venner heller. Det virker som andre er så opptatt . Men jeg vet ikke om det er sånn . Men ikke mange som lever så isolert som meg. Anonymkode: 46934...6b1 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 For at naboene skal se at du alltid har på lys, så må jo også de alltid være hjemme Hvor mye legger du merke til lysene hos naboene? De aller aller fleste tenker mest på seg selv og legger ikke merke til lysene hso andre. Anonymkode: fd344...de5 15 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Dette legger ingen merke til, og det er ikke flaut å være hjemme. Og mange har lys på selv om de ikke er hjemme, SLutt å overtenke. Anonymkode: 0a6c0...b9d 5 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Her har vi auto-lys, som følger solonedgang, leggetid, vekking og soloppgang. Ser likt ut hver dag. Har aldri tenkt over at det skal være flaut. Anonymkode: 91dcc...1c6 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Nei, ikke noe jeg har tenkt over noen gsng. Det er jo bare koselig at det er lys i husene og at folk er hjemme. Mest miljøvennlig er det og, istedenfor å farte rundt. Og billigere. Heldig du som kan være mye hjemme, enkelte andre drømmer om mer tid og ro i heimen. Anonymkode: 82b6f...577 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Ingen bryr seg. Seriøst. Hvorfor skal man ikke få være hjemme så mye man vil? Anonymkode: 8ca4c...372 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Jeg tenker mere over om noen aldri er hjemme. Har en nabo som er masse borte, ofte flere dager i strekk og mange ganger i måneden. Da blir jeg nysgjerrig. Anonymkode: ea01d...59d 9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Legger dere merke til folk som alltid er hjemme. ? Nå blir det fortere mørkt å jeg er alltid hjemme. Det lyser alltid hos meg. Jeg synes det er flaut . Naboene legger nok merke til det. Jeg har ingen familie å besøke heller . Nesten ikke venner heller. Det virker som andre er så opptatt . Men jeg vet ikke om det er sånn . Men ikke mange som lever så isolert som meg. Anonymkode: 46934...6b1 Bygg din selvtillit TS ! Da gir du bang i hva andre tenker. Anonymkode: 87cd1...2de 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Jeg har stort sett vært hjemme hver dag siste 3 mnd. Aldri tenkt å at det er noe andre legger merke til. Kanskje du tenker på disse tingene fordi kjenner deg ensom og er misfornøyd med livet? ❤️ Anonymkode: 79e3e...eb1 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Her er lyset på, selv om vi ikke er hjemme, så det ville jeg ikke tenkt på. Anonymkode: b53de...219 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker mere over om noen aldri er hjemme. Har en nabo som er masse borte, ofte flere dager i strekk og mange ganger i måneden. Da blir jeg nysgjerrig. Anonymkode: ea01d...59d Hvorfor det? Er da helt normalt dette også. Anonymkode: 0a6c0...b9d
Spell Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Det er noe jeg aldri har tenkt over hos naboer for å si det sånn. Selv skrur vi ikke av alt lyset selv om vi begge er ute, da det er greit at tyver ikke ser at vi er borte. Og det at dyrene ikke skal trenge å være hjemme i mørket. 1
Helene Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 Tror, du tenker mere på det enn andre. Å være «bare» hjemme er ikke bare bare. Du har en grunn til å være hjemme, og du gjør sikkert en helt fantastisk jobb innenfor husets 4 vegger. Selv, også bare hjemme. Har ikke små barn. Ufør. Sover 16 timer i døgnet for tiden. Våken, tømmer en eske eller 2. Lager meg god og sunn mat. Vasket litt klær. Tar vare på kattene. Har ikke overskudd til noe annet for tiden. 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor det? Er da helt normalt dette også. Anonymkode: 0a6c0...b9d Det er ikke normalt at en hel familie forsvinner i flere dager flere ganger i måneden. Folk har jobb, unger har skole. Vil påstå de færreste barnefamilier bare tar seg spontanferie så ofte. Alternativet er at de bare gjemmer bilen og sitter hjemme i mørket. Men det føles ikke helt normalt heller. Anonymkode: ea01d...59d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 makan til i-landsproblemer... Anonymkode: 042ee...8a7 1 1
Nooni Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 Hvorfor bruke så mye energi på å tenke på hva andre tenker om deg? Det får du aldri svar på uansett, så fremt du ikke spør. Og hva er vitsen med det? Bruk energien din på andre ting og vær en ressurs for andre mennesker i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 Det er alltid lys på her også, kattene kan ikke ha det mørkt .. men ts dette er en veldig rar ting å henge seg opp i. Folk har nok med sitt, ingen gidder å følge /tenke over hvorfor lyset ditt er på Anonymkode: 94610...8e1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Legger dere merke til folk som alltid er hjemme. ? Nå blir det fortere mørkt å jeg er alltid hjemme. Det lyser alltid hos meg. Jeg synes det er flaut . Naboene legger nok merke til det. Jeg har ingen familie å besøke heller . Nesten ikke venner heller. Det virker som andre er så opptatt . Men jeg vet ikke om det er sånn . Men ikke mange som lever så isolert som meg. Anonymkode: 46934...6b1 De fleste har nok med deg selv. Jeg er ofte hjemme og. Ikke tenk på det. Vi har alle en historie og ingen vet din. Anonymkode: 1fbb8...f07
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 (endret) Jeg jobber ellers er jeg rimelig isolert jeg også besøker far på sykehjem hver kveld fra 20:00-22:00 Endret 9. november 2022 av Maskinfører 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 Jeg er også alltid hjemme, elsker det. Bortsett fra under korona, da gadd jeg ikke sitte hjemme lenger. Anonymkode: 28a5c...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå