AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Blir parfymer solgt der, eller er det ingen vits i? Jeg har noen nye bomkjøp jeg skulle ha solgt, da parfymeduftene ikke passet til meg allikevel. De er helt nye, og kun testet litt. Er det marked for slike parfymer? Jeg syns det ser ut som om mange annonser står i månedsvis uten salg? Anonymkode: e31f7...647 1
Minitroll Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Jeg selger en del på Finn og parfymer selges ofte veldig raskt. Men de er alltid ønskelig med redusert pris
Sirah Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Det kommer vel helt ann på prisen. Jeg hadde ikke kjøpt en parfyme som omtrent koster det samme som en i butikken. Skal jeg først kjøpe sånne ting brukt, så skal jeg spare en del penger på det for å gidde. Jeg tror nok kanskje også at Tise kanskje er et bedre marked for sånne ting, men mulig jeg tar feil
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Minitroll skrev (1 minutt siden): Jeg selger en del på Finn og parfymer selges ofte veldig raskt. Men de er alltid ønskelig med redusert pris Hvor mye redusert i henhold til kjøpspris? Anonymkode: e31f7...647
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Spørs på pris og etterspørsel. Jeg har solgt dameparfyme på finn til under halve prisen av ny selvom den var brukt max fem ganger og det tok mange måneder på finn før noen skrev til meg og ville ha den. Ny pris 990,- La den ut for først 450 kr så 350 kr og endte med å selge for 250 kr en som prutet. Har og solgt herreparfyme halve flasken igjen, fikk 500 kr, ny pris var vel litt over 1000 og fikk solgt den etter en uke på finn. Anonymkode: 581f0...de5
Minitroll Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor mye redusert i henhold til kjøpspris? Anonymkode: e31f7...647 Det kommer helt an på hvor kjent merket er og design på flaske. eks: lettsolgt: Escada limited edt - raskt salg. Ofte solgt til vanlig butikkpris siden de kan være vanskelig å få tak i. Må selvsagt ikke være for gamle. Vanskelig å få solgt: ukjente merker.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Minitroll skrev (5 timer siden): Det kommer helt an på hvor kjent merket er og design på flaske. eks: lettsolgt: Escada limited edt - raskt salg. Ofte solgt til vanlig butikkpris siden de kan være vanskelig å få tak i. Må selvsagt ikke være for gamle. Vanskelig å få solgt: ukjente merker. Takk for svar. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Spørs på pris og etterspørsel. Jeg har solgt dameparfyme på finn til under halve prisen av ny selvom den var brukt max fem ganger og det tok mange måneder på finn før noen skrev til meg og ville ha den. Ny pris 990,- La den ut for først 450 kr så 350 kr og endte med å selge for 250 kr en som prutet. Har og solgt herreparfyme halve flasken igjen, fikk 500 kr, ny pris var vel litt over 1000 og fikk solgt den etter en uke på finn. Anonymkode: 581f0...de5 Så variert interesse? Ok, det er greit å vite. Takk for svar. Anonymkode: e31f7...647
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Jeg har solgt parfymer på Tise, og de blir jeg kvitt ganske fort. Selger de ganske billig da ifht nypris, så det er jo et stort tap for meg, men sånn er det med bomkjøp man finner ut av ikke er så god etter å ha brukt parfymen en 4-5ganger. Anonymkode: 41ba1...285 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar. Så variert interesse? Ok, det er greit å vite. Takk for svar. Anonymkode: e31f7...647 Ja jeg tror nok interesse og etterspørsel er veldig tilfeldig. Mange kjøper ikke parfyme brukt men plutselig er det en som tilfeldigvis søker på finn men om den personen søker denne måneden eller om seks måneder er tilfeldig Anonymkode: 581f0...de5
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Jeg forsøker å selge min samboers parfyme, men får ikke solgt. Ikke et populært merke kanskje..
Avstand Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Jeg har solgt masse parfyme både der og på Tise. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 Jeg har best erfaring med å selge parfymepakker istedenfor enkeltparfymer. Så jeg samler opp bomkjøpene mine og selger de samlet. Anonymkode: fe07b...336
Capazitet Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 Kan og vera lurt å legga parfymar ut på Facebook market. Er gjerne kjappare å få solgt der
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 Hva med ny og uåpnet parfyme i eske? Er det lettsolgt? Anonymkode: 5421f...3bc
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med ny og uåpnet parfyme i eske? Er det lettsolgt? Anonymkode: 5421f...3bc Ja, men det må være så billig at det lønner seg for kjøper å handle av deg/betale frakt framfor å handle ny og få gratis frakt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå