AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Overskriften sier alt. Det er 8 år siden jeg gikk fra han, men hørte nylig at han fortsatt snakker om meg til andre. Venner, bekjente og til og med de han dater. Jeg føler jeg vil gjemme meg fordi jeg vil ikke at folk skal vite at jeg er eksen hans. Blir kvalm av hele fyren Kjennes seriøst som en sterk, langvarig fylleangst. Oh my god. Hvordan får man han til å stoppe?! Anonymkode: 938d2...34e 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Du kan ikke forhindre han i å snakke. Det eneste du kan gjøre noe med er hvordan du takler det. Drit i han og lev livet uten å bry deg om hva andre måtte tenke om at dere tidligere har vært et par. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Du kan ikke forhindre han i å snakke. Det eneste du kan gjøre noe med er hvordan du takler det. Drit i han og lev livet uten å bry deg om hva andre måtte tenke om at dere tidligere har vært et par. Jeg har egentlig levd fint uten å tenke noe som helst på han.Glemte han nesten for å være ærlig. Helt til jeg møtte noen felles venner på byen i helgen, da de fortalte meg diverse ting han har sagt om meg osv. helt ut av det blå. De fortalte også at han har fått seg dame nå for 2-3 mnd siden, noe som jeg ble EKSTREMT glad for. Men ser ut som de har slått opp allerede da jeg nettopp sjekket, og jeg klarer nesten ikke tenke på hvorfor 🥵🤮 Anonymkode: 938d2...34e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Det slår jo bare tilbake på ham om han snakker dritt om eksen som han var med for årevis sida. Anonymkode: 00ecb...19d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig levd fint uten å tenke noe som helst på han.Glemte han nesten for å være ærlig. Helt til jeg møtte noen felles venner på byen i helgen, da de fortalte meg diverse ting han har sagt om meg osv. helt ut av det blå. De fortalte også at han har fått seg dame nå for 2-3 mnd siden, noe som jeg ble EKSTREMT glad for. Men ser ut som de har slått opp allerede da jeg nettopp sjekket, og jeg klarer nesten ikke tenke på hvorfor 🥵🤮 Anonymkode: 938d2...34e Hvorfor gjorde de det? Virker som de er noe av problemet også om de går rundt og husker sånt og forteller deg det. Anonymkode: b3df2...1b5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Hva var galt siden du reagerer slik? Anonymkode: 452e0...e02
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Derfor menn sier "Don't stick your dick in crazy" 😂 Anonymkode: f598e...944 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå