AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Del Skrevet 9. november 2022 Hei🫶🏽 Gikk på Primolut 2 piller 3 ganger daglig i 4 dager. siste 2 piller tok jeg seint fredag kveld så er på dag 5 nå Leser på nett at det tar 2-3 dager? Begynte å spotte bittelitt mandag men det har stoppet opp Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Del Skrevet 9. november 2022 Vanlig dosering er vel 1 tablett i 10 dager? Da får jeg blødning på dag 3 etter siste pille. Når du tar de på den måten aner jeg ikke, så her bør du nok diskutere med legen som har skrevet det ut på den måten. Anonymkode: ce7be...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vanlig dosering er vel 1 tablett i 10 dager? Da får jeg blødning på dag 3 etter siste pille. Når du tar de på den måten aner jeg ikke, så her bør du nok diskutere med legen som har skrevet det ut på den måten. Anonymkode: ce7be...bf4 Ja ser det er den doseringen som står på nett å. Denne doseringen er det Porsgrunn som har gitt meg Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Del Skrevet 9. november 2022 Ts itilfelle noen finner tilbake til denne tråden og lurer på det samme fikk svar ifra legen at det tar 7-10 dager☺️ Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Del Skrevet 12. november 2022 Ts igjen Er på dag 8 og det ser jo ikke ut som TR kommer til å dukke opp😞😞 Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Del Skrevet 12. november 2022 Kommer. Er det styrt syklus for å igangsette ivf-behandling? Skal gjøre det samme selv. P-piller og primolut og ivf i januar. Aner heller ikke når jeg skal begynne eller slutte på primolut for å blø ca 1. januar! Anonymkode: 6aade...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommer. Er det styrt syklus for å igangsette ivf-behandling? Skal gjøre det samme selv. P-piller og primolut og ivf i januar. Aner heller ikke når jeg skal begynne eller slutte på primolut for å blø ca 1. januar! Anonymkode: 6aade...d6e Jepp.. Ser ikke ut som min mensen starter etter Primolut nei.. Så vannskelig å planlegge sånt:( Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Del Skrevet 12. november 2022 Det tar 7-10 dager, så ikke gi opp selvom du ikke har fått mensen på dag 8. Jeg fikk ikke før dag 10 Anonymkode: b6609...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg kan velge P piller eller primolut. Skal bare være klar til ca 1. januar og blø da. Hva ville dere gjort for å fikse det? Anonymkode: 6aade...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 19.32): Det tar 7-10 dager, så ikke gi opp selvom du ikke har fått mensen på dag 8. Jeg fikk ikke før dag 10 Anonymkode: b6609...3ad Ts dag 10 nå. Fortsatt ingenting,, har gått ifra å spotte bittelitt til ingenting Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 14. november 2022 #11 Del Skrevet 14. november 2022 Har blitt informert tidligere om at noen ganger så fungerer ikke kuren rett og slett. Jeg har gått på primolutt x-antall ganger under ivf behandling. Fikk alltid mens 2 dager etter pilleslutt tidligere (gikk på 3 piller om dagen i 10 dager),men de 2 siste gangene tok det 5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #12 Del Skrevet 14. november 2022 Deseo skrev (2 timer siden): Har blitt informert tidligere om at noen ganger så fungerer ikke kuren rett og slett. Jeg har gått på primolutt x-antall ganger under ivf behandling. Fikk alltid mens 2 dager etter pilleslutt tidligere (gikk på 3 piller om dagen i 10 dager),men de 2 siste gangene tok det 5 dager. Okei,, ser ikke ut som det har fungert på meg😞Er på dag 10 nå og har kun ett normalt symptom på at mensen kommer og det er ømme pupper.. Skal kontakte klinikken igjen å si ifra så får jeg vel bare vente å se:) Anonymkode: e2b30...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå