AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Sitter igjen med knust hjerte av en fyr som jeg trodde skulle bli kjæresten min.  Jeg har blitt dumpet. Blitt gitt falske forhåpninger. Han har vært hele veien sånn jeg liker deg og vi kommer til å få det bra sammen. Røde flagg kom ikke før etterhvert... han kunne bli sur om han ikke fikk sex. Og ble kald, men på igjen etterhvert, klarte  likevel å ikke gi slipp. Og han snakket tidlig om å overnatte og spise mat sammen..gråter jo, selvom jeg burde ikke gråte over han,pga hvordan han behandlet meg.... klarer likevel å ikke glemme han... hver kveld når jeg har lagt meg tenker jeg på han. Var han med lovebombing, som gråt under første kyss....  Tenker på han hver kveld, i senga hvor vi sov sammen. Og han holdt meg i hånda... føler at det er jeg som har gjort noe galt. Grunen til at han dumpet meg, kanskje hvis vi lå sammen så hadde han blitt mere glad i meg.Vi hadde aldri sex, men hang mye sammen.... men nå sitter jeg og tenker på at det var pga han ikke fikk sex at han dumpet meg.... og jeg tenker denne fyren har gitt falske forhåpninger. Selvom han sa vil ha forhold osv. men noe han sa kun for å få meg til sengs... men han har jugd hele veien.... ikke vært ærlig. Men mye av og på, maste om å ligge tidlig. Hvis vi gikk tur sammen, ville han rett hjemme hos meg etter turen.... trodde en voksen mann i 30-årene skulle være moden... jeg åpnet meg mye for han. Men han ville kun ha meg for utseendet og for jeg var ung.... 13 år mellom oss.... men da syns jeg han skulle ha vært ærlig om det.... fra dag 1 og ikke juge. Anonymkode: 018dd...fa2
Heydayotheinterweb Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Det går over. Vi har alle vært der.
PM75 Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Det er tungt å få hjertet knust! Men ut ifra hvordan du beskriver han, så tenker jeg at du på sikt vil være glad for at det ble slutt! 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Huff. Du kommer deg gjennom det! Gå null kontakt! Og vær mye bedre på å ta de røde flaggene alvorlig i fremtiden. At han gråt under første kyss er et rødt flagg og du burde tatt avstand fra han allerede der.. Anonymkode: b8045...aab 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Tenker du skal være veldig glad for at du ikke lå med han. Anonymkode: e881a...796 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022  AnonymBruker skrev (9 minutter siden): han kunne bli sur om han ikke fikk sex Er sex noe man får? Anonymkode: 3818f...90e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden):  Er sex noe man får? Anonymkode: 3818f...90e For han ja...han hadde ikke respekt i det hele tatt for meg. Nå sier han at grunnen til at han var av og på var pga usikkerhet. Men hele veien nevnte han forhold.... osv, aldri ville han kommunisere om andre ting. Usikkerhet osv. selvom jeg sa at det var viktig at man pratet om ting.... Anonymkode: 018dd...fa2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden):  Er sex noe man får? Anonymkode: 3818f...90e Urelevant avsporing av tråden. Ikke svar på dette trådstarter, da sporer tråden helt av. Anonymkode: b8045...aab
Embla Othea Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Det føles jævlig her og nå, men du kommet deg over deg. Det er mange fisker i havet 😊
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det føles jævlig her og nå, men du kommet deg over deg. Det er mange fisker i havet 😊 Jepp! Og mange bedre fisker enn en aggressiv fyr som manipulerer følelsene og psyken din og lyver til deg og ser deg som et spill! Vær glad han avslørte seg nå og ikke etter dere ble sammen! Det er lov å kjenne på sinne for hvor dust han har vært mot deg, men ikke bruk mye energi på å tenke på han. Han er ikke verdt å sørge for. Se fremover og ikke bakover! Anonymkode: b8045...aab 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jepp! Og mange bedre fisker enn en aggressiv fyr som manipulerer følelsene og psyken din og lyver til deg og ser deg som et spill! Vær glad han avslørte seg nå og ikke etter dere ble sammen! Det er lov å kjenne på sinne for hvor dust han har vært mot deg, men ikke bruk mye energi på å tenke på han. Han er ikke verdt å sørge for. Se fremover og ikke bakover! Anonymkode: b8045...aab Enig.... bare føler meg lurt...verste er  at han har vært uærlig. Sagt han vil ha forhold, men samt hatt lyst på sex og vært usikker.... kunne tatt den praten om forhold tidlig, sagt han er usikker....jeg sa sånn: om han skal ha barn i fremtiden, for vi snakket lit om barn. Og da sa han sånn: jaa, men må få dame først. Og da sa jeg for tull: haha hvem er denne damen så? Og da sa han: ja det lover jo bra...  han er 37 år. Så sier litt at damer på hans alder finner raskt ut hvordan han er. Umoden Anonymkode: 018dd...fa2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said:  Er sex noe man får? Anonymkode: 3818f...90e Kvinner liker å si nei, men i realiteten er det noe menn må gjøre seg fortjent til Anonymkode: 22488...d79
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig.... bare føler meg lurt...verste er  at han har vært uærlig. Sagt han vil ha forhold, men samt hatt lyst på sex og vært usikker.... kunne tatt den praten om forhold tidlig, sagt han er usikker....jeg sa sånn: om han skal ha barn i fremtiden, for vi snakket lit om barn. Og da sa han sånn: jaa, men må få dame først. Og da sa jeg for tull: haha hvem er denne damen så? Og da sa han: ja det lover jo bra...  han er 37 år. Så sier litt at damer på hans alder finner raskt ut hvordan han er. Umoden Anonymkode: 018dd...fa2 Ja... desverre er en del menn uærlige og du må vurdere moralen til enhver mann du involverer deg med. Det at en mann på nesten 40 år gikk etter deg på 23 år sier veeeeldig mye om hvor dårlig moral han har og når han har så dårlig moral så har han moral til å ikke bry seg om han lyver og lurer damer heller.. Du kommer til å bli bedre i å sette grenser for vinglete menn og droppe menn som lyver og forvirrer deg og leker med deg. Sånne menn er ikke verdt det! NEXT Anonymkode: b8045...aab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå