AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Barnet mitt fikk vannkopper på fredag. Det kom ikke særlig mange, og kan faktisk ikke si at jeg så det kom noe særlig med blemmer heller, var bare røde prikker. Nå ser det mer ut som kviser med «sår» som gror. Kan barnet da gå i barnehagen? Anonymkode: 73451...325
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Barn med vannkopper kan vende tilbake til barnehagen når de væskefylte blemmene har begynt å tørke i Anonymkode: c9011...5f0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barn med vannkopper kan vende tilbake til barnehagen når de væskefylte blemmene har begynt å tørke i Anonymkode: c9011...5f0 Men hvordan vet jeg det da, mtp at det ikke kom særlig med blemmer heller? Anonymkode: 73451...325
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Du ser om det har kommet skikkelig skorper og tørket helt inn. Vi opplevde å få nye vannkopper etter mange skorper, ca etter en uke. Jeg ville ventet noen dager til å se ann. Anonymkode: 45169...23c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Har de blemmene som kom begynt å tørke? Vanlig å holde de hjemme 5-7 dager for er vanligvis så lang tid det tar Anonymkode: ffa7f...0af
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Barnet mitt fikk vannkopper på fredag. Det kom ikke særlig mange, og kan faktisk ikke si at jeg så det kom noe særlig med blemmer heller, var bare røde prikker. Nå ser det mer ut som kviser med «sår» som gror. Kan barnet da gå i barnehagen? Anonymkode: 73451...325 SKORPER SOM ER HELT INNTØRKET. Hvorfor få barn om det er om å gjøre og få de i bhg så fort som overhodet mulig? Gjerne når de er syk og?? Anonymkode: 521d4...b64
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): SKORPER SOM ER HELT INNTØRKET. Hvorfor få barn om det er om å gjøre og få de i bhg så fort som overhodet mulig? Gjerne når de er syk og?? Anonymkode: 521d4...b64 Fordi det er streik her, og jeg derfor ønsker å få benyttet den ene dagen jeg får av barnepass i uken så jeg kan jobbe. Jeg er avhengig av inntekten min for å ha tak over hodet og mat på bordet. Anonymkode: 73451...325
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi det er streik her, og jeg derfor ønsker å få benyttet den ene dagen jeg får av barnepass i uken så jeg kan jobbe. Jeg er avhengig av inntekten min for å ha tak over hodet og mat på bordet. Anonymkode: 73451...325 Det er andre også. Kjipt å bli smittet av noen som syns de var viktigst. Anonymkode: 6591c...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er andre også. Kjipt å bli smittet av noen som syns de var viktigst. Anonymkode: 6591c...8ae Barnet har hatt det over en uke så ikke kom her med at jeg sender barnet mitt full av smitte. Men du har tydeligvis vanskelig å forstå at noen av avhengige av og jobbe. Tipper du er uføre. Anonymkode: 73451...325
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barnet har hatt det over en uke så ikke kom her med at jeg sender barnet mitt full av smitte. Men du har tydeligvis vanskelig å forstå at noen av avhengige av og jobbe. Tipper du er uføre. Anonymkode: 73451...325 Og når du velger å få barn så er barnet første prioritet! Trenger ikke være ufør for å forstå det! Fy så frekt! Skal andre familier måtte være like lenge hjemme pga at du sender ditt barn i bhg den ene dagen?? Anonymkode: 521d4...b64
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Fordi det er streik her, og jeg derfor ønsker å få benyttet den ene dagen jeg får av barnepass i uken så jeg kan jobbe. Jeg er avhengig av inntekten min for å ha tak over hodet og mat på bordet. Anonymkode: 73451...325 Men da er det jo bra med sykt barn så du kan bruke omsorgsdager;) Anonymkode: 22c43...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå