AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Jeg er en over snitt attraktiv kvinne på 45. Har dog noen få kilo for mye etter egen smak, jobber med saken. Får endel oppmerksomhet IRL likevel. Har Tinder-profil og ønsker noe uforpliktende nå, siden jeg er nyseparert. Liker og trenger å være alene, men savner sex. Får endel matcher som kan passe og flere vil gjerne møtes, mange av disse er endel yngre enn meg. Jeg har helkroppsbilder, men de er flatterende og det er en terskel å legge ut noe som ikke er det 😞Bruker ellers ikke filter på andre typer bilder og tror de er ganske representative. Er redd for å skuffe på date og eventuell hvis det blir noe mer fysisk. Jeg skjønner at man kan bli skuffet hvis man ser for seg et potensielt kjærlighetsforhold, men dersom det kun er snakk om en flørt/FWB/ONS? Er noen kilo ekstra viktig da? Hva er det egentlig yngre menn (30+) ser for seg når de ønsker sex med en så mye eldre? Skjønner de at vi ser annerledes ut enn en på 27 liksom? Anonymkode: ac079...32f
exictence Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Nå er jeg kvinne, men svarer. Jeg tror ikke det er noe i veien for å ha noen ekstra kilo for mye. Men jeg tror at det er negativt at du legger ut bilde hvor du bruker filter, og at du ser annerledes ut i virkeligheten. Det i seg selv er nedtur, tenker jeg. Selv om det bare er for en flørt/sex. Det har ikke noe med å gjøre hvordan du ser ut, men bare det fakta at du legger ut noe med filter. Tror mange yngre menn godt kunne tenke seg sex forhold med din alder og eldre. Og særlig kanskje da, for det skal jo bare dreie seg om sex. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Ingen bryr seg om noen ekstra kilo med mindre man skal dømme i en modellkonkurranse. For sex er kropp kropp okke som Anonymkode: 6ab59...ab9 1
Grüner Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Hvis det er uforpliktende sex du er ute etter, er det i alle fall ikke viktig. Men hvorfor skal de absolutt være så mye yngre enn deg? 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 For sex dropper de deg ikke pga noen kg for mye. Men personlig ville jeg hatt 100% realistiske bilder, for "å sove godt om natta". Hadde ikke orket den uroen før treffet, med at jeg hadde fremstilt meg annerledes enn hvordan jeg faktisk ser ut nå. Da ville jeg heller hatt færre sex-kandidater å velge mellom. Du drukner uansett i tilbud 🙂 Anonymkode: bc617...842 3 1
MapleSirup Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Hvis du er bekymret for kroppen din bør du ikke ha uforpliktende sex. Du er da ikke moden for det. Det forundrer meg også at en så voksen dame fortsatt tror at menn bryr seg om slikt. Så med mindre du skal jakte på 28-åringer på treningsstudio så bør du slappe av. Sex skal være hemningsløst og fritt! 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 MapleSirup skrev (Akkurat nå): Hvis du er bekymret for kroppen din bør du ikke ha uforpliktende sex. Du er da ikke moden for det. Det forundrer meg også at en så voksen dame fortsatt tror at menn bryr seg om slikt. Så med mindre du skal jakte på 28-åringer på treningsstudio så bør du slappe av. Sex skal være hemningsløst og fritt! Kanskje hun skal jakte på 28 åringer på treningsstudio Anonymkode: 6ab59...ab9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 exictence skrev (1 time siden): Nå er jeg kvinne, men svarer. Jeg tror ikke det er noe i veien for å ha noen ekstra kilo for mye. Men jeg tror at det er negativt at du legger ut bilde hvor du bruker filter, og at du ser annerledes ut i virkeligheten. Det i seg selv er nedtur, tenker jeg. Selv om det bare er for en flørt/sex. Det har ikke noe med å gjøre hvordan du ser ut, men bare det fakta at du legger ut noe med filter. Tror mange yngre menn godt kunne tenke seg sex forhold med din alder og eldre. Og særlig kanskje da, for det skal jo bare dreie seg om sex. Formulerte meg klønete. Er ikke filter på noen av bildene, men de av hele meg er flatterende, god vinkel/lys etc. Synes jeg ser mye bedre ut der enn når jeg ser meg i speilet. Anonymkode: ac079...32f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Grüner skrev (27 minutter siden): Hvis det er uforpliktende sex du er ute etter, er det i alle fall ikke viktig. Men hvorfor skal de absolutt være så mye yngre enn deg? Nei, det må de absolutt ikke, men får mye interesse fra yngre. Alder er ikke viktig, men et ok utseende er. Anonymkode: ac079...32f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Ikke tenk på dette i heletatt, men hopp i det å ta noen sextreff....så pense samtalen inn på sex før treff. Jeg hadde en periode der jeg møtte menn for sex via tinder, kun sextreff; rett på sak. Sinnsykt spennende. Anonymkode: cb6c9...28b 1
exictence Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Formulerte meg klønete. Er ikke filter på noen av bildene, men de av hele meg er flatterende, god vinkel/lys etc. Synes jeg ser mye bedre ut der enn når jeg ser meg i speilet. Anonymkode: ac079...32f Da er det jo ekte. Du ser jo sånn ut da vel.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Formulerte meg klønete. Er ikke filter på noen av bildene, men de av hele meg er flatterende, god vinkel/lys etc. Synes jeg ser mye bedre ut der enn når jeg ser meg i speilet. Anonymkode: ac079...32f Noen ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Men syns dessverre du er høy på deg selv. Anonymkode: 4a10c...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kanskje hun skal jakte på 28 åringer på treningsstudio Anonymkode: 6ab59...ab9 Hahahaha ja nettopp! Neida, tuller litt, men det ble litt overraskende for meg at såpass mange fra nettopp 28 og oppover var interessert. Tenkte kanskje de sveiper på alt, men jeg de få jeg har sveipet tilbake på har uten unntak tatt kontakt og vært tydelige på at de ønsker sex. Det er litt utenfor komfortsonen, men tenkte det kunne bli en spennende opplevelse om ikke annet. Men må venne meg litt til tanken. Og synes det blir rart med så stor forskjell på fysisk form. Anonymkode: ac079...32f
Gjest Automagisk Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): dersom det kun er snakk om en flørt/FWB/ONS? Er noen kilo ekstra viktig da? Ja kjempeviktig...elsker de ekstra kiloene...!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noen ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Men syns dessverre du er høy på deg selv. Anonymkode: 4a10c...0dd Oi, synes du? Føler meg egentlig veldig lav på meg selv. Derav innlegget. Anonymkode: ac079...32f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi, synes du? Føler meg egentlig veldig lav på meg selv. Derav innlegget. Anonymkode: ac079...32f Den du siterer har på seg en diger klovnenese. Kjør på du TS! Det finnes drittsekker der ute, men de fleste menn vil ikke bry seg om eller kommentere noen ekstra kilo, spesielt ikke om bildene dine er ærlige, som det høres ut at de er. Anonymkode: 2bf24...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 Er kvinne med ganske mange kilo for mye. Men har ikke hatt noen problemer med å treffe menn fra Tinder for sex. Har vært ærlig på at jeg er tykk, og det er vel 1 av 10 som jeg har snakket med som har brydd seg om det. Er eldre enn deg og har møtt menn ned til midten av 30- årene. Anonymkode: 0a8a4...773 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner at man kan bli skuffet hvis man ser for seg et potensielt kjærlighetsforhold, men dersom det kun er snakk om en flørt/FWB/ONS? Er noen kilo ekstra viktig da? For uforpliktende sex er utseende lite viktig, det som teller er at du er villig. 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er det egentlig yngre menn (30+) ser for seg når de ønsker sex med en så mye eldre? Skjønner de at vi ser annerledes ut enn en på 27 liksom? De ser for seg sex, og det er jo godt. Det er jæ***g vanskelig å få sex som mann, spesielt for yngre menn. De blir takknemlige uansett hvordan du ser ut. Anonymkode: 3097c...c73 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 Helt ærlig - Det virker som om de ekstra kiloene egentlig er viktig for DEG, og det er mye viktigere å gjøre noe med enn å tenke hva sexpartneren din vil synes. Hvis du føler deg sexy i din kropp, vil det naturlig smitte over på den andre, uansett om du er litt overvektig eller ikke. Så hvis de ekstra kiloene plager deg, er det jo bra du jobber med saken, FOR DEG, ikke for en potensiell sexpartner. Sexy selvtillit trumfer fysisk utseende overraskende ofte. Uansett, til spørsmålet ditt: Umulig å si. Menn har veldig ulike standarder for hva de liker, noen liker tynne, noen liker litt tykkere, det finnes til og med de som liker veldig overvektige damer (selv om de kan være et mindre antall). Som regel er det en helhet de ser etter. Anonymkode: df94b...69a 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 Nei for høl er høl og kuken er blind. Menn tar det meste der ute Anonymkode: 94aa6...60f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå