Nicky B Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Den heter boytoy baby og synges av Maria Mena (hvis du mener den reklamen som går nå om dagen som annonserer at serien starter igjen 13 desember.)
vixen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2005 Den heter boytoy baby og synges av Maria Mena (hvis du mener den reklamen som går nå om dagen som annonserer at serien starter igjen 13 desember.) ← Ja! Syntes det hørtes ut som henne. Takk så mye!
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Jeg og lurte på om det var Maria Mena, men så tenkte jeg at det måtte være de som lager serien som hadde lagt på lyden...og så ble jeg forvirret :klø: men kjekt å få svar
Nicky B Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Tror det er TV2 som har "egendefinert" reklamen litt. Jeg tenkte at jøss, det er jo bra for Maria at hun har blitt så populær i USA at de bruker sangen hennes på promoen for sesongstarten av frustrerte fruer... Det er ofte slik at når kanalene får inn promoer at de kan tilpasses landet den skal sendes i så lenge det ikke går utover originalproduktet.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Sangen passet godt synes jeg! Trodde det var sånn promoen var fra USA jeg, men så skjønte jeg ikke at det var Maria Mena med en gang heller.
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Jeg syntes også det hørtes mistenkelig ut som Maria Mena, og regnet med at TV2 hadde fikset litt selv. Men i stad så jeg den samme reklamen, med en annen sang... definitivt ikke Maria Mena. Rart.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Digger både reklamen og serien. Sangen passet kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå