Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min yngste på 10 har begynt å bruke voldsomt lang tid på badet, både morgen og kveld. Og det skyldes visst at hun må gjøre «rutinen» sin 😅 

Ho bruker da sminke og andre lekekremer jeg antar ikke er bra for huden. Jeg spurte om vi ikke skulle gå og kjøpe noe nytt til henne, og det ville hun. 

Hvilke type enkel hudpleie vil dere anbefale? Noe fra apoteket? Hun har så glatt og fin hud, verken tørr eller rødflammet som søstrene. Egentlig burde hun ikke bruke noe etter mitt skjønn. 

Hva ville dere kjøpt? En rens og krem? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har jo virkelig ikke behov for hverken rens eller krem.. men om hun absolutt ville hatt ville jeg kjøpt noe svært mildt ja.. hør på apoteket, bruker hun sminke så bør hun ha en rens for å fjerne det ja. 

Anonymkode: 30f4f...994

Skrevet

Simple er et helt supert merke, til en grei pris. Og Cerave kremer. 

Selv om jeg er enig i at hun ikke trenger det tenker jeg det ikke skader å spille litt på lag her. Det gjør absolutt ingen skade for huden. 

Anonymkode: f80f2...414

Skrevet

Min ungdom begynte med en mild og snill og enkel rutine med rens og fukt. Det er lurt å bruke minst mulig ulike greier, da risikerer man ikke å bruke irriterende ingredienser.

Disse produktene bruker vi:

image.png.25c79821ae185f302f973a3c5ef1ba3b.png

Denne rensen er fin og mild.

image.thumb.png.ba68821c6e88f185799dc57671f39a53.png

Og denne hudkremen.

Minst mulig greier, så kan man legge til ting etter hvert som behovet øker.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...