Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

pluss size klær

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber i Zizzi, og ja.. Det er mye kjerring, men kommer veldig an også på hva man gjør det til. 
Riktig tilbehør, smykker, hår og sminke kan gjøre underverker og skape noe som «skriker» kjerring til noe ungdommelig 😊

Anonymkode: 3352c...8df

jeg har mye derfra og syns dem har fått mye fint der i det siste til min alder men nå ser jeg etter en jule kjole helst i rødt med armer

Anonymkode: 6da39...22e

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du sjekka hva HM har i plussavdelingen sin (best på nett)? Zizzi har også noe som er ganske ungdommelig innimellom det mer voksne storblomstrete utvalget. KappAhl har også en plussavdeling, og om du er komfortabel med nettbestillinger fra utlandet har Asos og Macys masse.

Anonymkode: f6e13...c0e

ser på di sidene hele tiden og andre jeg vet om for og se på det komme inn noe nytt

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

jeg hadde tenkt meg en lag kjole helst med armer til jul men lurte føst og fremst på butikker i Oslo som har min str

Hva med denne? Lang og med ermer:

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/goddiva-curve-1/bubbleroom-curve/flutter-sleeve-chiffon-maxi-curve-dress-berry

Jeg elsket sånne kjoler da jeg var yngre, men kan hende den er kjerring den og😄 Selv synes jeg den var helt nydelig og veldig feminin🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sjekk ut zalando og mango plus merket! Utrolig mye fint og ungdommelig der 😊

Anonymkode: 3ea8a...139

vet zalado hadde mye fint der før men virker som dem ikke tar inn noe særlig av min str. zalando og mango ble litt sommerlig av det jeg fant

Skrevet

Cubus har fått klær i store størrelser. Har du sjekket der?

Skrevet

Er det noen som vet om noen butikker i Oslo som har str 52 - 54? var noen nettsider som så veldig fine ut som jeg fikk forslag på men dem rekker jeg ikke og bestille fra så ønsker helst forslag fra butikker i Oslo som ikke er di kjede butikkene :)

Skrevet
Blåjojo skrev (3 minutter siden):

Cubus har fått klær i store størrelser. Har du sjekket der?

Ja dem har ikke noe særlig kjoler i puss str

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja dem har ikke noe særlig kjoler i puss str

Såg en flott rød en i dag. Men sjekket ikke størrelse siden jeg har julekjole klar. Har du prøvd kjøp og salg-sider på fb? Finnes flere for store damer.

Skrevet

Ellos har i hvert fall opp til 52, muligens 54 også. 

Skrevet

Vet om Celli på Metro i Lørenskog, Maxima i Lillestrøm. Litt lengre unna er Cinderella i Gjøvik. Du har god tid, hva med å bestille fra ellos? 

Anonymkode: 8dfd2...e77

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet om Celli på Metro i Lørenskog, Maxima i Lillestrøm. Litt lengre unna er Cinderella i Gjøvik. Du har god tid, hva med å bestille fra ellos? 

butikkene blir det sverre litt for voksent for meg

er litt usikker på om jeg rekker og bestille fra ellos derfor jeg helst vil finne noe i butikk. Har hørt det skal være mange i Oslo med store str men finner ikke selv når jeg søker og er ikke så kjent i Oslo selv om jeg bor her, har ikke bodd her så lenge

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

butikkene blir det sverre litt for voksent for meg

er litt usikker på om jeg rekker og bestille fra ellos derfor jeg helst vil finne noe i butikk. Har hørt det skal være mange i Oslo med store str men finner ikke selv når jeg søker og er ikke så kjent i Oslo selv om jeg bor her, har ikke bodd her så lenge

Jeg synes du bruker alder som unnskyldning for å ikke besøke butikkene. Sist jeg var på byoung var flertallet av kundene der gråhåret, det betyr ikke at klærne der er kjærring. Klær har ingen aldersmerking.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du bruker alder som unnskyldning for å ikke besøke butikkene. Sist jeg var på byoung var flertallet av kundene der gråhåret, det betyr ikke at klærne der er kjærring. Klær har ingen aldersmerking.

Javel? Jeg syns klærne dems er fine jeg men di passer detsverre ikke meg.

Har aldri tenkt på den butikken som en kjærring butikk 

Er veldig mange andre butikker også som jeg syns har fine klær men problemet er at det jeg syns er fint til min alder passer ikke meg

Skrevet

Tror jeg kan relatere, har vært og er overvektig selv, grunnen til at jeg skriver har vært er at jeg er noen str mindre i år enn i fjor. Men, til poenget, klær, og kjoler spesielt syns jeg kan se superfine ut i str m feks, men når man kommet opp i str XL-xxxl så ser de plutselig mye mer kjerringaktig ut. 

• Liker 2
Skrevet
bryllup 2025 skrev (15 timer siden):

takk for fine forslage men ser etter noe mer til min  alder som er mer ungdomelig 🙂

Vanskelig gjette seg til hva som er alderen din da. 

bryllup 2025 skrev (15 timer siden):

jeg bor i oslo men har ikke funnet noen butikker som har store størrelser, har også prøvd og søke på det men finner ikke noen

Maxima Mote Lillestrøm | Flott stormote klær (maximalillestrom.no)

Zizzi har butikker på Oslo City, Guinerius og Tveita

Fyldig og vakker på Skedsmosentret. 

Anonymkode: 4956b...3ee

Annonse
Skrevet

jeg syns zizzi har mye fint men dem har ikke noe jule kjole som jeg jeg ser etter

Skrevet

Har du prøvd å se på plus size klærne til veromoda og only? De har vel heller ikke fysisk butikk for plus size klær men, mye bra på nett.

Anonymkode: 434eb...9bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har du prøvd å se på plus size klærne til veromoda og only? De har vel heller ikke fysisk butikk for plus size klær men, mye bra på nett.

Anonymkode: 434eb...9bd

veramoda har bare sommerkjoler, var en del fine jule kjoler på only men dem sitter ikke noe fint på meg

Skrevet

Ryddet for nedsettende kommentarer. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...