AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #61 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om folka du omgås ikke godtar nei så burde du kutte de helt ut. Anonymkode: 9a698...f04 Selvfølgelig godtar de. Voldsomt så mange som tror det handler om press. Hva slags omgangskrets har dere? 😅 De visste jeg var gravid om jeg bare hadde takket nei-takk. De fleste ville holdt kjeft, ja, men det betyr ikke at vi vil de skal vite. Anonymkode: 7b052...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #62 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Stemmer for hvit måned før jul. Du kan skylde på at det har blitt mye for ofte i det siste. Anonymkode: d6d84...fea Fortelle venner at du er alkoholisert, og har bestemt deg for å ta grep. Neitakk. Anonymkode: 7b052...47f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #63 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, det er synd at man må det. Men i frykt av at noen spør «er du gravid?» og «avslører» min nyhet tidlig så ønsker jeg å holde det hemmelig til ca 3 mnd 😍 Anonymkode: 19783...c6b Da svarer du bare "syns du det er greit å spørre folk om det? Hva om jeg har slitt i åresvis og så får den slengt i fleisen bare fordi jeg ikke vil ha alkohol i dag?". For det er frekt å spørre. Anonymkode: d8208...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 9. november 2022 #64 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor må du ha en unnskyldning for det? Anonymkode: 9a698...f04 Fordi det er enkelte situasjoner det for en del er utenkelig å ikke drikke alkohol. Skal man eksempelvis på restaurant med venner og spise god mat, må man ha en unnskyldning for å ikke drikke vin. Man unnlater ikke å optimalisere måltidet om man ikke har en grunn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #65 Del Skrevet 9. november 2022 «Fersk tatovert» 😉 Anonymkode: cad17...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. november 2022 #66 Del Skrevet 9. november 2022 Helt ærlig, jeg gidder ikke begynne med forklaring til folk når jeg er ute. Jeg drikker bare ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #67 Del Skrevet 9. november 2022 Si at du er Avholdsperson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #68 Del Skrevet 9. november 2022 Sier alltid jeg er gravid selv om jeg ikke er det, 0 mas. Anonymkode: ba00a...d18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #69 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg har sluttet å drikke alkohol. For det første har jeg aldri vært en stor drikker. Jeg har alltid irritert meg over fulle folk, og senere har jeg innsett at de få gangene jeg drakk et eller 2 glass vin, så ble søvnkvaliteten dårlig, fikk en bakrus som ikke var bra, i tillegg til at jeg har lest alle de ulemper med å drikke alkohol, at den for eks bryter kollagen i huden og øker rynkeproduksjonen. 🙃 Siste gang jeg drakk var den 6.03.22. Jeg har siden da ikke drukket. Jeg har satt meg to anledninger jeg vil drikke. Når jeg er på ferie, og hvis det er en anledning å ha noe å feire, MEN da må jeg virkelig ha lyst til å ta en drink og synes det vil være verdt. Ellers er dette bare en konstruert sosial ting at en må drikke, når en treffers venner, eller er ute og spise. Når jeg har vært ute med venninner for å spise, og de har lurt på hvorfor jeg ikke drikker, så har jeg nevnt akkurat de tingene jeg nevnte over. Jeg er veldig fornøyd med mitt valg. Alkohol er jo veldig helseskadelig egentlig. Anonymkode: 84ed9...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #70 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sluttet å drikke alkohol. For det første har jeg aldri vært en stor drikker. Jeg har alltid irritert meg over fulle folk, og senere har jeg innsett at de få gangene jeg drakk et eller 2 glass vin, så ble søvnkvaliteten dårlig, fikk en bakrus som ikke var bra, i tillegg til at jeg har lest alle de ulemper med å drikke alkohol, at den for eks bryter kollagen i huden og øker rynkeproduksjonen. 🙃 Siste gang jeg drakk var den 6.03.22. Jeg har siden da ikke drukket. Jeg har satt meg to anledninger jeg vil drikke. Når jeg er på ferie, og hvis det er en anledning å ha noe å feire, MEN da må jeg virkelig ha lyst til å ta en drink og synes det vil være verdt. Ellers er dette bare en konstruert sosial ting at en må drikke, når en treffers venner, eller er ute og spise. Når jeg har vært ute med venninner for å spise, og de har lurt på hvorfor jeg ikke drikker, så har jeg nevnt akkurat de tingene jeg nevnte over. Jeg er veldig fornøyd med mitt valg. Alkohol er jo veldig helseskadelig egentlig. Anonymkode: 84ed9...576 Vi må slutte å «shame» hverandre fordi noen liker å ta seg noen glass og andre er helt i mot det… Anonymkode: 19783...c6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #71 Del Skrevet 10. november 2022 Enkleste er vel å si at man ikke har lyst. Jeg har sagt det flere ganger og aldri fått spørsmål om jeg var gravid. Folk får tro hva de vil. Men hvis ikke det er noe alternativ, så får du si at du skal jobbe tidlig eller må stå opp tidlig for å hjelpe en venn/familiemedlem. Få som orker å være fyllesyk dagen etter man skal noe tidlig. Anonymkode: fc2d9...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #72 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det noen gode ideer der ute, på unnskyldning for å ikke drikke alkohol blant kollega, venner og familie! jeg takker vanligvis aldri nei til et glass øl eller vin, tror derfor folk kommer til å lure hvis jeg ikke drikker i sosiale sammenheng! Tips tas imot med åpne armer♥️ Anonymkode: 19783...c6b Du trenger ikke å unnskylde deg det holder nok med et nei. Anonymkode: 421cc...e96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #73 Del Skrevet 10. november 2022 Fordi jeg har begynt å tenke mer helse. Skal prøve å droppe det helt. Men respekterer de som fortsatt drikker. Så kan de sitte der å føle litt på den Anonymkode: 19ec8...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 10. november 2022 #74 Del Skrevet 10. november 2022 On 11/9/2022 at 10:21 AM, AnonymBruker said: Ingen tror på den myta lenger… Du kan fint drikke på antibiotika. Les pakkningsvedlegget. Anonymkode: 02c50...3d9 Det finnes fortsatt typer antibiotika som man ikke skal drikke alkohol når man bruker, f.eks Flagyl. Godt tips å lese pakningsvedlegget til den typen man skal ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. november 2022 #75 Del Skrevet 10. november 2022 Si at du har slutta å drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #76 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg tror jeg hadde dratt på med noe sånt som "Jeg sliter en del med migrene for tiden og alkohol har en tendens til å trigge det, så jeg holder meg unna i dag". Eventuelt si man ikke har lyst på, eller drakk et par glass for mye dagen før. Anonymkode: c4715...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen of the North Skrevet 21. november 2022 #77 Del Skrevet 21. november 2022 Si att du har en avtale imorgen tidlig og att du må være kjørbar til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 21. november 2022 #78 Del Skrevet 21. november 2022 Banjo skrev (På 10.11.2022 den 15.09): Det finnes fortsatt typer antibiotika som man ikke skal drikke alkohol når man bruker, f.eks Flagyl. Godt tips å lese pakningsvedlegget til den typen man skal ta. Gammel myte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #79 Del Skrevet 21. november 2022 Nussepus skrev (26 minutter siden): Gammel myte. Det er en type antibiotika som man kan bli dårlig av om man drikker alkohol , flagyl og virkestoffet metrodizaol. Anonymkode: 0838e...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 22. november 2022 #80 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg sier bare nei takk og at jeg ikke har lyst på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå