AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 På ca 5 date sa jeg til han jeg treffer at jeg ikke vil bli såret og brukt for sex når vi snakket om å ha sex eller å vente med sex. Vi endte i senga og møttes noen ganger til inkl. sex, han har vist mye interesse hele tiden men aldri snakket om følelser og når jeg har snakket om følelser og "oss" har han skiftet tema og spilt dum når jeg har påpekt avsporingen hans, typisk fuckboy move. Det har fått meg til å holde litt igjen og forrige gang vi møttes så spurte han meg om noe var galt fordi jeg var anderledes. Den dagen var jeg bare sliten og ikke i humør for sex, jeg ville bare se tv og slappe av så ingenting var egentlig galt, men han insisterte på at noe måtte være galt siden jeg ikke var så kosete og sa "slapp av, jeg kommer ikke til å såre deg". Betyr det at han begynner å få følelser for meg eller er det bare noe han sa for å få mer sex? For ja, vi endte med å ha sex den kvelden også. Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: er det bare noe han sa for å få mer sex? Ja. Anonymkode: 1ad8e...940 1 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Anonymkode: 1ad8e...940 Han sier at han er ute etter forhold, men har ikke sagt om han kan se for seg meg som den personen. Vi var på 5 dates uten sex, men han var veldig befølende hele tiden fra starten, også når vi bare har vært ute å spist og sånn. Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Han bruker deg til drømmedama dukker opp. Hadde du vært det hadde han slått til med en gang. Anonymkode: 2d614...50e 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Det er selvfølgelig umulig for oss å vite. At dere tilbringer mye tid sammen er et godt tegn i alle fall. Men, svaret du vil få fra KGs hysteriske hønsegjeng er nok "ja". I følge veldig mange her så er jo de fleste menn sexgale tanketomme lystløgnere uten noe annet i hodet enn å lure uskyldige kvinner til å gjøre noe de har lyst til. Anonymkode: a7a71...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han bruker deg til drømmedama dukker opp. Hadde du vært det hadde han slått til med en gang. Anonymkode: 2d614...50e Nåja. Hadde vi holdt på i et halvt år uten å definere oss hadde jeg vært enig med deg, jeg er ikke dum. Men etter 8 dates er det ikke vanlig å bli kjærester uansett så jeg syns du er altfor rask med å konkludere med det ut fra den lille informasjonen du har. Hadde han "slått til" tidligere hadde det vært unormalt og alle her hadde stemplet han som manipulator hehe Jeg vil si ting går i normalt tempo for oss, men det var det at han sa at han ikke kommer til å såre meg som jeg reagerte på. Har fortalt at jeg ville blitt såret om han bare brukte meg for sex, men jeg vet at menn kan si litt av hvert uten å legge like mye i det som damer. Anonymkode: d39b3...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Bunnlinjen er at du har dårlig magefølelse. Er han virkelig interessert i forhold og føler han har møtt et catch, så vet du det Anonymkode: 48536...3b5 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er selvfølgelig umulig for oss å vite. At dere tilbringer mye tid sammen er et godt tegn i alle fall. Men, svaret du vil få fra KGs hysteriske hønsegjeng er nok "ja". I følge veldig mange her så er jo de fleste menn sexgale tanketomme lystløgnere uten noe annet i hodet enn å lure uskyldige kvinner til å gjøre noe de har lyst til. Anonymkode: a7a71...8f4 Nå ER jo de fleste menn veldig opptatt av sex..... Fyren TS dater har allerede presset seg til det når hun egentlig ikke ville. Anonymkode: a636b...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Ting som er rødt flagg: at han ikke vil snakke om følelser når jeg har tatt det opp før. Skrev en tråd om det her og fikk de fleste svar at menn ikke var gode på sånt og at jeg krevde for mye, at han måtte få dele det han ville når han ville og ikke når jeg ville prate om det og at det ikke trengte å bety at han ikke likte meg fordet. Jeg er fortsatt ikke helt enig og tenker at en som liker en annen bør kunne lytte til snakk om følelser uten å spore vekk og unnlate å respondere. Ting som er potensielt grønt flagg: Han er veldig på, aldri gitt meg tvil om at han liker å være med meg, prioriterer å møte meg, gir komplimenter, er gentleman når vi er ute, legger planer for videre dating At han sier at han ikke kommer til å såre meg. Om det er sant så kan det tolkes som at han ikke bare bruker meg til sex siden jeg har sagt at det ville såre meg. Hvis det ikke er sant og han bare sa det for å få sex den kvelden så er det rødt flagg såklart. Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): På ca 5 date sa jeg til han jeg treffer at jeg ikke vil bli såret og brukt for sex når vi snakket om å ha sex eller å vente med sex. Vi endte i senga og møttes noen ganger til inkl. sex, han har vist mye interesse hele tiden men aldri snakket om følelser og når jeg har snakket om følelser og "oss" har han skiftet tema og spilt dum når jeg har påpekt avsporingen hans, typisk fuckboy move. Det har fått meg til å holde litt igjen og forrige gang vi møttes så spurte han meg om noe var galt fordi jeg var anderledes. Den dagen var jeg bare sliten og ikke i humør for sex, jeg ville bare se tv og slappe av så ingenting var egentlig galt, men han insisterte på at noe måtte være galt siden jeg ikke var så kosete og sa "slapp av, jeg kommer ikke til å såre deg". Betyr det at han begynner å få følelser for meg eller er det bare noe han sa for å få mer sex? For ja, vi endte med å ha sex den kvelden også. Anonymkode: d39b3...a8c Vel, jeg hadde begynt å mistenke en del ting hvis noen sa slikt til meg. Det er akkurat som om en person sier "du kan stole på meg" 🤣 - da vet man jo at man IKKE kan stole på den personen. Anonymkode: 7059d...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå ER jo de fleste menn veldig opptatt av sex..... Fyren TS dater har allerede presset seg til det når hun egentlig ikke ville. Anonymkode: a636b...6b2 Han er nok opptatt av sex men har også tatt seg god tid til å finne på andre ting med meg. Han har ikke presset meg til sex, men jeg nølte fordi jeg tenkte det var for tidlig å ha på 5 date for å ikke risikere å bli såret og dumpet to dater senere. Jeg ville ha det når vi hadde det og nå tre dater senere sa han at han ikke kom til å såre meg i en setting hvor han trodde det var derfor jeg ikke var gira på sex den kvelden. Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, jeg hadde begynt å mistenke en del ting hvis noen sa slikt til meg. Det er akkurat som om en person sier "du kan stole på meg" 🤣 - da vet man jo at man IKKE kan stole på den personen. Anonymkode: 7059d...3b8 Ja skjønner hva du mener 😅😬 Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 Ville ha tatt det som et dårlig tegn at han må presisere at han ikke kommer til å såre deg, som tydeligvis var et ledd i å få deg til å ville ha sex likevel… Gode menn trenger ikke si sånt, fordi man instinktivt kjenner det. Gode menn lar deg få følelsen av at du betyr noe spesielt for han, ikke gjennom ord, men gjennom handling. Anonymkode: 16242...93a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ting som er rødt flagg: at han ikke vil snakke om følelser når jeg har tatt det opp før. Skrev en tråd om det her og fikk de fleste svar at menn ikke var gode på sånt og at jeg krevde for mye, at han måtte få dele det han ville når han ville og ikke når jeg ville prate om det og at det ikke trengte å bety at han ikke likte meg fordet. Jeg er fortsatt ikke helt enig og tenker at en som liker en annen bør kunne lytte til snakk om følelser uten å spore vekk og unnlate å respondere. Ting som er potensielt grønt flagg: Han er veldig på, aldri gitt meg tvil om at han liker å være med meg, prioriterer å møte meg, gir komplimenter, er gentleman når vi er ute, legger planer for videre dating At han sier at han ikke kommer til å såre meg. Om det er sant så kan det tolkes som at han ikke bare bruker meg til sex siden jeg har sagt at det ville såre meg. Hvis det ikke er sant og han bare sa det for å få sex den kvelden så er det rødt flagg såklart. Anonymkode: d39b3...a8c Vel, har du sex med denne mannen da? Det å si til en man begynner å bli kjent med "jeg vil ikke bli såret" syntes jeg er skikkelig klisje og litt tacky egentlig. Du må jo kjenne etter selv hva som er riktig for deg, og ta ansvar for deg selv. Han kan si akkurat det du vil høre, men det betyr ikke at han mener det? Hvis dere allerede ligger sammen, så ville jeg vært kritisk til det han sa. De "fleste" menn sier ting du bare vil høre, så sant de før pult deg. Samboeren min prater med meg om alt, han er dyp og følsom - og vi kommuniserer veldig bra, og han avviser ikke meg hvis jeg trenger å prate om noe. Akkurat som at jeg ikke avviser han hvis han trenger å prate om noe. Anonymkode: 7059d...3b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gode menn lar deg få følelsen av at du betyr noe spesielt for han, ikke gjennom ord, men gjennom handling. Anonymkode: 16242...93a Men det gjør han. Alle handlingene hans har fra starten gjort at jeg har følt meg trygg på at han liker å møte meg og bli kjent med meg. Men det er at han ikke er flink med ord det å snakke om følelser som har fått meg til å ikke være sikker på intensjonene hans. Han er 30+ år Unødvendig drittsekk å si at han ikke kommer til å såre meg når han vet hva som ville såret meg hvis han har tenkt til å gjøre akuratt det, men vet at noen menn er så fuckboys Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det gjør han. Alle handlingene hans har fra starten gjort at jeg har følt meg trygg på at han liker å møte meg og bli kjent med meg. Men det er at han ikke er flink med ord det å snakke om følelser som har fått meg til å ikke være sikker på intensjonene hans. Han er 30+ år Unødvendig drittsekk å si at han ikke kommer til å såre meg når han vet hva som ville såret meg hvis han har tenkt til å gjøre akuratt det, men vet at noen menn er så fuckboys Anonymkode: d39b3...a8c Hva er det du egentlig vil? Klarer du ikke tenke selv og ta avgjørelser selv? Hvorfor spør du her om hva vi tolker? Du virker jo svært usikker og tiltaksløs. Anonymkode: 7059d...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 Kan hende han sier han vil ha forhold.... men kun for å få deg til sengs. Også mister han interessen etterpå Anonymkode: fa7ef...8f1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, har du sex med denne mannen da? Det å si til en man begynner å bli kjent med "jeg vil ikke bli såret" syntes jeg er skikkelig klisje og litt tacky egentlig. Du må jo kjenne etter selv hva som er riktig for deg, og ta ansvar for deg selv. Han kan si akkurat det du vil høre, men det betyr ikke at han mener det? Hvis dere allerede ligger sammen, så ville jeg vært kritisk til det han sa. De "fleste" menn sier ting du bare vil høre, så sant de før pult deg. Samboeren min prater med meg om alt, han er dyp og følsom - og vi kommuniserer veldig bra, og han avviser ikke meg hvis jeg trenger å prate om noe. Akkurat som at jeg ikke avviser han hvis han trenger å prate om noe. Anonymkode: 7059d...3b8 Ja vi har sex. Vi har møttes 8 ganger og hadde sex fra 5 date. På 4 og 5 date snakket vi om tidligere forhold, utroskap, seksuell utnyttelse osv. På 5 date sa jeg at jeg holdt igjen med sex fordi jeg ikke ville bli såret og brukt som bruk og kast bare for sex, at jeg kun lå med noen jeg hadde følelser for. Han sa han forstod det og at han ville ha et forhold han også og ikke datet for noe useriøst, også lå vi sammen. Anonymkode: d39b3...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du egentlig vil? Klarer du ikke tenke selv og ta avgjørelser selv? Hvorfor spør du her om hva vi tolker? Du virker jo svært usikker og tiltaksløs. Anonymkode: 7059d...3b8 Hvorfor spør noen om ting her inne? For å få innspill fra andre fordi flere hoder tenker bedre enn et. Anonymkode: d39b3...a8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå ER jo de fleste menn veldig opptatt av sex..... Fyren TS dater har allerede presset seg til det når hun egentlig ikke ville. Anonymkode: a636b...6b2 Nettopp ja. Ikke rart noen føler seg "presset" når "presset" består i å si at man ikke har lyst til å såre daten sin. Legg nu av.. det er ikke press, det er en romantisk ting å gjøre, å berolige date/partneren sin. Hvis man gjør noe man ikke har lyst til å gjøre kun fordi noen andre sier en setning, så får man holde seg unna livet generelt. Så veik tror jeg ikke at verken TS eller andre kvinner generelt er. Har jeg lyst på sex så har jeg sex. Har jeg ikke lyst så kan jeg få lyst om ting ligger til rette for det..om jeg ikke får lyst så har jeg ikke sex. Anonymkode: a7a71...8f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå