AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Jeg har endel julekjoler, og får disse fortsatt på meg da jeg er samme vekt men magen er større. Jeg prøvde på en av kjolene, som er tettsittende men magen viser selvfølgelig da jeg er 6 mnd på veg. Fikk da kommentar fra samboer at jeg heller bør går for svart kjole for dette skjuler magen litt? Er det stygt når magen viser? Er slank, rundt 56 kg Anonymkode: e91bd...bed 2
Pudderrosa Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Spør han hva han mener kan være han ikke mener noe med det, men gjentar noe han har hørt andre si... hvis han synes du skal skjule magen kan han si hvorfor
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Kan være fordi han er så vant til at damer vil skjule magen, at det var en ren "reflekskommentar"; og han ikke tenkte over at en gravid-mage er noe annet enn en snop-og-brus-mage Anonymkode: a5e78...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Om jeg hadde vært gravid hadde jeg villet vise frem magen mest mulig ❤️ Gå i det du selv er komfortabel i å drit i hva han sier. Du kan jo evt. si til han at du ikke setter pris på sånne kommentarer fra han og tenker at det er best han holder slikt inni seg fra nå av. Anonymkode: f5979...b23 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 «Hvorfor skal jeg skjule magen?» hadde nok vært min første kommentar. En gravidmage er jo på ingen måte som andre mager mange vil prøve å skjule 😛 Anonymkode: 6e6a9...11b 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Ville spurt hva han mente. Syntes det var noe av det beste med å være gravid at jeg kunne gå i klær som strammet over magen og det var helt ok måtte ikke tenke på at jeg så tjukk ut for det var jo gravidmage og den kan fint vises frem (ikke at jeg bevisst var veldig opptatt av å vise den frem men bare det at det var helt ok med mage var så behagelig, jeg har vanligvis hatt masse komplekser for å ha litt mye fett akkurat på magen) Anonymkode: cace6...117 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Om jeg hadde vært gravid hadde jeg villet vise frem magen mest mulig ❤️ Gå i det du selv er komfortabel i å drit i hva han sier. Du kan jo evt. si til han at du ikke setter pris på sånne kommentarer fra han og tenker at det er best han holder slikt inni seg fra nå av. Anonymkode: f5979...b23 Hvorfor? På hvilken måte gagner det forholdet å hoppe rett til konklusjonen at det var ufint ment? Jeg ville skjule magen så mye som mulig Ikke alle synes det er kjekt å gå rundt med svær mage. Anonymkode: a5e78...9c7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): «Hvorfor skal jeg skjule magen?» hadde nok vært min første kommentar. En gravidmage er jo på ingen måte som andre mager mange vil prøve å skjule 😛 Anonymkode: 6e6a9...11b Min mage ved 6 mnd så ut som om jeg hadde fått noen kilo ekstra. Ikke en gravid mage. Jeg mener ikke at det er riktig å få en kommentar på det, men jeg så ikke gravid ut. Hvis det er tilfelle til TS, kanskje han bare tenkte: det kunne jo vært finere med noe som ikke fremhever det. Anonymkode: 43bef...79c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mage ved 6 mnd så ut som om jeg hadde fått noen kilo ekstra. Ikke en gravid mage. Jeg mener ikke at det er riktig å få en kommentar på det, men jeg så ikke gravid ut. Hvis det er tilfelle til TS, kanskje han bare tenkte: det kunne jo vært finere med noe som ikke fremhever det. Anonymkode: 43bef...79c Han vet at hun har øyner selv og vet hvordan hun ser ut. Hun vet at magen viser. Hun valgte denne kjolen. Hvorfor da gå ut fra at hun ville skjule magen? Folk kommenterer ofte som om andre ikke har øyne.. Anonymkode: d947c...170
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vet at hun har øyner selv og vet hvordan hun ser ut. Hun vet at magen viser. Hun valgte denne kjolen. Hvorfor da gå ut fra at hun ville skjule magen? Folk kommenterer ofte som om andre ikke har øyne.. Anonymkode: d947c...170 Jeg går ikke ut ifra at hun ville skjule magen eller ikke - jeg svarte på at ikke alle har en gravidmage de vil vise frem nødvendigvis og hvorfor han kanskje sa noe. Og ikke alle mennesker kler seg passende i alle øyne. Om de er gravide eller ei. Det er jo en grunn til at samboeren sa noe, og foreslo noe annet. Han likte det ikke. Anonymkode: 43bef...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå