AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Del Skrevet 8. november 2022 Jeg forsøker skrive bokstaven é med tastaturet, men får det ikke til. Har forsøkt ctrl + ` + bokstaven som det står på microsoft sine sider, men fungerer ikke? Anonymkode: 08a94...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Del Skrevet 8. november 2022 Du kan legge til spansk tastatur eller andre språk i Windows og da er det bare å bytte mellom språkene med windows knappen og mellomrom WIN + mellomrom. Anonymkode: 84816...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. november 2022 #3 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) CTRL+' (APOSTROF), bokstaven Aprostrofen er øverst til venstre Endret 8. november 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Del Skrevet 8. november 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): CTRL+' (APOSTROF), bokstaven Aprostrofen er øverst til venstre Det fungerer ikke for meg? Anonymkode: 08a94...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Del Skrevet 8. november 2022 Bidèt. Det er det samme som sittebadekar Anonymkode: 33a5f...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 8. november 2022 #6 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) På nettbrett eller tlf går nok ikke, men på pc med mus, så trykker du SHIFT og knappen til venstre for ESCAPE og så e da får du det riktig: è Endret 8. november 2022 av Einus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Del Skrevet 8. november 2022 På min PC: É: - Hold inne ALT GR - Trykk på `\ (knappen rett til venstre for backspace/tilbake (backspace er den med en lang pil til venstre, viskeknappen)) - Slipp ALT GR - Trykk på e È: - Hold inne SHIFT - Trykk på `\ - Slipp SHIFT - Trykk på e Anonymkode: 404ca...51a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Del Skrevet 8. november 2022 Einus skrev (1 time siden): På nettbrett eller tlf går nok ikke, men på pc med mus, så trykker du SHIFT og knappen til venstre for ESCAPE og så e da får du det riktig: è På nettbrett og telefon er det superlett. Bare trykk og hold på bokstaven du vil skrive, så kommer det opp en liten meny med spesielle bokstaver. Trykker du på e så kommer det en meny med É È Ę osv. Trykker du på A så kommer en meny med Á À Å Ä osv. Trykker du på L så kommer en meny med Ł. Osv osv Anonymkode: 404ca...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Del Skrevet 9. november 2022 Adobyen skrev (21 timer siden): CTRL+' (APOSTROF), bokstaven Aprostrofen er øverst til venstre Apostrof er ikke det samme som aksent. TS spør om aksent. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bidèt. Det er det samme som sittebadekar Anonymkode: 33a5f...244 Du har aksenten "feil vei". TS spurte om é (med akutt aksent), ikke è (med grav aksent). Hos meg er de på samme tast, samme tast som \, ved siden av backspace. Jeg bruker [alt gr] + \ for å få é, og [shift] + \ for å få è. Men jeg har enkelte ganger opplevd at det er helt umulig å få frem aksent. Jeg har ikke lagt merke til om det er spesielle programmer det ikke funker i eller om det er en feil som dukker opp mer tilfeldig og forsvinner igjen. Anonymkode: 4e851...fef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Del Skrevet 9. november 2022 hold alt tasten nede mens du knapper inn 130 = é hold alt tasten nede mens du knapper inn 138 = è Anonymkode: dcedd...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå