Gå til innhold

Skal jeg sende melding til han?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte følgeforespørsel til en fyr på insta.... han begynte å følge meg tilbake også. Han har og vært med på et tv program for mange år siden.... vi fikk match på tinder for litt siden, men jeg sletta tinder. Men instagrammen hans stod på tinderbrukeren hans som jeg husker. Han er ganske kjekk og vurderer nå å ta kontakt eller er det rart?😊 

Anonymkode: 52d24...5c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert skrive hei og at dere matchet på tinder men at du slettet tinder så du ville kontakte han der og spørre om han er intr i en date , men du er nok bare en av tusen 

Anonymkode: 1ef1f...97e

Skrevet

Hva har at han har vært på et TV-program for mange år siden med noe som helst å gjøre?

Send en melding til ham du.

Anonymkode: 8838f...538

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva har at han har vært på et TV-program for mange år siden med noe som helst å gjøre?

Tipper hun er litt ekstra fascinert fordi hun har sett han på TV. Litt ekstra «stas» å flørte litt med en Å-kjendis. 

Anonymkode: a1495...996

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Send melding du, men jeg ville nok heller kommentert et bilde han har lagt ut eller noe, framfor å dra fram "du, vi hadde visst match på tinder en gang vi...."

Anonymkode: 4867c...139

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Alle vet jo at damer tenner på kjendiser.😁

Anonymkode: 1086e...491

• Liker 3
Skrevet

Kvinne som ugler seg på menn? Da er det noe muffins. Sikkert en Prince charming som du har vet du aldri kommer til å smake på

det med en god grunn at at du ikke forventer positiv respons

Anonymkode: d129a...83f

• Liker 1
Skrevet

Om det er DU som må ta kontakt med han så har jeg allerede en mistanke om at du sikter langt over ditt nivå. Med mindre du er happy med at dette maks ender opp i tilfeldig sex så bør du styre unna. 

Menn som er interesserte i deg viser den interessen. Så ikke velg bort disse til fordel for menn du egentlig ikke kan få.

Anonymkode: 9bd85...865

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Om det er DU som må ta kontakt med han så har jeg allerede en mistanke om at du sikter langt over ditt nivå. Med mindre du er happy med at dette maks ender opp i tilfeldig sex så bør du styre unna. 

Menn som er interesserte i deg viser den interessen. Så ikke velg bort disse til fordel for menn du egentlig ikke kan få.

Menn kan være dårlig på meldinger selvom de er interesserte

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sikter ikke langt  over mitt  nivå. Jeg spør derfor om deres mening. Men syns du drar for langt dette.... med å dra inn ting at jeg sikter langt over mitt nivå. Ja jeg er selvsikker, og det er kanskje en god ting

Skrevet

Syns du skal sende melding jeg :) du har ingenting å tape! 

Anonymkode: 74507...aba

• Liker 5
Skrevet

Send en melding og si feks at det var hyggelig at dere matchet på Tinder. Jeg har valgt å gå ut derfra. Men kunne godt tenke deg å bli mer kjent med deg. Du virker hyggelig

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje det er nettopp det hun vil? Tilfeldig sex altså. Jeg matchet med en ex-deltager kun pga det.

Anonymkode: 4cf7c...6db

Skrevet
exictence skrev (6 timer siden):

Send en melding og si feks at det var hyggelig at dere matchet på Tinder. Jeg har valgt å gå ut derfra. Men kunne godt tenke deg å bli mer kjent med deg. Du virker hyggelig

Ja gjorde det... han har kun lest og ikke svart😂dette er litt flaut

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns du skal sende melding jeg :) du har ingenting å tape! 

Anonymkode: 74507...aba

Gjorde det, men nei han har ikke svart

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kanskje det er nettopp det hun vil? Tilfeldig sex altså. Jeg matchet med en ex-deltager kun pga det.

Anonymkode: 4cf7c...6db

Men når menn sender melding for tilfeldig sex er det ekkelt? Når du gjør det er det greit?

Anonymkode: 0c4ca...aa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja gjorde det... han har kun lest og ikke svart😂dette er litt flaut

Så flott at du gjorde det. Det er ikke flaut. Han ble helt sikkert glad og smigret over det uansett hvordan det passer i livet for ham om han vil ha mer kontakt eller ikke. 

Gjør man noe med en intensjon som er hyggelig ment, så er det alltid rett og fint å gjøre det. 

Skrevet
exictence skrev (På 9.11.2022 den 22.03):

Så flott at du gjorde det. Det er ikke flaut. Han ble helt sikkert glad og smigret over det uansett hvordan det passer i livet for ham om han vil ha mer kontakt eller ikke. 

Gjør man noe med en intensjon som er hyggelig ment, så er det alltid rett og fint å gjøre det. 

Haha, han følger meg fremdeles å insta . Han er bare endel elddre enn meg.

Skrevet

Sett i gang og lykke til :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 9.12):

Alle vet jo at damer tenner på kjendiser.😁

Anonymkode: 1086e...491

Du er ikke kjendis fordi du har deltatt i et tv-program en eller annen gang. Skal mer til enn det...

Anonymkode: 369a6...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...