AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Har du selvinsikt nok til å se hvorfor? 😛 For min del er det mange grunner. (M33) - Lav selvtilit når det kommer til flørting. Redd for at jeg skal gjøre det ubehagelig for andre, eller at jeg blir avvist. Så er aldri den som flørter først, noe som er på grunn av at jeg rett og slett er feit. I mitt hode kan jeg ikke forstå at noen kan finne utsenede mitt attraktivt overhode, bortsett fra ansiktet er ikke missfornøyd med det. - Er nok litt i meste laget for de aller fleste å håndtere ca 130 kg. Noe jeg driver å tar tak i nå, tenker ca 80 kg hadde vært bra. - Er 173 cm, dette kan jeg ikke endre på. Dess høyere dess bedre i datingverden har jeg forstått. Ikke et hinder, men øker ikke sjangsen akkurat haha. - Aldri prøvd dating-apper - Drar sjelden ut på byen - Jobber for mye - Er for mye hjemme når jeg har fri - Ingen hobbyer/sport/osv jeg er med på hvor jeg kan møter folk. - Har dårlig utvalg med klær/sko = tar ikke vare på meg selv. Har jo en del positive kvaliteter også, som gjør at jeg er godt likt og har mange venner og venniner. Men ser det er en del ting jeg må ta tak i for å øke min for øyeblikke astronomiske sjangse for å møte min soulmate. Noen andre som har en forbedringsliste de vil dele? Anonymkode: 32e70...aa4 12
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Er ikke interresert i å være i et forhold. Anonymkode: 6924a...304 6 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 - Er vanskelig å forholde seg til (jeg er sær og vrang, sta, vanedyr, glad i å være alene, har mine nykker osv) - Har lav selvtillit og tror ikke noen kan på ekte være glad i meg. - Har høye forventninger (dvs har visse forventninger osv som kanskje er sjelden vare. men det er ikke utseende, penger og status jeg bryr meg om). - Jeg trives aller best alene - Jeg vil ikke ha parner. - Jeg syns de fleste menn virker ubrukelige. For meg, altså. Mange der ute som er fantastiske personer, men ikke noe for meg. Anonymkode: 7bc7f...08f 3 2 5
norw Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Scorer dårlig på materielle verdier, tynn, ser nok for ung ut, er ikke oppsøkende nok og har ikke gjort en helhjertet innsats online (som skyldes de første punktene). Er over 180 cm, har høyere utdanning, jobber, får komplimenter for klærne og mener at jeg har et ok utseende, men det er neppe nok til å "utkonkurrere" de få mennene som blir ansett som attraktive. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Kvinnefrigjøringa. Anonymkode: bad88...d96 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): - Er vanskelig å forholde seg til (jeg er sær og vrang, sta, vanedyr, glad i å være alene, har mine nykker osv) - Har lav selvtillit og tror ikke noen kan på ekte være glad i meg. - Har høye forventninger (dvs har visse forventninger osv som kanskje er sjelden vare. men det er ikke utseende, penger og status jeg bryr meg om). - Jeg trives aller best alene - Jeg vil ikke ha parner. - Jeg syns de fleste menn virker ubrukelige. For meg, altså. Mange der ute som er fantastiske personer, men ikke noe for meg. Anonymkode: 7bc7f...08f Høres helt ut som meg. Kunne ramset opp akkurat det samme. En skikkelig gammel peppermø var jeg. Helt til mannen jeg har i dag på merkelig vis klarte å målbinde meg da jeg var 38 år. Vi har bodd sammen 5 år nå. Trodde aldri i livet jeg ville klare å bo med en mann. Anonymkode: e8852...e33 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Mange grunner... - Jeg har spisefortyrrelser og er i behandling. Føler meg så stygg at jeg ikke engang orker å se meg i speilet. Spyr av tanken på at noen skulle se meg naken og se på meg i det hele tatt. Æsj. - redd for å være "dårlig" til å kysse og ha sex. Tørr ikke - har et svært dårlig forhold fra tidligere som har skremt meg litt - jeg er rar og sær - problemer med å regulere emosjoner - trist issues - jobber for mye - stygg Anonymkode: 8e01c...fe3 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 norw skrev (21 minutter siden): neppe nok til å "utkonkurrere" de få mennene som blir ansett som attraktive. Dette er altså en konkurranse om ‘de beste damene’?! Hva med å senke krava litt selv? Anonymkode: e8852...e33 4 4
norw Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dette er altså en konkurranse om ‘de beste damene’?! Hva med å senke krava litt selv? Anonymkode: e8852...e33 Du kan si at det er en konkurranse om de attraktive og middels attraktive damene, og så har du et bunnsjikt som det ikke er verdt å satse på. Da er det like greit å være singel. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 Jeg har et stabilt og trygt liv, trives for godt alene. Glad i flørting og sex men vil ikke ha et menneske som krever for mye plass i mitt frie liv. Anonymkode: d7aa3...fe6 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 Er sjeldent utenfor hjemmet utenom handling og middag ute med en venninne. Jobber hjemmefra, har ett tenåringsbarn, få nære venner. Med mindre noen banker på min dør eller sjekker meg opp på rema, så vil jeg nok forbi singel. Anonymkode: 7f536...bc4 2 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Barnevernsbarn ikke mye etterspørsel etter sånne hos folk som ønsker familie 1 4
norw Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sjeldent utenfor hjemmet utenom handling og middag ute med en venninne. Jobber hjemmefra, har ett tenåringsbarn, få nære venner. Med mindre noen banker på min dør eller sjekker meg opp på rema, så vil jeg nok forbi singel. Anonymkode: 7f536...bc4 Dette styrer du selv. Skal neppe mye til for å få napp om du er dame, om du gir appene og/eller utelivet en sjanse. Maskinfører skrev (57 minutter siden): Barnevernsbarn ikke mye etterspørsel etter sånne hos folk som ønsker familie Vet ikke om det spiller noen rolle. Kanskje hvis du er åpenbart traumatisert og fungerer dårlig i hverdagen. 2 1
Maskinfører Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 norw skrev (7 minutter siden): Dette styrer du selv. Skal neppe mye til for å få napp om du er dame, om du gir appene og/eller utelivet en sjanse. Vet ikke om det spiller noen rolle. Kanskje hvis du er åpenbart traumatisert og fungerer dårlig i hverdagen. Kjenner nok flere av de jeg vokste opp sammen med som har mistet sine barn til dette systemet
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 Fordi jeg sliter med kronisk utmattelse og har mer enn nok med meg selv! Anonymkode: 8fd06...e7f 2 5
GrønnNellik68 Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du selvinsikt nok til å se hvorfor? 😛 For min del er det mange grunner. (M33) - Lav selvtilit når det kommer til flørting. Redd for at jeg skal gjøre det ubehagelig for andre, eller at jeg blir avvist. Så er aldri den som flørter først, noe som er på grunn av at jeg rett og slett er feit. I mitt hode kan jeg ikke forstå at noen kan finne utsenede mitt attraktivt overhode, bortsett fra ansiktet er ikke missfornøyd med det. - Er nok litt i meste laget for de aller fleste å håndtere ca 130 kg. Noe jeg driver å tar tak i nå, tenker ca 80 kg hadde vært bra. - Er 173 cm, dette kan jeg ikke endre på. Dess høyere dess bedre i datingverden har jeg forstått. Ikke et hinder, men øker ikke sjangsen akkurat haha. - Aldri prøvd dating-apper - Drar sjelden ut på byen - Jobber for mye - Er for mye hjemme når jeg har fri - Ingen hobbyer/sport/osv jeg er med på hvor jeg kan møter folk. - Har dårlig utvalg med klær/sko = tar ikke vare på meg selv. Har jo en del positive kvaliteter også, som gjør at jeg er godt likt og har mange venner og venniner. Men ser det er en del ting jeg må ta tak i for å øke min for øyeblikke astronomiske sjangse for å møte min soulmate. Noen andre som har en forbedringsliste de vil dele? Anonymkode: 32e70...aa4 Ja har hatt mye lav selvtillit. Bestandig blitt avvist av de jeg har vært forelsket i og ja hadde jeg gått ned på kriteriene hadde jeg nok ikke vært single. Nå ønsker jeg ikke samboer lenger men kjæreste ok. Innser at det ikke sikkert skjer. Vil ha noen som tilfører meg noe positivt eller så har jeg det bedre som single. 2 1
Engel Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 Eneste grunnen er at jeg ikke har funnet noen det har matchet 100% med etter at jeg ble singel for 7 år siden. Det er minst like ofte jeg som avviser, som mennene avviser. Må bare møte rett person til rett tid.🙂 De er ikke så lett å finne når man er i 40 årene, det er ikke så mange single å velge i selv om det er en god del samlivsbrudd i denne alderen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 Jeg elsker være singel. Jeg elsker bo alene. Aldri hatt noe problem med å få meg dates, ONS eller FWB. Forbedringslisten ville nok vært: Slutte trives med å våkne alene. Slutte sette pris på stillheten på morgen. Slutte like å styre tv-innholdet helt selv. Slutte velge selv når jeg synes det er på tide gjøre husarbeid. Slutte sette pris på spontane vennekvelder. Endre behovet for mye alenetid. Anonymkode: a2099...1e5 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 Jeg har ikke funnet noen som gjør at jeg får det bedre enn jeg har det som singel. Anonymkode: ef166...f35 15 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 - Drar nesten aldri ut på byen - Bor for øyeblikket hjemme hos foreldrene pga dårlig økonomi etter studiene (skal flytte ut til sommers da) - Trust issues fra et forhold som var voldelig - Sære interesser tydeligvis - Bor på bygda der de brukbare er tatt. Har en i kikkerten akkurat nå da K23 Anonymkode: 68ff9...1fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå