AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Jeg har kjøpt denne kjolen. Ganske fin, men utringningen er for dyp for meg, ser bare rart ut. Hadde det vært dobbelt stoff kunne jrg brukt sikkerhetsnål. Men siden det ikke er dobbelt, ville en sikkerhetsnål kommet til å vises. Finnes det noe annet man ksn bruke? Noe slags «lim for klær»? Anonymkode: 4b4a0...243 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Ha en singlet under kanskje? Anonymkode: 7f8bb...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Sy den litt inn? Skal nok ikke så mange sting til før den sitter bedre. Lime på to små tekstilbiter på hver sin side og feste sikkerhetsnål i de? Litt usikker på hvordan det vil bli seende ut (vet ikke om stoffet er veldig tynt). Anonymkode: 9beb1...fd2 1
Belima Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 https://www.google.com/search?q=lim+til+klær&oq=lim+til+klær&aqs=chrome..69i57.6217j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ha en singlet under kanskje? Anonymkode: 7f8bb...7c7 Tror det hadde blitt litt rart med denne kjolen. Har prøvd å lage utringningen litt mindre, og det hadde blitt veldig fint. Må bare ha ett eller annet som holder det fast. Anonymkode: 4b4a0...243
Belima Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det hadde blitt litt rart med denne kjolen. Har prøvd å lage utringningen litt mindre, og det hadde blitt veldig fint. Må bare ha ett eller annet som holder det fast. Anonymkode: 4b4a0...243 Ta med kjolen til en butikk som selger stoff og spør om hjelp. Kan hende du enkelt kan lime et stoff over utringningen, den delen du vi dekke, så den ser "bedre" ut. Kan kanskje være nok med et tynt stoff. 1
Kaisada Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 En høy bh med blonde foran kan være fint 2
LiseTV Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Jeg har en, og da må jeg ha en tynn topp under. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Mulig det er alderen min som vises, men jeg synes nål og tråd virker som den opplagte løsningen, hvis det stemmer at det eneste problemet med å bruke en sikkerhetsnål er at den vil synes. Sikkerhetsnål er kjempepraktisk, men likevel bare en nødløsning. Anonymkode: 07aa4...83d 5 3
Sola de Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Jeg ville sydd noen sting nederst. Er hva jeg pleier å gjøre på den type kjoler. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 Vetikke hva det heter, men har sett sånne små trekantlapper med blondekant på (sikkert uten og) som går an å feste bak utringningen på kjoler, men vet ikke om man kanskje måtte ha brukt sikkerthetsnål da også, klarer ikke å finne på nett Anonymkode: 625e3...b95
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig det er alderen min som vises, men jeg synes nål og tråd virker som den opplagte løsningen, hvis det stemmer at det eneste problemet med å bruke en sikkerhetsnål er at den vil synes. Sikkerhetsnål er kjempepraktisk, men likevel bare en nødløsning. Anonymkode: 07aa4...83d Muligens alderen min også, for min første tanke var "nål og tråd". Anonymkode: e909c...73d 2 2
tangent Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 Enten sy, eller rett og slett bytte den og kjøpe en kjole som passer deg bedre.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig det er alderen min som vises, men jeg synes nål og tråd virker som den opplagte løsningen, hvis det stemmer at det eneste problemet med å bruke en sikkerhetsnål er at den vil synes. Sikkerhetsnål er kjempepraktisk, men likevel bare en nødløsning. Anonymkode: 07aa4...83d Jeg kan ikke sy🙈 Har aldri lært meg det. Og vet ikke hvirdan det skulle blitt gjort uten at tråden vises.. Anonymkode: 4b4a0...243
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 Bruk en bh som ser ut som en topp. Jeg bruker sømløse bher under slike kjoler. Da ser det ut som du har singlet under. Anonymkode: 79349...9a6 1
Gjest AprilRyan Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan ikke sy🙈 Har aldri lært meg det. Og vet ikke hvirdan det skulle blitt gjort uten at tråden vises.. Anonymkode: 4b4a0...243 Jeg er heller ikke så flink til å sy, men prøver å sy der det er sting fra før av og så prøve få det til å passe inn. Så fester jeg bare på baksiden. Jeg har gjort det med flere kjoler har hatt altfor stor utringning og det har sett ok ut. Det skal ikke så mye til før det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 Hadde brukt en singlet med f eks sølvpaljetter under Anonymkode: 1b8c3...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 Har sett en sånn slags trekant greie man kan ha nedi så det ser ut som singlet uten at man har det. Anonymkode: b9cea...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg kan ikke sy🙈 Har aldri lært meg det. Og vet ikke hvirdan det skulle blitt gjort uten at tråden vises.. Anonymkode: 4b4a0...243 Da er det på tide at du lærer det. Ærlig talt, alle kan sy et par sting. Har du sort tråd vil ikke tråden synes. Anonymkode: a859a...001 2
LunaPentunia Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 Det der fikser du lett med nål og tråd - se en youtube video om sy enkle sting og du nailer det der lett som en plett. Ellers.. Nydelig kjole!! Hvor er den fra? Hilsen har nå kjøpt 3 kjoler som er på vei i posten og bør ikke kjøpe flere, men vil så gjerne ha en fin kjole til jul 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå