AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hvordan begynte dere samtalen? Hvordan reagerte barna? Anonymkode: 0d623...5cd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan begynte dere samtalen? Hvordan reagerte barna? Anonymkode: 0d623...5cd Jeg kan bare si fra mitt perspektiv som ungdom Plutselig en kveld ble vi henta på trening av mamma og pappa. Det var som regel pappa. Så forteller mamma at de skal skilles. Vi sa ikke stort, søsken gråt. Jeg syns bare det var bortkastet tid, jeg så det komme. Det dummeste var å ha en familietur rett etter de fortalte dette. Anonymkode: e8a32...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan begynte dere samtalen? Hvordan reagerte barna? Anonymkode: 0d623...5cd Jeg sa at mamma og pappa er ikke lengre kjærester, og at mamma skal flytte ut. Datter var 7 år. Må legge til historien at jeg oppriktig ikke trodde datter led under forholdene, at hun ikke merket vi hadde det bra. Fordi jeg tenkte vi skjuler det så godt. Datter fikk en uvanlig vondt lukt fra munnen, vi var hos tannlegen, fastlegen og neste var henvisning til sykehuset. Denne lukten forsvant etter 2 uker etter jeg hadde flyttet ut. Anonymkode: 6055f...4b5 1
sicario Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan begynte dere samtalen? Hvordan reagerte barna? Anonymkode: 0d623...5cd Mine foreldre fortalte som sant var, at de var bestevenner og glad i hverandre. Men de var ikke lenger kjærester og at pappa skulle flytte. Han skulle flytte noen hundre meter ned i veien, og at jeg hadde eget rom hos begge to. Jeg skulle bli boende i huset med mamma, men skulle komme og gå i mellom dem akkurat som jeg ville, når jeg ville. De bestemte ikke når og hvor mye jeg skulle være hvor. Jeg ble selvfølgelig trist, men det går over 😊. Nå, ca 30 år etterpå er de fortsatt «verdens beste venner» og jeg har aldri følt på noe vanskelige følelser osv pga deres skilsmisse. Skal sies at jeg var 15 år og hadde gode forutsetninger for å forstå. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå