Gå til innhold

Utro i Afrika - skal jeg fortelle henne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste var på en ukes ferietur i Afrika sammen med en kollega. Tilfeldigvis kom jeg over noen meldinger på telefonen hans etterpå, som ikke var til å ta feil av, han hadde vært utro med en fattig, ung jente der nede. Han har etter mye press innrømmet for meg. 
Nå er jeg så i tvil om jeg skal fortelle partneren til kollegaen dette, for mye tyder på at han også har hatt «kjæreste» der nede. 
Jeg vet at jeg hadde blitt utrolig takknemlig om noen hadde informert meg. Jeg har faktisk fått en sånn telefon ang min nå eksmann for noen år siden, og jeg er så utrolig takknemlig for at noen informerte meg. 
Så hva gjør jeg? Varsler jeg henne? Trenger ikke si noe konkret om kollegaen, det kan de finne ut av selv, men jeg kan fortelle om kjæresten min. 

Anonymkode: b50c6...8a4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig.

Anonymkode: fd43b...b21

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, du må fortelle. Det er ganske dumt at både du og denne dama her hjemme blir utsatt for det ene og det andre av sykdommer grunnet dette. Og jeg tenker at når du vet har du også et ansvar slik at hun får testa seg for hiv og hepatitt osv.

Anonymkode: cef7a...24f

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja jeg hadde fortalt. Kvinner må holde sammen!

Anonymkode: 00986...119

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

En fattig, ung jente i Afrika med mobiltelefon... som var "kjæreste" med din kjæreste i løpet av en ukes opphold. Dette høres mest ut som et veldig dårlig plott hvor du prøver å få oss til å diskutere utnyttelse. Bare at du skriver Afrika får denne historien til å bli søkt. Men om det er sant så sier du selvsagt fra.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Trådstarter her. 
Alt jeg skrev er sant. Afrika er mer enn bare små landsbygder…. Hun jobbet visstnok på hotellet, men livet ellers var kummerlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så klart sier du ifra. 

Anonymkode: 17464...644

Skrevet
McMary skrev (1 minutt siden):

En fattig, ung jente i Afrika med mobiltelefon... som var "kjæreste" med din kjæreste i løpet av en ukes opphold. Dette høres mest ut som et veldig dårlig plott hvor du prøver å få oss til å diskutere utnyttelse. Bare at du skriver Afrika får denne historien til å bli søkt. Men om det er sant så sier du selvsagt fra.

Det er ikke uvanlig å ha mobiltelefon selv om man er relativt fattig altså. De fleste afrikanere har mobiler. Noen steder er det mer vanlig å ha mobiltelefon enn å ha elektrisitet i hjemmet. Bankløsninger over SMS er veldig populært i Afrika.

Anonymkode: 45264...2fe

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Trådstarter her igjen. 
Jeg skrev jente, men hun var i midten av 20 årene. Alenemamma. Bodde i falleferdig hus uten do, dusj osv. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ville kanskje tatt kontakt med henne og fortalt at din kjæreste har innrømmet omfattende utroskap på den Afrikaturen de hadde vært på. Han har ikke sagt noe om at dette også gjelder din kjæreste også, men jeg vil bare gi deg ett hint om at det foregikk noe på den turen som definitivt min daværende kjæreste deltok i  og at det kanskje kan være greit å få testet seg for kjønnssykdommer for sikkerhets skyld da spesielt hiv er mer utbredt der. 

• Liker 8
Skrevet

Ja, fortell henne det. Skal du fortsette sammen med kjæresten?

Anonymkode: 20674...b02

• Liker 3
Skrevet

Kommer fra Afrika, kan bekrefte at dette skjer veldig ofte. Så lenge jenta fikk litt penger fra ham. Test deg for hiv om tre måneder. For det hun gjorde med mannen din har hun sikkert gjort med mange andre menn. Det handler om overlevelse, kanskje de pengene hun fikk betalte for skolegangen til barnet, mat/drikke til dem osv.

Anonymkode: 64b19...5d2

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kommer fra Afrika, kan bekrefte at dette skjer veldig ofte. Så lenge jenta fikk litt penger fra ham. Test deg for hiv om tre måneder. For det hun gjorde med mannen din har hun sikkert gjort med mange andre menn. Det handler om overlevelse, kanskje de pengene hun fikk betalte for skolegangen til barnet, mat/drikke til dem osv.

Anonymkode: 64b19...5d2

Handler om overlevelse for henne, men grov seksuell utnytting av mannen å misbruke hennes situasjon for sex 

Anonymkode: 00986...119

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Håper kjæresten din brukte kondom, hvis ikke er han i tillegg til å være horekunde også hensynsløs og hjernedød.

Test deg for alt det er mulig å teste seg for!

Anonymkode: acfa1...08f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tagg heller på bussen eller t-banen hvis du har slik ødeleggelsestrang.

Anonymkode: a178a...b9f

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Håper kjæresten din brukte kondom, hvis ikke er han i tillegg til å være horekunde også hensynsløs og hjernedød.

Test deg for alt det er mulig å teste seg for!

Anonymkode: acfa1...08f

Det stod ingenting om horekunde fra trådstarter. Hvor fikk du det fra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tagg heller på bussen eller t-banen hvis du har slik ødeleggelsestrang.

?

Anonymkode: fd978...87d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det stod ingenting om horekunde fra trådstarter. Hvor fikk du det fra?

Naivety - Wikipedia

Anonymkode: 45264...2fe

• Liker 1
Skrevet

Ja, send henne en melding ang det. Test deg for kjønnssykdommer også

Anonymkode: ad19c...be0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...