AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg er generelt glad i salg og markedføring. Jeg er god på kommunikasjon og god på å finne løsninger. Men, jeg ønsker ikke å jobbe for hvem som helst Jeg ønsker å flytte langt ut på landet og har delvis inntekt fra egen nettbutikk. Men trenger litt ekstra inntekt. Siden jeg bor langt unna byen, begynte jeg å søke på "jobb hjemmefra" jobber. Det er jo masse sånn telefonsalg annonser. Men - hvor seriøst er det egentlig? Får man betalt greit om det er fastlønn + bonus? Og blir de fleste folk sure når man ringer som telefonselger? Nå er det bedrifts kunder det er snakk om her. Er det lite givende jobb eller er det helt greit - om man tenker ca 50%... Noen som kan fortelle litt om hva slike jobber egentlig er og om det er seriøst? Anonymkode: 5d602...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg jobbet som telefonselger ved siden av skolen. Da jobbet jeg for et firma, hvor jeg hovedsaklig solgte blader og fjas. Folk er ikke så sure som man skulle trodd. Men var alltid et stort press hver arbeidsdag om å prestere og få så så mange salg. Gøy med lønn + bonus. Tøft yrke, hadde neppe takla 50% som telefonselger Anonymkode: a6a76...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Del Skrevet 10. november 2022 Har vært dørselger. Eller sector alarm var så freidige at de kalte det «sikkerhetskonsulent». Verste jobben jeg har hatt. Av de få salgene man kunne få til så kunne man banne på at halvparten enten brukte angrerett eller ble huket tilbake til det gamle selskapet med et bedre tilbud, å der fikk vi heller ikke en grunnlønn så alt måtte tjenes med provisjon. Hvis man derimot får en fastlønn så er det litt enklere å godta en sånn jobb. Anonymkode: afa9a...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 10. november 2022 #4 Del Skrevet 10. november 2022 jeg jobber i et firma med veldig godt omdømme, vi er mye omtalt i media . Jeg ville ikke direkte sagt vi er telefonselgere, men innen telemarketing. har ikke så lyst til å skrive masse her om jobben min. men du kan gjerne sende med en mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå