AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Må innrømme at jeg føler det av og til. Som regel holder jeg kjeft om ting jeg ikke vet noe om. F eks Snapchat, musikk som er populært, eller typer vin eller drinker, jeg drikker sjeldent og det er en veldig liten del av livet mitt. Vet ikke forskjell på rødvin/hvitvin/Champagne osv😄. Har drukket det, men jeg aner ikke hva som var hva. Anonymkode: 19197...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Opplever som regel det motsatte, at folk ikke har noen anelse om ting jeg trodde at alle visste. Anonymkode: 0c88b...d0d 3
exictence Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Det beste er å være ærlig om det og si at det vet jeg ikke, det kjenner jeg ikke til. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Ja, jeg hører feks aldri på podcaster og det er mye snakkis om ting fra sånne. Og tv-serier. Der har jeg lite. Har jo masse referanser, men det er ikke referanser de fleste tar. Det går bra så lenge jeg ikke havner i et selskap som bare klarer å snakke referende. Anonymkode: 61e8a...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå