Gå til innhold

Essensielle samtaleemner på date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke samtaleemner er viktige å være innom på de første dater, altså for å få et godt bilde av daten som person og kanskje slippe overraskelser senere 

Anonymkode: 93bec...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du klar for å forplikte deg

Hvor mye vil du jobbe for å tilfredsstille meg?

Jobber du hardt for å bli mellomleder/leder og dermed kan tjene gode penger?

Hvor stor penis har du?

Hva tenker du om feminisme? 

Men det mest viktige er:

Syns du Sigrid Bonde Tusvik er morsom?

Hvis han svarer nei på siste spørsmål er det bare å reise seg opp og gå. La han betale for maten og det dere måtte ha bestilt. 

Anonymkode: 6f139...35e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de bretter melkekartongen med bunnen ut mot korken eller motsatt

Anonymkode: 03110...32d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørs hvor godt jeg liker deg

Svært lite. Jeg må være med noen som ikke er avhengig av andre for egen tilfredsstillelse.

Nei. Har nylig sagt opp jobben min som leder da jeg verdsetter fritid mye mer en penger

Hvor stor penis har du?

helt gjennomsnittlig tipper jeg. Aldri målt.

Men det mest viktige er:

En av de minst morsomme menneskene som slipper til i offentligheten

Hadde blitt med den ene daten for sundet sånn 😂

Anonymkode: 4937e...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kartlegger livsstil, politisk side og holdninger, hvor lenge tidligere forhold har vart og hvorfor de tok slutt, ser hvor åpen han er om ting som forhold med familie, verdier, følelser, tanker om hva som skjer i verden. Er han reflektert, har han orden på livet, har han samme politiske verdier som meg, er holdningene hans til innvandrere, fattige, narkomane, kriminelle, homofile og kvinner bra eller har han undertrykkende og dømmende holdninger

Anonymkode: 5ca30...dc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kartlegger livsstil, politisk side og holdninger, hvor lenge tidligere forhold har vart og hvorfor de tok slutt, ser hvor åpen han er om ting som forhold med familie, verdier, følelser, tanker om hva som skjer i verden. Er han reflektert, har han orden på livet, har han samme politiske verdier som meg, er holdningene hans til innvandrere, fattige, narkomane, kriminelle, homofile og kvinner bra eller har han undertrykkende og dømmende holdninger

Dette i løpet av de første datene? 
Ser for meg en avtale med kontrollkommisjonen og ikke en date😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir ikke flere dater enn en for denne dama. Gutta lukter crazy lang vei 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja i løpet av de første 1-2 datene. 

Samtalen flyter naturlig når man har litt sosial EQ. Er man først inne på politikk så blir jo holdninger og politiske emner og aktuelle situasjoner i verden og samfunnet en naturlig del av det.  Og når man først er inne på "hvem er du" så blir også forhold til familie, tidligere kjæresteforhold og se om han er emosjonelt moden en naturlig del av det. 

Jeg bruker heller tid på slike samtaler enn å høre om hva de jobber med og hvor lenge de var i militæret eller hva slags musikk de liker. Ting som er helt ubetydelige for min trivsel i et eventuelt forhold med dem 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Blir ikke flere dater enn en for denne dama. Gutta lukter crazy lang vei 😂

jeg har aldri blitt dumpet eller avvist.  Menn vil alltid møte meg igjen så jeg har ingen problemer med det takk :) Det er heldigvis mange modne og oppegående menn der ute som verdsetter samtaletemaer med betydning og ikke bare emosjonelt umodne gutter som tror at kompatibilitet med en dame kun handler om tits and ass og tomsnakk om en film de har sett 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor stor penis har du?

Men det mest viktige er:

Hvis han svarer nei på siste spørsmål er det bare å reise seg opp og gå. La han betale for maten og det dere måtte ha bestilt. 

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 36032...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor stor penis har du?

Men det mest viktige er:

Får vel late som jeg er en blodrød sosialist. 

Anonymkode: af80f...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja i løpet av de første 1-2 datene. 

Samtalen flyter naturlig når man har litt sosial EQ. Er man først inne på politikk så blir jo holdninger og politiske emner og aktuelle situasjoner i verden og samfunnet en naturlig del av det.  Og når man først er inne på "hvem er du" så blir også forhold til familie, tidligere kjæresteforhold og se om han er emosjonelt moden en naturlig del av det. 

Jeg bruker heller tid på slike samtaler enn å høre om hva de jobber med og hvor lenge de var i militæret eller hva slags musikk de liker. Ting som er helt ubetydelige for min trivsel i et eventuelt forhold med dem 

jeg har aldri blitt dumpet eller avvist.  Menn vil alltid møte meg igjen så jeg har ingen problemer med det takk :) Det er heldigvis mange modne og oppegående menn der ute som verdsetter samtaletemaer med betydning og ikke bare emosjonelt umodne gutter som tror at kompatibilitet med en dame kun handler om tits and ass og tomsnakk om en film de har sett 🤷‍♀️

Ser jo hvor vellykket du har vært siden du gang på gang må dra på 1-2 date med menn. 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 36032...0d5

Jeg er 9 år gammel

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Får vel late som jeg er en blodrød sosialist. 

Anonymkode: af80f...7c2

Ja, det er det tryggeste du kan gjøre. Fortell kvinner det de vil høre og hold alle dine meninger til deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser jo hvor vellykket du har vært siden du gang på gang må dra på 1-2 date med menn. Jeg er 9 år gammel

Det var et merkelig ressonement. Tråden spør om hva som er viktige temaer på en første date, jeg svarte temaer som er viktig for meg og fikk spørsmål om jeg tar opp disse temaene iløpet av de første datene.  Jeg svarte at ja,i løpet av 1-2 dater med en person tar jeg opp dette. Det svaret tilsier ikke at jeg er på massevis av førstedates med menn eller at jeg ikke møter de mer enn 1-2 ganger. Jeg har vært i tre lange forhold, datet et titalls menn som singel, og selvom de vil møte meg igjen betyr det ikke at jeg vil bli kjæreste med de. 

Ja, du oppfører deg som en ni åring. Du svarer på tråden med trolling og personangrep, og latterliggjør seriøse samtaletemaer på date. Veldig tydelig at du har liten erfaring og suksess med dating, og ut fra hvordan du latterliggjør temaer som er viktig for kvinner her er det ikke rart at du forblir en singel og bitter KG-incel heller 🙃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var et merkelig ressonement. Tråden spør om hva som er viktige temaer på en første date, jeg svarte temaer som er viktig for meg og fikk spørsmål om jeg tar opp disse temaene iløpet av de første datene.  Jeg svarte at ja,i løpet av 1-2 dater med en person tar jeg opp dette. Det svaret tilsier ikke at jeg er på massevis av førstedates med menn eller at jeg ikke møter de mer enn 1-2 ganger. Jeg har vært i tre lange forhold, datet et titalls menn som singel, og selvom de vil møte meg igjen betyr det ikke at jeg vil bli kjæreste med de. 

Ja, du oppfører deg som en ni åring. Du svarer på tråden med trolling og personangrep, og latterliggjør seriøse samtaletemaer på date. Veldig tydelig at du har liten erfaring og suksess med dating, og ut fra hvordan du latterliggjør temaer som er viktig for kvinner her er det ikke rart at du forblir en singel og bitter KG-incel heller 🙃

Går det ikke opp ett lys for deg at det kanskje er deg som er problemet her om du må date mann etter mann? Er jo det jeg reagerer på. Hvorfor gir du ut råd som åpenbart ikke fungerer.

Helt riktig at jeg latterliggjør dårlige råd. Er dessverre slik jeg er satt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går det ikke opp ett lys for deg at det kanskje er deg som er problemet her om du må date mann etter mann? Er jo det jeg reagerer på. Hvorfor gir du ut råd som åpenbart ikke fungerer.

Helt riktig at jeg latterliggjør dårlige råd. Er dessverre slik jeg er satt sammen. 

Er du helt tett i pappen? Verden fungerer ikke sånn at den første man dater i livet er den rette matchen for et forhold. Jeg har ikke gitt noen råd, jeg svarte på tråden i motsetning til deg og jeg deler min erfaring som alltid har vært suksess. Selvom jeg ikke ble kjæreste med alle har vi skapt meningsfulle relasjoner gjennom meningsfulle samtaleemner. Tror du ville skjønt litt mer om du faktisk hadde noe erfaring med ekte relasjoner selv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er du helt tett i pappen? Verden fungerer ikke sånn at den første man dater i livet er den rette matchen for et forhold. Jeg har ikke gitt noen råd, jeg svarte på tråden i motsetning til deg og jeg deler min erfaring som alltid har vært suksess. Selvom jeg ikke ble kjæreste med alle har vi skapt meningsfulle relasjoner gjennom meningsfulle samtaleemner. Tror du ville skjønt litt mer om du faktisk hadde noe erfaring med ekte relasjoner selv. 

Du nevner at du har hatt suksess, men så har du ikke blitt kjæreste med alle. Og de du ble kjæreste med så funka det ikke. Så nøyaktig hvor er suksessen? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor stor penis har du?

Men det mest viktige er:

Skrevet av en «mann» 

Anonymkode: c0567...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du nevner at du har hatt suksess, men så har du ikke blitt kjæreste med alle. Og de du ble kjæreste med så funka det ikke. Så nøyaktig hvor er suksessen? 😂

Hva tenker du at du oppnår med å latterliggjøre hva andre spør om på date?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...