AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Del Skrevet 8. november 2022 I går veide jeg 77 på morgenen. På kvelden drakk jeg kakao og spiste en stor pose smågodt med god samvittighet pga trening. Jeg gikk på vekt i dag og veide 78,3. Vet veldig godt at man ikke legger på seg 1,3 kg i fett i løpet av natten. Så hvorfor har jeg gått såpass mye opp? Anonymkode: 75967...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Del Skrevet 8. november 2022 Vannvekt, vekt av mat/avføring osv Anonymkode: 936b3...d15 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Del Skrevet 8. november 2022 Vann, væske, urin, bæsj Anonymkode: 78c6b...0fb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I går veide jeg 77 på morgenen. På kvelden drakk jeg kakao og spiste en stor pose smågodt med god samvittighet pga trening. Jeg gikk på vekt i dag og veide 78,3. Vet veldig godt at man ikke legger på seg 1,3 kg i fett i løpet av natten. Så hvorfor har jeg gått såpass mye opp? Anonymkode: 75967...3ac Fordi du ikke har tissa eller bæsja hele natten Anonymkode: 78c6b...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Del Skrevet 8. november 2022 Fordi sukker også gjør at kroppen din holder på vann. Likt med hvete/korn og salt. Anonymkode: 660c1...7ef 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 8. november 2022 #6 Del Skrevet 8. november 2022 Du har ikke lagt på deg 1,3 kg fett. Vannvekten og innholdet i tarmene dine endres fra dag til dag. Variasjonen vil være større til mer du veier. 1 kg utgjør ikke mer enn et stort glass vann og et dobesøk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Del Skrevet 8. november 2022 Sånn holdt jeg på da jeg jobbet med å gå ned i vekt. Terpet på 1kg opp og ned per dag. Det var en mind-fuck og ble bare forstyrrende. Begynte å veie meg én gang per uke i stedet. Da slapp jeg å registrere alle slike naturlige daglige svingninger som logisk sett kommer av vannvekt, dehydrering, avføring og annet støy. Anbefaler det. Anonymkode: 7b3d0...58e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Del Skrevet 9. november 2022 Vann, fordi kroppen lagrer giftstoffer i vann, og smågodt er fullt av alle slags rare tilsetninger. Man har jo ikke en gang ingrediensliste på dritten. Anonymkode: b6630...853 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn holdt jeg på da jeg jobbet med å gå ned i vekt. Terpet på 1kg opp og ned per dag. Det var en mind-fuck og ble bare forstyrrende. Begynte å veie meg én gang per uke i stedet. Da slapp jeg å registrere alle slike naturlige daglige svingninger som logisk sett kommer av vannvekt, dehydrering, avføring og annet støy. Anbefaler det. Anonymkode: 7b3d0...58e Jepp, dette. Det er bare tull å veie seg hver eneste dag. Anonymkode: 727a6...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Del Skrevet 9. november 2022 Alle karbohydrater gjør at du lagrer ekstra vann. Jo mer karbohydrater du spiser, jo mer vann lagrer du. En tommelfingerregel er 3-4 gram vann per gram karbohydrat. Så folk bør egentlig kutte ned på karbohydrater for å unngå høyt blodtrykk, ikke salt. Anonymkode: eab52...344 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): På kvelden drakk jeg kakao og spiste en stor pose smågodt med god samvittighet pga trening. Hva trente du egentlig? Stor pose smågodt og kakao blir fort 1500-2000 kalorier😄 Anonymkode: 01d6a...2c0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alle karbohydrater gjør at du lagrer ekstra vann. Jo mer karbohydrater du spiser, jo mer vann lagrer du. En tommelfingerregel er 3-4 gram vann per gram karbohydrat. Så folk bør egentlig kutte ned på karbohydrater for å unngå høyt blodtrykk, ikke salt. Anonymkode: eab52...344 Nei dette gjør ikke karbohydrater. Jeg spiser kun karbohydrater og lagrer ikke noe vann. Anonymkode: b6630...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei dette gjør ikke karbohydrater. Jeg spiser kun karbohydrater og lagrer ikke noe vann. Anonymkode: b6630...853 Mens jeg merker stor forskjell på vekta etter en dag med inntak av mye karbohydrater. Jeg tisser masse når jeg går over til minimalt kh-inntak, noe som viser raskt på vekta, gjerne fire-fem kilo på et par dager. Ingen tvil om at karbohydrater bidrar til vannlagring hos meg i hvert fal. Anonymkode: 9283c...53e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei dette gjør ikke karbohydrater. Jeg spiser kun karbohydrater og lagrer ikke noe vann. Anonymkode: b6630...853 Tull. Selvfølgelig lagrer du vann (og selvfølgelig spiser du ikke bare karbohydrater). Det meste lagres i musklene. 3-4 gram pr gram KH, som nevnt over her. Dette er noe alle kropper gjør. Eneste måten å minimere det på er å trene mye umiddelbart etter inntak, så det forbrennes og ikke lagres. Men om det lagres og så forbrennes neste dag, vil kroppen slippe vannet etterhvert som du forbrenner det. Anonymkode: 6c390...3b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mens jeg merker stor forskjell på vekta etter en dag med inntak av mye karbohydrater. Jeg tisser masse når jeg går over til minimalt kh-inntak, noe som viser raskt på vekta, gjerne fire-fem kilo på et par dager. Ingen tvil om at karbohydrater bidrar til vannlagring hos meg i hvert fal. Anonymkode: 9283c...53e Samme hos meg også, spiser godis i helga, så jeg går opp 2.5-3 kg hver helg, tisser mye de første dagene, innen onsdag er jeg på normalvekt igjen. Altså masse væske. Anonymkode: e1d29...f2a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei dette gjør ikke karbohydrater. Jeg spiser kun karbohydrater og lagrer ikke noe vann. Anonymkode: b6630...853 Hva i alle dager er det du spiser? Selvfølgelig lagrer du vann. Anonymkode: d2b69...dcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. november 2022 #17 Del Skrevet 9. november 2022 Du må veie den 1 gang i uken, ikke hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå