AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Hva innebærer et godt forspill? Hva gjør dere ? 😊 Anonymkode: 2e754...1ca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 God tid, mye klining og sakte klåing Anonymkode: 0a107...3a8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Ja, jeg vil kline lenge med gradvis mer beføling. Begynner bare med å stryke hverandre på ryggen, ta i håret og nakken, kanskje bli kysset litt i nakken. Tar av meg på overkroppen så han får sett puppene og begynt å ta på de, kliner mer, jeg kysser han litt på ørene/nakken, mer klinings. Han stryker meg på lårene og nærmer seg underlivet, stryker litt over klærne før de siste plaggene forsvinner. Da begynner han å stimulere klitoris litt, sørger for at jeg er god og våt. Så blir det som regel oralsex etter tur før vi avslutter med litt penetrering. Men det beste jeg vet er når vi for eksempel ser på serie og han begynner å gi puppene mine oppmerksomhet, stryker og kniper litt i sikkert en halv episode. Da blir jeg så kåt at jeg ikke klarer å vente med å være naken med ham. Anonymkode: d9f8c...666
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Forsiktig klåing, kyssing, snusing, sniffing, slikking og sleiking. Anonymkode: 127f5...593
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Alt som ikke innebærer penetrering. Nærhet, kroppskontakt, kosing, klining, oralsex. Og sakte oppbygging, slik at begge får flyttet fokuset over fra handlelister, middagsmeny, o.l og til sex og hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå