AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hei Jeg og eksen møttes etter en måned i går. Jeg tok initiativ, da jeg måtte ha noe annet å tenke på og har ikke så mange venner. Han skulle egentlig ut å jobbe. Men han hentet meg og vi kjørte litt rundt, før han tok med meg til der vi bodde sammen. Jeg spurte om vi kunne dra dit. Han fyrte i peisen, tente på lys, stekte pizza og vi så på en serie vi brukte å se på sammen. Alt var koselig, men det eneste er at det var kleint. Vi satt en del på telefonene, i bilen på vei til huset så snakket vi bare litt. Vet ikke helt hva jeg skal si. Følte han bare så på meg fort, nesten unngikk å se på meg lenge. Jeg kom ut fra butikken, da så han bare rett ned. Fikk en god klem av han når jeg skulle dra. Sendte han en snap en time etterpå for å ikke miste streak, vi snakket kort før han firkantet meg. Fikk en random snap av han 2 timer etterpå, snakket litt kort da også før jeg firkantet han. Har ikke hørt noe fra han etter det. Vi har hatt god kontakt hele tiden, han har i det siste ringt meg ofte, sakt at jeg er fin. Han spurte om vi skulle gå ut å spise, han sa dette for snart en uke siden. Virker det som om han er interessert eller ikke? Vi er venner, han vet jeg liker han og vil være med han. Anonymkode: 0079e...a05
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Han slo opp, vi var sammen i 3 år ts Anonymkode: 0079e...a05
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Glemte også å nevne at han sa at for noen dager siden at han ville være venn, men blir likevel usikker. Ting han har gjort og sagt som jeg føler ikke er normalt når man bare er venner ts Anonymkode: 0079e...a05
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Han vil være venn og sannsynligvis ha sex men åpenbart ikke bli sammen med deg igjen. Anonymkode: 49e28...edd 4
Gjest Hottentått Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Hva er å bli firkantet av noen?🫣
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Han er ikke interessert i noe mer med deg. Han forsøkte bare å være snill. Anonymkode: 2e0c2...ecf
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Han vil bare prøve p bevare et vennskap. Det føles sikkert bedre etter å ha vært den som gjorde det slutt. Hvordan firkanter en folk ? Anonymkode: 15f7e...ad5
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde bare vært direkte og spurt. Jeg synes det er bedre å vite enn å gå rundt grøten...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Firkantet? Anonymkode: 72809...087 Åpne snappen uten å svare Anonymkode: 8a889...396
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Glemte også å nevne at han sa at for noen dager siden at han ville være venn, men blir likevel usikker. Ting han har gjort og sagt som jeg føler ikke er normalt når man bare er venner ts Anonymkode: 0079e...a05 Han har sagt rett ut hva han føler, altså at han vil være venner, så da må du tro på det. Ikke tro på ting som blir gjort og sagt med mindre alle ord taler i samme retning. Words and actions must match, ellers er det et nei. Anonymkode: e2d16...051
Gjest Hottentått Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Åpne snappen uten å svare Anonymkode: 8a889...396 Å herregud. Noen må jo på et tidspunkt avslutte samtalen. Det spiller vel INGEN rolle. Jeg "firkanter" folk hele tiden. Gidder ikke å svare hvis det ikke er noe å svare på..
GrønnNellik68 Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 Hottentått skrev (20 timer siden): Hva er å bli firkantet av noen?🫣 Ja det lurer jeg og på hva er å bli firkanta av noen😂😂😂😂? Regner med det er autokorrekt som kom med ett godt forslag 😂
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Ja det lurer jeg og på hva er å bli firkanta av noen😂😂😂😂? Regner med det er autokorrekt som kom med ett godt forslag 😂 Det er jo allerede svart på i tråden. Anonymkode: 8c044...9e7
Romilo Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Han vil bare holde på deg, han slo opp for en grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå