bolli Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Jeg opplever at jeg får veldig vondt i ryggen av å gå med vanlig bh, men synes puppene blir så hengete i de "bh-toppene" jeg har. Jeg fikk høre at det ofte kunne skyldes feil størrelse når man fikk vondt i ryggen, så jeg gikk på Sørbø for å få ordentlig hjelp til riktig størrelse, og kjøpte en bh til over 600kr som jeg likevel får vondt i ryggen av😣 Det var siste gang jeg kjøper en spile-bh... Jeg ser det popper opp diverse reklamer for fantastiske BH-er på fb....men er usikker på hvor fantastiske de egentlig er🙈 Er det noen som har erfaring med en god, spileløs bh de vil anbefale? Om kroppsfasong har noe å si så er jeg str M i klær. Den BH-en jeg kjøpte på Sørbø, som visstnok skulle være perfekt str for meg er str 75C. Setter stor pris på alle erfaringer dere vil dele💞
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Om du opplever ubehag og vondter med bh så har du feil str på bh. Sansynligvis har du for stor omkrets og for liten cup som gjør at båndet bak kommer for langt opp på ryggen og du strammer skulder stroppene for mye. Prøv å gå ned i omkrets og øk cup str din. All støtten og holdet skal komme fra båndet bak så viktig at den sitter stramt nok som ny på ytterste hakk, og godt ned på ryggen. Skulder stroppene skal ikke være stramme, men hvile på skuldrene dine. Anonymkode: 9e686...695 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Jeg har aldri opplevd vond rygg av å bruke BH, tenker du må vurdere andre størrelser.
flusa Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde mye vondt i ryggen fordi jeg hadde store bryster,ikke pga bh'en. Kan det være derfor du har vondt? 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Jeg har samme problem. Har skulipse, altså ryggraden min er litt som en sidelengs S. Puppene mine er små men BHen pusher på ryggraden og det er vondt. Lurer på det samme. Har lyst til å gå uten men vil jo se anstendig ut også 😕 Anonymkode: 3a2a5...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå