Anonymaaaa Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Bør vel nevne først at jeg var i et psykisk voldelig forhold med han jeg har barn med. Jeg fikk også ett veldig negativt syn på sex pga han. Han gjør fortsatt livet vanskelig for meg fordi vi må samarbeide om barna. Narsissist. Jeg er tidvis sykmeldt av alt jeg har opplevd. Avsluttet hos psykolog. Kort fortalt. Nå har jeg vært singel i mange år og trives med det. Men så har jeg møtt en mann som jeg trives med og prater lett med. Får meg til og tenke på andre ting. Felles interesser og virker ganske like. Jeg ønsker ikke og involvere han i mine problemer. Men han forteller om seg og spør mye (?) om meg. Det er kanskje vanlig? Jeg liker ikke svare ærlig. Jeg er ikke vandt med snille menn… Han vil hjelpe meg med forskjellige småting, jeg klarer ikke si jatakk. Vant til og ordne selv, stoler ikke på noen. Nå vet han allikevel litt mer om min bakgrunn enn jeg hadde tenkt, men vil fortsatt møte meg igjen… Vi har ikke vært mere fysiske enn en hadeklem. Tanken på noe mer skremmer. Tenk om han også er en narsissist? Og hvordan skal jeg klare og bli forelsket når jeg er så i forsvarsmodus? Er det best og la han gå eller ta tiden til hjelp? Tenker at jeg er vanskelig person og ha et forhold til. Blir det mer følelser om man leier, sitter i armkrok feks? Hvordan få følelser?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Jeg kjenner meg igjen ts og stoler ikke på menn pga voldelig forhold med manipulator. Hvis du har gått i terapi har du eller bør ha lært både røde flagg med andre og i deg selv altså hva slags oppførsel i andre du ikke skal finne deg i og hva slags følelse i deg selv du skal lytte til. Bruk lang tid på å bli kjent og ikke stol på komplimenter. Ikke utlever fortiden din før du vet om du kan stole på han og unngå sex for å forsikre deg om at han er interessert i deg og den du er og ikke bare sex og jakt. Klemmer og armkrok er greit så lenge du vet at du vil klare å sette grenser hvis han prøver på mere Anonymkode: da54e...c0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå