Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg scrollet på tinder igår kveld og fant til stor forskrekkelse og sjokk profilen til en fyr jeg kjent for et par år siden, som jeg ikke lenger har direkte kontakt med. Men jeg vet at denne mannen har kjæreste og bor sammen med henne, hennes datter og babyen de nettop fikk for litt over 1 mnd siden. Jeg lurte på de kunne ha slått opp, men hun har navnet hans på alle sosiale medier med hjerter bak, og de har nettop kjøpt hund sammen. 

Jeg har så utrolig lyst til å si ifra til henne, og jeg føler at dette er noe jeg rett og slett må gjøre. For hun fortjener å vite det. 

Jeg har likevel ikke lyst til å bli blandet inn i noe. Jeg vet at denne jenta ikke er så begeistret i meg, da fyren og jeg var på et par dater før de møttes. Vi er totalt over da jeg ikke taklet personligheten hans, og jeg er nå i tillegg lykkelig forlovet, men jeg vil likevel ikke at hun skal tenke at jeg har andre tanker bak det. 

Finnes det noen måte å si fra anonymt?? Sende screenshot elns?? Hva hadde dere gjort??

Anonymkode: bcc83...e7d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig at en venninne fant han på tinder, ikke meg!!!

Skrevet

Tja, er man på Tinder så tenker jeg man legger opp til det? Å bli funnet altså? 🤷‍♀️

Men du får han vel ikke opp igjen om du ikke allerede har tatt screenshot. 

Anonymkode: 80e92...f11

Skrevet

Ehm og nei du kan ikke bare sende anonymt «venninne så ham». Du må jo faktisk vite at det er han. Og at han nylig har vært aktiv. 

Anonymkode: 80e92...f11

Skrevet

Aldri skjønt hva det er kvinner vil ha utav å rapportere slikt som ikke angår dem til andre folk som ikke angår dem. Eneste man får utav dette er jo drama og en følelse av at man er moralsk overlegen. Mens egentlig er man jo bare et nosy moraliserende fjols som ikke har nok ting som skjer i sitt eget liv.

Anonymkode: a298c...9f4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri skjønt hva det er kvinner vil ha utav å rapportere slikt som ikke angår dem til andre folk som ikke angår dem. Eneste man får utav dette er jo drama og en følelse av at man er moralsk overlegen. Mens egentlig er man jo bare et nosy moraliserende fjols som ikke har nok ting som skjer i sitt eget liv.

Nei, det kommer av omtanke for et annet menneske. Ærlig talt! Å være utro mot kjæresten sin i barseltiden, hvor lavmål går det an å være... 

Anonymkode: b42cf...a23

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Si i fra!!!!!! 

Jeg har selv fått mld om min ex (da samboer) og selv sendt mld til flere kvinner om deres mann. Lagt ved bevis og all info jeg har. 

Sendt både fra egen facebookprofil, falsk anonym Facebook profil, ringt på tlf og ved et tilfelle sendt brev. Sistnevnte hadde flere barn med han og gikk gravid med tredje barnet og nettopp derfor syns jeg det var så viktig å si fra at jeg sendte brev fordi jeg fant hun ikke andre steder. Syns ikke at noen kvinner fortjener å bli ført bak lyset av mannen sin, den de skal kunne stole mest på i hele verden... Selvom det bryter opp familien er det mye bedre enn å bli holdt for narr i enda flere år for før eller senere blir mennene avslørt uansett. Jo lenger tid utroskap får pågå jo værre er det for kvinnen når hun innser hvor mange år hun har kastet bort på en løgn! Tenk å presse ut unge to og tre og gå gjennom svangerskap og helvete også få vite at mannen har vært utro siden unge nr 1, nei sånne menn må sparkes på huet og ræva ut og fortjener ikke å få i pose og sekk og trofast kone hjemme og kjærlighet og familie når de er utro og ødelegger familien! Husk på det ts at det er mennene som har valgt å ødelegge familien, ikke du som gjør det bare fordi du er budbringer. Kvinnen vil takke deg når hun kommer seg ut av forholdet og skjønner at hun fortjener bedre 

Anonymkode: fea85...e70

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hilsen utro mann 🤣

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde det vært meg ville jeg absolutt ha visst om det...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje hun har gitt han lov til ett åpent forhold? Om de ikke har hatt sex på 11 måneder og hun kjenner at hun ikke er klar på enda en stund, kan det  hende hun elsker han så mye at hun anerkjenner mannens behov.

Anonymkode: 5a976...ac3

• Nyttig 1
Skrevet

Vent vent vent 

Først du skroller på Tinder i går kveld 

Også er det selvfølgelig venninnen din og ikke deg.

Ja riktig. 

Tror du at vi er født i går eller ?

Lykkelig forlovet og henger på Tinder ?

Hahaha .....

Anonymkode: 96184...f2e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det kommer av omtanke for et annet menneske. Ærlig talt! Å være utro mot kjæresten sin i barseltiden, hvor lavmål går det an å være... 

LOL.. mulig dere selv tror på at det er pga omtanke for den andre dama, men egentlig elsker dere bare følelsen av å kunne avsløre et mannesvin for det han er. Fordi menn er alltid dust og kvinner best!!! Hun andre kvinner driter dere jo langveis i egentlig 😂

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen utro mann 🤣

Trenger ikke være utro da vi ikke har et tullete naivt forhold hvor man blander logistikk, økonomi og parforhold med seksualitet. Og setter likhetstegn mellom samboerskap og seksuell eksklusivitet. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke være utro da vi ikke har et tullete naivt forhold hvor man blander logistikk, økonomi og parforhold med seksualitet. Og setter likhetstegn mellom samboerskap og seksuell eksklusivitet. 

Dette gjelder vel helt til dama di er utro, tenker jeg. Menns "logikk": Ett sett regler for meg, andre regler for kvinner.

Anonymkode: a204c...de6

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg scrollet på tinder igår kveld og fant til stor forskrekkelse og sjokk profilen til en fyr jeg kjent for et par år siden, som jeg ikke lenger har direkte kontakt med. Men jeg vet at denne mannen har kjæreste og bor sammen med henne, hennes datter og babyen de nettop fikk for litt over 1 mnd siden. Jeg lurte på de kunne ha slått opp, men hun har navnet hans på alle sosiale medier med hjerter bak, og de har nettop kjøpt hund sammen. 

Jeg har så utrolig lyst til å si ifra til henne, og jeg føler at dette er noe jeg rett og slett må gjøre. For hun fortjener å vite det. 

Jeg har likevel ikke lyst til å bli blandet inn i noe. Jeg vet at denne jenta ikke er så begeistret i meg, da fyren og jeg var på et par dater før de møttes. Vi er totalt over da jeg ikke taklet personligheten hans, og jeg er nå i tillegg lykkelig forlovet, men jeg vil likevel ikke at hun skal tenke at jeg har andre tanker bak det. 

Finnes det noen måte å si fra anonymt?? Sende screenshot elns?? Hva hadde dere gjort??

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Mente selvfølgelig at en venninne fant han på tinder, ikke meg!!!

Sikker på at du er lykkelig forlovet 😅

Anonymkode: 80528...6fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Si i fra!!!!!! 

Jeg har selv fått mld om min ex (da samboer) og selv sendt mld til flere kvinner om deres mann. Lagt ved bevis og all info jeg har. 

Sendt både fra egen facebookprofil, falsk anonym Facebook profil, ringt på tlf og ved et tilfelle sendt brev. Sistnevnte hadde flere barn med han og gikk gravid med tredje barnet og nettopp derfor syns jeg det var så viktig å si fra at jeg sendte brev fordi jeg fant hun ikke andre steder. Syns ikke at noen kvinner fortjener å bli ført bak lyset av mannen sin, den de skal kunne stole mest på i hele verden... Selvom det bryter opp familien er det mye bedre enn å bli holdt for narr i enda flere år for før eller senere blir mennene avslørt uansett. Jo lenger tid utroskap får pågå jo værre er det for kvinnen når hun innser hvor mange år hun har kastet bort på en løgn! Tenk å presse ut unge to og tre og gå gjennom svangerskap og helvete også få vite at mannen har vært utro siden unge nr 1, nei sånne menn må sparkes på huet og ræva ut og fortjener ikke å få i pose og sekk og trofast kone hjemme og kjærlighet og familie når de er utro og ødelegger familien! Husk på det ts at det er mennene som har valgt å ødelegge familien, ikke du som gjør det bare fordi du er budbringer. Kvinnen vil takke deg når hun kommer seg ut av forholdet og skjønner at hun fortjener bedre 

Ikke minst så setter han sitt eget barns liv og helse i fare ved å holde på sånn. Kjønnssykdommer kan bli livstruende for fostre og babyer.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

LOL.. mulig dere selv tror på at det er pga omtanke for den andre dama, men egentlig elsker dere bare følelsen av å kunne avsløre et mannesvin for det han er. Fordi menn er alltid dust og kvinner best!!! Hun andre kvinner driter dere jo langveis i egentlig 😂

Det er omtanke. Og det er "gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg". JEG hadde ønsket å få vite om det dersom min partner og far til mine barn pulte rundt bak min rygg.

Jeg hadde gjort nøyaktig det samme om kjønnene var reversert. Det er ikke noe mindre ille om en kvinne er utro. 

• Nyttig 2
Skrevet

Det er bare enda en kvinne som kommer ikke over exen og vil ødelegge hans nye forhold.

Mange av de ! Bare les på svarene som kommer 

• Nyttig 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at du er lykkelig forlovet 😅

Anonymkode: 80528...6fa

Hennes alter ego hadde både vært på tinder og så sjekket ut sosiale medier til den nybakte moren med ny valp. 

Også fortalt helt detaljert om det til hi 😄

Anonymkode: 16d28...840

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hennes alter ego hadde både vært på tinder og så sjekket ut sosiale medier til den nybakte moren med ny valp. 

Også fortalt helt detaljert om det til hi 😄

Anonymkode: 16d28...840

Hahaha

Bra !

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vent vent vent 

Først du skroller på Tinder i går kveld 

Også er det selvfølgelig venninnen din og ikke deg.

Ja riktig. 

Tror du at vi er født i går eller ?

Lykkelig forlovet og henger på Tinder ?

Hahaha .....

Dette var nesten det eneste jeg hang meg opp i med hele innlegget til TS.

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...