AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Hei! Noen her inne som har noe erfaring eller har vært i samme situasjon så vil jeg gjerne ha gode tilbakemeldinger. Jeg er i en situasjon der jeg og kjæresten min har det veldig bra i sammen. Vi har hatt et veldig fint forhold der vi sier fine til hverandre hver dag som elsker deg, og han kaller meg jenta mi veldig ofte. Vi har gått veldig fort frem til hva som er normalt men vi er sikre på at vi vil ha hverandre. Men nå de siste dagene har han vært veldig rar, han drikker seg drita på byen og ser ikke på meg og blir sjalu. Vanligvis er han en sikkelig oppegående og ordentlig person og syntes det er teit og drikke seg drita. Han jobber ekstremt mye at jeg har sagt at han flere ganger kan gå på veggen snart. I går sa han at han ikke visste hvor lenge dette forholdet holdt pga sånn det var nå og jobbinga hans. Også skrev han tilome at vi kanskje burde gå verdt til vårt. Og at han hadde på følelsen at dette kanskje kunne være det mest riktige. Jeg har jo sagt det samme selv, men jeg mener jo ikke alt og sier det fordi jeg er lei. Jeg vil jobbe for det og få til og funke, og det har jeg sagt til han. Sendt en fin mld og skal la han være litt i fred. I går kveld fikk jeg melding om at han satt stor pris på det jeg sa og at han ikke kunne bedt om en bedre jente en meg. Men at han var sikkelig sliten om dagen og visste ikke hva han skulle gjøre. At han måtte gjøre de dagligdagse tingene som jobb. Han sa også at han måtte ha litt tid for seg selv og tenke litt. Men hva skal han tenke på? Om han vil mer og om det er noe og satse på, fordi jeg skjønner jo han på det. Men føler meg litt som et valg. Tar gjerne mot råd! Anonymkode: 36290...aa8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde latt han være. Var selv sammen med en som jobbet ræva av seg og måtte ha tid for seg selv innimellom. Flere helger ville han være alene og da drakk han seg sørpe full for å roe ned fra stort ansvar på jobb. Det fungerer ikke i lengden, så kan like gjerne gå før du er mer innvolert. Anonymkode: eaaae...95f 1
Molimaki Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Sorry, men menn finner på dei dårligste unnskyldninger enn å faktisk sige: "Jeg er ikke interesseret"! Hvis han virkelig var interesseret i deg, ville ikke 10 vilde heste kunne holde han vekk. Videre i teksten, og finn deg en som vil priotere deg! P.S Jeg har vært bosatt i Danmark i alt for mange år, så mitt norsk skriftlig er ikke som det bruker å være. 1
exictence Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): g at han hadde på følelsen at dette kanskje kunne være det mest riktige. Jeg har jo sagt det samme selv, men jeg mener jo ikke alt og sier det fordi jeg er lei. Anonymkode: 36290...aa8 Ikke si sånne ting når du er lei. Aldri si sånne ting uten at du virkelig mener det og gjør alvor av det. Det gjelder like mye ham, selvfølgelig. Det høres ut som du har skrevet en fin melding til ham. Da ville jeg latt ham være i fred. Etter noen dager hvis jeg ikke hadde hørt noe, hadde jeg muligens sendt ham et hjerte og sagt at jeg tenker på ham. Ingenting mer enn det. Ikke forvent eller krev svar tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har jo sagt det samme selv, men jeg mener jo ikke alt og sier det fordi jeg er lei. Dette er veldig dumt av deg! Aldri si slikt når du ikke mener det! Det er fryktelig vondt, og kan ødelegge forholdet. Kanskje han er usikker på at du elsker han pga dette? Forståelig at han er sliten pga mye jobb. Dette kan også gå ut over forholdet. Er man sliten, er det også godt å få alenetid. Får han ta egentid uten at det blir klaging og spekulasjoner fra deg? I såfall kan det være grunnen til at han "trenger fri" Anonymkode: 1a789...02a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 * gå ut over HUMØRET Mente jeg Anonymkode: 1a789...02a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Hadde slått opp før han gjorde det Anonymkode: 438a4...657
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Altså, jeg skjønner den "he's just not that into you"-greia, men noen ganger så er det faktisk sånn at folk har mye å deale med på sin kant og trenger litt tid og rom og avstand. Det du kan gjøre er å gi han denne avstanden, selv om man jo helst vil være der for dem, hjelpe dem å trappe ned på jobb (eller alkohol), være den som gir dem energi og pusterom. Men det er ikke alltid sånn det fungerer, og det trenger ikke ha med deg å gjøre eller at han ikke er interessert nok. Les deg opp på "no contact rule" og den type ting, nå sier jeg ikke du skal spille spill, men det kan kanskje hjelpe deg til å roe ned og akseptere at du ikke kan gjøre stort annet nå enn å gi han litt space, og at det er nettopp det som er det beste for og få han tilbake også. Anonymkode: cd86e...d45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå