Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks fra sofaen og til sengen?

Anonymkode: f7c48...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det klarer han ikke. Soverommene er i en annen etasje. Jeg kan heller ikke bære han så langt (eller kanskje jeg bare kan slepe han). 

Skrevet

Haha, han klarer lett å bære meg rundt, men jeg klarer ikke løfte på han.

Skrevet

Nei og nei. 

Anonymkode: a7ab1...b69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det hadde jeg fått til om jeg måtte, men han hadde nok fått noen blåmerker på veien.

Han klarer å løfte og bære meg, men jeg tror ikke han hadde klart det spesielt lenge. 

Skrevet

Han klarer å bære meg ja, men han veier 2,5 gang mer enn meg så jeg klarer ikke bære han. Ikke løfte engang.

Anonymkode: 6f327...ecd

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde han nok klart. Uten at vi har prøvd de siste 15 årene 😅

Jeg kunne klart å løfte han. Men hadde ikke klart å ta et eneste skritt. 

Er ca 15 cm og 25kg mellom oss, tror jeg. 

Anonymkode: 63b8b...70a

Skrevet

Nå har jeg bein å gå på og det har han også så vi pleier ikke bære og løfte hverandre. Men han klarer nok fint å bære meg om det skulle vært behov for det. De fleste klarer det, jeh er ganske petit. Men med 50 kilo og langt over 20 cm i forskjell på oss hadde jeg nok slitt med det samme. 

Anonymkode: 5b3f5...2b7

Skrevet

Ingen av oss er funksjonshemmede med behov for å bli båret, så det kan jeg ikke svare på. Men dersom det du egentlig prøver å spørre om er om vi kan bære hverandre emosjonelt, altså tåle hverandres følelser, så er svaret ja. Vi tåler begge å s i emosjonelt ubehag både hos oss selv og hos den andre. 

Anonymkode: 5763e...b89

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han kan bære meg den distansen lett. Jeg greier ikke bære han den samme distansen, kan bære han 5cm over bakken ca 1-2meter bare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen av oss er funksjonshemmede med behov for å bli båret, så det kan jeg ikke svare på. Men dersom det du egentlig prøver å spørre om er om vi kan bære hverandre emosjonelt, altså tåle hverandres følelser, så er svaret ja. Vi tåler begge å s i emosjonelt ubehag både hos oss selv og hos den andre. 

Anonymkode: 5763e...b89

Lol nei. 

Anonymkode: 97b9a...0d7

• Liker 2
Skrevet

Ja, og ja. Skal det sies at vi veier omtrent like mye, han er 181 cm og jeg 168 cm, vi er begge sterke, dog han noe sterkere enn meg, så han løfter meg lettere enn jeg ham. :) 

Skrevet

Han kan bære meg, men jeg klarer ikke hans 100+

Skrevet

Ja,det gjør han. Og jeg veier 70 kg og er 170 høy 🙃. Han er 190 høy, og mye tyngre enn meg. Jeg klarer ikke å løfte han, nei.

• Liker 1
Skrevet

Ja, nei, han veider over det dobbelte av meg 😂

Skrevet

Nei, jeg veier 90 og hun 95, så vi driver ikke og bærer hverandre omkring. Damer jeg lett kunne bære ville vært altfor tynne for min smak i alle fall. 

Anonymkode: d4f3e...65f

• Liker 1
Skrevet

Nei og jeg er bare 60 kg så han er en svekling

Anonymkode: 8456c...8d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Om han måtte det, så hadde han lett slengt meg over skulderen med en arm bak ryggen.. Jeg er 160 lav og 50 kilo. Han er 185 høy og 100 kilo. 

Jeg hadde ikke hatt sjans selv om det sto om livet😂

Anonymkode: f41c7...0e7

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Ja og nei. Han klarer lett å bære meg, jeg klarer ikke en gang å løfte ham. Jeg er 174 cm og drøyt 60 kilo, han er 187 cm og 100 kilo. 

Skrevet

Ja, han klarer å løfte meg og ta meg over skulderen, men tror ikke han hadde klart å løfte meg opp en lang trapp. Han sier selv at jeg er litt tung😂

Jeg er 1.68 og veier 63 kg. Hadde ikke hatt sjans når det kommer til å løfte han.

Anonymkode: c2d29...acb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...