Gå til innhold

Er disse memory foam sålene gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er veldig gode, former seg etter føttene dine, kan legges veldig fint i sneakers, liker du å gå uten sokker er de enda bedre👏👏😁

• 2 uker senere...
Skrevet
Jentegutt skrev (På 9.11.2022 den 20.08):

Ja de er veldig gode, former seg etter føttene dine, kan legges veldig fint i sneakers, liker du å gå uten sokker er de enda bedre👏👏😁

Bruker du de samme sålene som på bilde? :) 

Anonymkode: 9afbf...2f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bruker du de samme sålene som på bilde? :) 

Nei ikke akkurat disse, husker ikke helt hvilken nettside jeg kjøpte fra, men disse memory foam sålene er like, laget av samme stoff, har et par sko som kom med slike såler, de som jeg kjøpte utenom er lager av samme materialet, former seg veldig fint etter føttene dine, utrolig gode visst du liker å gå uten sokker.

• Nyttig 1
Skrevet
Jentegutt skrev (32 minutter siden):

Nei ikke akkurat disse, husker ikke helt hvilken nettside jeg kjøpte fra, men disse memory foam sålene er like, laget av samme stoff, har et par sko som kom med slike såler, de som jeg kjøpte utenom er lager av samme materialet, former seg veldig fint etter føttene dine, utrolig gode visst du liker å gå uten sokker.

Ahh, så bra!

Men krymper de? Det står at de er 1cm tykke. Men de blir kanskje mindre, jo mer man går i dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ahh, så bra!

Men krymper de? Det står at de er 1cm tykke. Men de blir kanskje mindre, jo mer man går i dem?

de synker litt i sammen på trykkpunktene :) men det er meningen, former seg etter føttene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...