AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #61 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Javel er jeg det? jeg ser på nettsider flere ganger om dagen for og se om dem får inn noe nyt,t og hadde jeg vært så heldig og hatt din str hadde det jo vært mye lettere men det har jeg jo ikke så du vet faksik ikke hvor vanskelig det er å finne klær i min str. Bare det å finne bh i min str er helt umulig nesten er bare noen få butikker som har min str i 100 e jeg trodde også denne kles gruppen eller hva jeg skal kalle det for var nettopp for å kunne spørre om tips til det med klær Anonymkode: 6da39...22e Jeg kommenterer på et innlegg hvor du liker klærne men «tror ikke du rekker å bestille til jul». Det må jeg si er lite løsningsorientert basert på hvilken leveringsinfo som står på linken til klærne du likte. Anonymkode: 5e6ce...6f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #62 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kommenterer på et innlegg hvor du liker klærne men «tror ikke du rekker å bestille til jul». Det må jeg si er lite basert på hvilken leveringsinfo som står på linken til klærne du likte. Anonymkode: 5e6ce...6f2 nå har jeg fått mange forslag her så jeg vet ikke hvem du snakker om men det er noen nettsider jeg vet tar lang tid og bestille fra som ellos og bonprix er ganske lenge siden jeg har bestil fra ellos men jeg har hørt det har tatt mange mnd altså nesten et halvt år bonprix har jeg bestilt fra flere ganger og der har det tatt veldig lang tid Det dem har heller ikke kjoler som jeg ser etter så nå får du søren meg gi deg med å si at jeg ikke er løsningsorientert hadde jeg vært det hadde jeg ikke spørt om råd her inne må jo få lov til å kjøpe klær til min smak uten å bli kalt både det ene og det andre så kjærp deg jeg trodde hele vitsen med denne tråden her vær netteopp får å kunne spørre om hjelp uten å bli kalt både det ene å det andre. gidder ikke å diskutere mer med deg når du ikke har noe hyggelig eller fornuftig å komme med Anonymkode: 6da39...22e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #63 Skrevet 10. november 2022 Da avslutter jeg tråden her blir helt ærrlig flau av enkelte oppførsel Jeg har værtfall funnet en nettside som har masse fint Anonymkode: 6da39...22e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #64 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Besatt av å være ungdommelig? Hele innlegget ditt oser av fordommer. Må være lov å være kresen selv om man er overvektig. Anonymkode: 833e0...712 Klart du kan være kresen. Men å avskrive hele utvalget til flere plus size butikker du ikke har vært i fordi det «blir for voksent» er kanskje *bittelitt* fordomsfullt det også. Anonymkode: 8dfd2...e77 1
Tessa12 Skrevet 10. november 2022 #65 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): nå har jeg fått mange forslag her så jeg vet ikke hvem du snakker om men det er noen nettsider jeg vet tar lang tid og bestille fra som ellos og bonprix er ganske lenge siden jeg har bestil fra ellos men jeg har hørt det har tatt mange mnd altså nesten et halvt år bonprix har jeg bestilt fra flere ganger og der har det tatt veldig lang tid Det dem har heller ikke kjoler som jeg ser etter så nå får du søren meg gi deg med å si at jeg ikke er løsningsorientert hadde jeg vært det hadde jeg ikke spørt om råd her inne må jo få lov til å kjøpe klær til min smak uten å bli kalt både det ene og det andre så kjærp deg jeg trodde hele vitsen med denne tråden her vær netteopp får å kunne spørre om hjelp uten å bli kalt både det ene å det andre. gidder ikke å diskutere mer med deg når du ikke har noe hyggelig eller fornuftig å komme med Anonymkode: 6da39...22e Hvor får du det fra at ellos er så sene på levering??? Aldri tatt mer enn en uke for meg å få varer derfra ihvertfall, heller ikke fra bonprix. Bestilte fra ellos på søndag, den pakken kom i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #66 Skrevet 10. november 2022 Ellos har stort sett alltid levert i løpet av en uke når jeg har bestilt, sist for noen måneder siden, så det rekker du nå fint til jul 🤷♀️ Anonymkode: 67d39...0f2
Polyester Skrevet 10. november 2022 #67 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Javel er jeg det? jeg ser på nettsider flere ganger om dagen for og se om dem får inn noe nyt,t og hadde jeg vært så heldig og hatt din str hadde det jo vært mye lettere men det har jeg jo ikke så du vet faksik ikke hvor vanskelig det er å finne klær i min str. Bare det å finne bh i min str er helt umulig nesten er bare noen få butikker som har min str i 100 e jeg trodde også denne kles gruppen eller hva jeg skal kalle det for var nettopp for å kunne spørre om tips til det med klær Anonymkode: 6da39...22e Du er jo ikke løsningsorientert når du får tips om en side med kjoler du sier du synes er fine og de har levering på maks 10 dager og du unnskylder med at du ikke rekker å bestille før jul. 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #68 Skrevet 10. november 2022 Jeg gidder ikke å diskurere med dere hade jeg er feridg med å snkke med folk som ikke vokser opp blir så flau Hade jeg har faktisk funnet en nettside som har masse fint Anonymkode: 6da39...22e
Rem Skrevet 11. november 2022 #69 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): det er ikke noe særlig utvalg i min str på h ogm er en der jeg syns er fin men passer ikke til jul ellos tror jeg ikke jeg trekker og bestille fra til jul dem har så lang leverings tid Anonymkode: 6da39...22e 3-5 dager?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #70 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 18.17): https://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/?cid=9577¤tpricerange=25-7910&refine=attribute_1047:8416|base_colour:1&scrollTo=product-202748017 Anonymkode: c860e...30b AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 18.20): Cubus har ikke en egen plus size avdeling, men går opp til 3XL i de fleste plagg. Jeg er selv en størrelse 50-52 og bruker XL-3XL hos cubus avhenging av fasong og fit. De har denne fine røde kjolen i år: https://cubus.com/no/p/omslagskjole-i-velour-rod-kjoler--skjort-kjoler-dameklar/7344984_F360 Du kan sjekke på nettsida hvilke butikker som har inne hvilke størrelser, så du kan prøve den i 2xl og 3xl. Anonymkode: c860e...30b Gjentar meg selv her... Asos leverer på ca 2 uker, så rekker fint frem før jul. Anonymkode: c860e...30b
Måneskinn Skrevet 11. november 2022 #71 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 19.52): men det er noen nettsider jeg vet tar lang tid og bestille fra som ellos og bonprix er ganske lenge siden jeg har bestil fra ellos men jeg har hørt det har tatt mange mnd altså nesten et halvt år det tar ikke mange mnd. bestille fra Ellos og Bon Prix det tar en knapp uke så har du varene hos deg. På Ellos kan du også velge ekspress, så har du varen neste dag, dersom du bestiller den innen kl.11 eller noe sånn. Siden du bor i Oslo, som meg, så går det raskt og få pakkene. Jeg bruker Ellos mye, de har mye fint
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #72 Skrevet 12. november 2022 Hva med denne? Enkel og grei med veldig flatterende form: https://www.floyd.no/floyd-kjole-celina-lurex-red Anonymkode: b5dd1...705
Rosa Sløyfe Skrevet 12. november 2022 Forfatter #73 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva med denne? Enkel og grei med veldig flatterende form: https://www.floyd.no/floyd-kjole-celina-lurex-red Anonymkode: b5dd1...705 nå har jo dem ikke str min. hadde jeg hatt den str hadde jeg sikkert funnet noe for lenge siden
Rosa Sløyfe Skrevet 12. november 2022 Forfatter #74 Skrevet 12. november 2022 jeg har funnet en nettside som har masse fint så da blir det kjole til jul 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #75 Skrevet 12. november 2022 2 hours ago, bryllup 2025 said: jeg har funnet en nettside som har masse fint så da blir det kjole til jul Så bra! ❤️ Kom på at dette kan jo være en side du kan bruke i fremtiden, de skreddersyr og er ikke så dyre. Men du må sikkert regne med litt leveringstid (hun som anbefalte den til meg var veldig fornøyd, sa det ikke hadde tatt så lang tid). https://www.jjshouse.no/series/PartyDresses?_gl=1*127d2oi*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQiApb2bBhDYARIsAChHC9tCEPQV4q-CUUAsYE4ClsvfPFOyX7OqTh4laKzfRPkV2WPB8IXy4pMaAkZwEALw_wcB Anonymkode: b5dd1...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå