AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg har hatt en venn (fwb) i 3-4 måneder og dessverre utviklet følelser for han. Da dette kom frem, har han trukket seg litt tilbake, men vi har fortsatt kontakt flere ganger i uken (så der er kommunikasjon). Nå sitter jeg med den forbannede irrasjonelle følelsen av "hvordan vinne han over" - få han til å falle for meg, eller iallfall få tilbake den relasjonen vi hadde, som var lystig leken og med masse sex. Jeg vet jo at dette ikke vil føre med seg noe bra, og at jeg bør kutte han ut for å skjerme meg selv fra følelser som ikke er gjengjeldt. Noen andre som har vært gjennom dette og kan dele erfaringer / tips til hvordan jeg får slutt det behov til å vinne han over? Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Bryt kontakt Anonymkode: e669f...85c 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bryt kontakt Anonymkode: e669f...85c Veldig vanskelig, men nok det mest effektive. Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 2 minutter siden, Hmmmmmm said: Ignorer, det vil nok tenne Har du erfaring med at det virker? Selvfølgelig ville ønskesituasjonen være at han falt for meg, men han har sagt at om jeg søker kjæreste så må jeg se etter noen andre. Klar tale, synes jeg Anonymkode: bf59c...70b 1
Hmmmmmm Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du erfaring med at det virker? Selvfølgelig ville ønskesituasjonen være at han falt for meg, men han har sagt at om jeg søker kjæreste så må jeg se etter noen andre. Klar tale, synes jeg Anonymkode: bf59c...70b Ikke at han vil bli kjæreste med deg, men komme tilbake til der dere var. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 2 minutter siden, Hmmmmmm said: Ikke at han vil bli kjæreste med deg, men komme tilbake til der dere var. Okei, på den måten. Takk 🙂 Ignorere helt mener du, eller bruke lengre tid på å ringe tilbake? Avslå når han spør om å treffes? Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Tar gjerne i mot flere råd her ☺️ TS Anonymkode: bf59c...70b
exictence Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Jeg er i lignende situasjon. Jeg tror jeg egentlig har innbilt meg at jeg vil ha ham som kjæreste, og dermed sagt det. Han trakk seg da unna. Vi snakket om det. Han sa hvis det ikke var for at jeg ville ha følelser, kunne vi fortsatt med det fysiske og vennskapet. Jeg er sånn i tvil om jeg skal si at jeg vil også ha kun sex. Jeg tillater meg ikke det, da jeg synes det høres ut som en nedlatende ting. Jeg tenker veldig på det. Hvis du vil bare ha sex, da vil han nok det, tror du ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 10 minutter siden, exictence said: Jeg er i lignende situasjon. Jeg tror jeg egentlig har innbilt meg at jeg vil ha ham som kjæreste, og dermed sagt det. Han trakk seg da unna. Vi snakket om det. Han sa hvis det ikke var for at jeg ville ha følelser, kunne vi fortsatt med det fysiske og vennskapet. Jeg er sånn i tvil om jeg skal si at jeg vil også ha kun sex. Jeg tillater meg ikke det, da jeg synes det høres ut som en nedlatende ting. Jeg tenker veldig på det. Hvis du vil bare ha sex, da vil han nok det, tror du ikke? Om du orker å stå i det emosjonelle, så synes jeg du kan si til han at du ønsker å fortsette den seksuelle relasjonen. Det gjorde jeg. Som du skriver, han synes det var nedlatende å definere det kun som sex. Jeg vil kalle relasjonen for det den er, ellers bygger jeg falske forhåpninger. Etter jeg sa til han at jeg ønsker å fortsette sexen, så har gjort det, men mindre hyppig og med mindre samtaler treffene i mellom. Jeg vet ikke det om å ignorere hjelper, han vil jo bare gi opp - respektere mitt valg om å trekke meg. Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 Det ligger i din natur som kvinne å bruke tiden din på menn som du ikke kan få. Det er mulig å erverve noe rasjonalitet for å unngå og holde på med denne tap/tap situasjonen, men det er det også ganske sjeldent. Problemet er jo at mennene lar dere få ligge med de i utgangspunktet. Og da tror dere det er muligheter for dere. Anonymkode: 0de02...d49 2
exictence Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Men vil du egentlig være kjæreste med ham, er du sikker på det? Hvis du er det, så vil jeg tenke at det er veldig vondt for deg å ikke ha hele ham, at savnet når han er borte er uutholdelig? 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har du erfaring med at det virker? Selvfølgelig ville ønskesituasjonen være at han falt for meg, men han har sagt at om jeg søker kjæreste så må jeg se etter noen andre. Klar tale, synes jeg Anonymkode: bf59c...70b Det er klar tale. Og man vil ikke ha en som vil ha en når man kutter kontakt. Det er ustabilt og han ønsker deg jo ikke når du til slutt gir deg hen, noe man på et visst tidspunkt må gjøre i et forhold. Anonymkode: 001bc...a30 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har hatt en venn (fwb) i 3-4 måneder og dessverre utviklet følelser for han. Da dette kom frem, har han trukket seg litt tilbake, men vi har fortsatt kontakt flere ganger i uken (så der er kommunikasjon). Nå sitter jeg med den forbannede irrasjonelle følelsen av "hvordan vinne han over" - få han til å falle for meg, eller iallfall få tilbake den relasjonen vi hadde, som var lystig leken og med masse sex. Jeg vet jo at dette ikke vil føre med seg noe bra, og at jeg bør kutte han ut for å skjerme meg selv fra følelser som ikke er gjengjeldt. Noen andre som har vært gjennom dette og kan dele erfaringer / tips til hvordan jeg får slutt det behov til å vinne han over? Anonymkode: bf59c...70b Overbevis deg selv om at du lever i Norge og ikke i Afrikas jungel, så går det nok fint. Husk å ikke bli for primitiv! Motstå trangen. 🥹 Anonymkode: bcd66...590
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 4 minutter siden, exictence said: Men vil du egentlig være kjæreste med ham, er du sikker på det? Hvis du er det, så vil jeg tenke at det er veldig vondt for deg å ikke ha hele ham, at savnet når han er borte er uutholdelig? Skulle ønske hans følelser var gjengjeldt. Det er de ikke, så på det grunnlagt vil jeg ikke være kjærester med han. Ja, det er vondt å ikke få hele han Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Overbevis deg selv om at du lever i Norge og ikke i Afrikas jungel, så går det nok fint. Husk å ikke bli for primitiv! Motstå trangen. 🥹 Anonymkode: bcd66...590 Motstå trangen til han eller sex generelt? Mennesker som lever i jungel så vel som i Norge, kan bli forelsket samt ha lyst på sex. Mulig jeg misforstår din kommentar Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er klar tale. Og man vil ikke ha en som vil ha en når man kutter kontakt. Det er ustabilt og han ønsker deg jo ikke når du til slutt gir deg hen, noe man på et visst tidspunkt må gjøre i et forhold. Anonymkode: 001bc...a30 Riktig. Han vil ligge med meg, men ikke mer Anonymkode: bf59c...70b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Motstå trangen til han eller sex generelt? Mennesker som lever i jungel så vel som i Norge, kan bli forelsket samt ha lyst på sex. Mulig jeg misforstår din kommentar Anonymkode: bf59c...70b Kan de det?? Ok. Fin og god informasjon. Men TS lurte på hvordan hun skulle holde seg i skinnet, hun etterspør ikke sexundervisning. Anonymkode: bcd66...590
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det ligger i din natur som kvinne å bruke tiden din på menn som du ikke kan få. Det er mulig å erverve noe rasjonalitet for å unngå og holde på med denne tap/tap situasjonen, men det er det også ganske sjeldent. Problemet er jo at mennene lar dere få ligge med de i utgangspunktet. Og da tror dere det er muligheter for dere. Anonymkode: 0de02...d49 Har brukt tiden min på menn jeg kan få, har fått og ikke kan få. Er en del av prosessen. Han her er ikke over mitt nivå på noen måter. Anonymkode: bf59c...70b 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 Dette er noe man sørger for på forhånd, ikke i etterkant. Anonymkode: c4052...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå