Lassie Skrevet 6. desember 2005 #1 Del Skrevet 6. desember 2005 Fikk litt reklame i posten igjen i dag, da, sjø, og der var det fra SunKost. Der selger de noe som heter Vipranol (for menn) og Feminol (for kvinner). Dette står om disse: Nyt livet og hverandre! Julegavene som øker livskvaliteten hos han og henne! Vipranol: * bedrer potensen * øker sexlysten * gir mer overskudd Feminol: * demper hetetokter og plager i overgangsalderen * øker sexlysten i alle aldre * gir mer overskudd Vipranol og Feminol kan også være effektive ved ufrivillig barnløshet! **** Så jeg lurer på, er det noen som har prøvd disse? Som kjenner til dem? De er ganske dyre, synes jeg - 229kr (på tilbud) for 30 kapsler og det skal tas en hver dag. Det jeg umiddelbart tenkte var at de kanskje mener de kan være effektive for ufrivillig barnløshet fordi de øker sexlysten, så de tenker at ved mer hyppighet blir folk fortere gravide Men jeg aner ikke om det er derfor de skriver det eller om det er noe i de kapslene som gjør at man blir mer fruktbar !? Jeg kunne tenkt meg å prøve dem av to grunner; ufrivillig blh og øke overskudd. Er såpass sliten for tiden (vært sjuk og er rimelig klar for ferie..), så jeg kunne absolutt trengt noe som gir mer overskudd. Økt sexlyst trenger jo heller ikke være så negativt, men med både økt overskudd og økt sexlyst kommer jeg vel aldri til å sove lenger Nei, seriøst - er det noen som har erfaring med disse? Anbefales eller anbefales ikke? Er litt lei av å kjøpe katta i sekken, nemlig - særlig når det ikke er snakk om kun en femtilapp liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. desember 2005 #2 Del Skrevet 6. desember 2005 Har ikke erfaring med det, så jeg vet ikke jeg Lassie. Men hvis det kan øke overskuddet ditt så er jo det positivt i seg selv? Jeg tror ikke det finnes mirakelkurer i helskostnutikker som gjør det lettere å bli gravid, men ting virker inn på mange ting sånn indirekte, så det er ikke alltid bare tull. Og man prøver jo ut det meste når man ønsker det sterkt nok.. Jeg har prøvd Wild Yam og Rosenrot jeg, det er det eneste jeg har erfaring med. Rosenrot er supert for å få litt mer energi og overskudd i hvertfall! Hadde ikke så mye å bidra med men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå